Sokkal, sokkal és sokkal vagy elõrébb. Testsúlyáthelyezessél növeled a fékerõt. Volt csak hátsófékes ugrálós bringám, amit használtam lejtõn is.Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3741
Posted 2011. January 30. - 09:23

A sebesség mindent megold.
#3742
Posted 2011. January 30. - 09:12

Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
Egyébként sok embernél már ott megtörténne a baleset hogy elszakad a fékbowden, mert nincs annyi lélekjelenléte hogy átmarkoljon a másik fékkarra.
a blokkolt kerek az miota elonyos fekezesnel?

#3743
Posted 2011. January 30. - 08:23

Magas tömegközéppont, meg gondolom, hogy a felsõcsõ kialakítása is problémásabb. Nekem nem is tetszik, de ez persze szubjektív.
Magas tömeg középpont hogy a húszon x dekás tag nem közvetlen a felsõ csõ alatt hanem benne van (KB 4-6cm)

Az tény és való hogy a vázat idõigényesebb elkészíteni,de aluból is megoldották anno és pár éve karbonból is megoldják.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3744
Posted 2011. January 30. - 06:08

persze, de a két különálló fék azért kell, mert ha mondjuk elszakad az elsõ fék bovdenje, akkor még lehessen hova nyúlni
nagy tempónál, vagy lejtõn lefelé a fixi hajtás sem megoldás, ha hirtelen elszáll az elsõ féked
Mivel vagy elõrébb egy hátsó fékkel nagy tempónál vagy lejtõn, ha elszáll az elsõ féked? Ugyanott vagy mint fixhajtással (azt is lehet blokkolni, meg visszábbfogni is).
Egyébként sok embernél már ott megtörténne a baleset hogy elszakad a fékbowden, mert nincs annyi lélekjelenléte hogy átmarkoljon a másik fékkarra.
#3745
Posted 2011. January 30. - 02:58

É
helyes technikánál (Aszfalton, városi közlekedésben) kb 90% elsõfék 10% hátsófék, az is csak a sebesség változtatására, amit ugyanúgy lehet hátsóval is.
persze, de a két különálló fék azért kell, mert ha mondjuk elszakad az elsõ fék bovdenje, akkor még lehessen hova nyúlni
nagy tempónál, vagy lejtõn lefelé a fixi hajtás sem megoldás, ha hirtelen elszáll az elsõ féked
#3746
Posted 2011. January 30. - 00:46

Érdekes a felfüggesztés. Szimpatikus, hogy tiszta marad...
de miért nem terjedt még el? Annyira nem jó, és látványos "lenyúlás" lenne?! talán...
Magas tömegközéppont, meg gondolom, hogy a felsõcsõ kialakítása is problémásabb. Nekem nem is tetszik, de ez persze szubjektív.
#3747
Posted 2011. January 30. - 00:37


#3748
Posted 2011. January 29. - 21:47

Fergeteges fenomenális formaterv fritzz-éknél
egyet láttam Bringavarázséknál (csak vázat... azóta hajtok az egyetemen... több idõvel és pénzel megáldott felsõvezetõ akarok lenni hamar...
akkor ha veszek egyet, lesz is rendesen idõm rá...
)
Egyébként a Revelation mellett mi a létjogosultsága ezeknek az újszériás RS-oknak???
És az én álombéli mindenesem:
Érdekes a felfüggesztés. Szimpatikus, hogy tiszta marad...de miért nem terjedt még el? Annyira nem jó, és látványos "lenyúlás" lenne?! talán...
Nekem és Rékának is ez a XC ösztelós tetszik a legjobban annó csak azért nem ezt a vázat vettem mert 550.000ft volt a váz míg az alig használt Anthem 155.000 amit amúgy azóta is imádok.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3749
Posted 2011. January 29. - 21:02

#3750
Posted 2011. January 29. - 21:00

A SEKTOR-ra... miért kellett egy ilyen is, mikor erre a területre saját maguk teremtettek már konkurenciát a revelation-nel... ?
lásd Reba-Recon... ugyanaz mint a Revel-Sektor, valamivel olcsóbb, nehezebb, és solo air rendszer.... van különbség...
#3751
Posted 2011. January 29. - 20:59

mire gondolsz?
A SEKTOR-ra... miért kellett egy ilyen is, mikor erre a területre saját maguk teremtettek már konkurenciát a revelation-nel... ?
#3752
Posted 2011. January 29. - 20:53

Én annyi megjegyzést fûznék hozzá, hogy szabadonfutós üzemmódban még nem szerelted le róla. Tudom, tudom, a térdporc ingyen van, a fékbetét meg 500 Ft....
(nem kötözködés képpen, de ez a dolog a cikk olvasása óta kikivánkozott belõlem)
Én egysebiként is leszereltem róla. Mármint eleve nem raktam rá.

gyajj, hogy ment ez a bringa

helyes technikánál (Aszfalton, városi közlekedésben) kb 90% elsõfék 10% hátsófék, az is csak a sebesség változtatására, amit ugyanúgy lehet hátsóval is.
#3753
Posted 2011. January 29. - 20:51


Szerintem annak fáj tõle akinek amugy is szar a térde

#3754
Posted 2011. January 29. - 20:39

Nem pontosan ezt írtam, de ez volt a lényege. Egyébként azért használtam túlnyomórészt fixi üzemmódban, mert SS-sel már volt tapasztalatom, fixivel még nem. Tény, hogy fixi üzemmódban nem használtam a hátsó féket. De nem azért, mert így láttam, hanem, mert feleslegesnek éreztem.
Én annyi megjegyzést fûznék hozzá, hogy szabadonfutós üzemmódban még nem szerelted le róla. Tudom, tudom, a térdporc ingyen van, a fékbetét meg 500 Ft....
(nem kötözködés képpen, de ez a dolog a cikk olvasása óta kikivánkozott belõlem)
#3755
Posted 2011. January 29. - 20:14

Egyébként a Revelation mellett mi a létjogosultsága ezeknek az újszériás RS-oknak???
mire gondolsz?
#3756
Posted 2011. January 29. - 19:31




Egyébként a Revelation mellett mi a létjogosultsága ezeknek az újszériás RS-oknak???
És az én álombéli mindenesem:

Érdekes a felfüggesztés. Szimpatikus, hogy tiszta marad...

#3757
Posted 2011. January 29. - 18:00

#3758
Posted 2011. January 28. - 20:10

#3759
Posted 2011. January 28. - 20:08

#3760
Posted 2011. January 28. - 19:58

hogy lenne márSzerintem is karikatúra inkább már ez az Easton szett. Esetleg idõfutam bringán lenne értelme. Vagy szélmentes alföldön lakó bringásnál. van itt ilyen?

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.