Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3461
Posted 2011. March 24. - 18:32
#3462
Posted 2011. March 24. - 18:24
#3463
Posted 2011. March 24. - 18:22
#3464
Posted 2011. March 23. - 22:07
nice, lehet valakinek kéne
én spec. nem tudnék dönteni. grav. droppert meg a nyerget a mûanyagba és úgy talán:)

ezt viszont szó nélkül.
alakul valami hasonló, de pszt!: )
#3465
Posted 2011. March 23. - 17:45
#3466
Posted 2011. March 23. - 15:46
#3467
Posted 2011. March 21. - 07:13
#3468
Posted 2011. March 21. - 01:28
#3469
Posted 2011. March 20. - 23:19
#3470
Posted 2011. March 20. - 16:16
#3471
Posted 2011. March 20. - 15:58
#3472
Posted 2011. March 17. - 01:38
#3473
Posted 2011. March 15. - 19:04
Egy fix pont van a vázon, az a középcsapágyház. Aztán van a lábunk, a teljes lábhosszból, a combcsonthossz (ez a neve?
Vissza az eredeti kérdéshez. Miért meredekebb a nyeregvázcsõszöge a kisebb vázaknak és miért ugyanolyan hosszú a felsõcsöve a valóságban? Nem tudom. Max azt tudom elképzelni, hogy az alacsonyabb embereknek a combcsontjuk és a kezük lesz arányaiban mérve rövidebb (de nem hiszem
Kb. ennyi.
A sebesség mindent megold.
#3474
Posted 2011. March 15. - 14:05
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3475
Posted 2011. March 15. - 12:19
ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.
Én is jobban örülnék egy egyedi bringának, de nekem tetszik a Cervelo ötlete és szerintem létezõ problémára adnak megoldást. Ha a jelenlegi vázamat egyel kisebbre cserélném, néhány milliméterrel lenne rövidebb az egész, ha a nyerget ugyanabba a pozícióba állítanám, mint most. Ha érdemi változást akarnék elérni, még egy mérettel kéne lejjebb mennem.
#3476
Posted 2011. March 15. - 11:56
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3477
Posted 2011. March 15. - 10:51
A Cervelo amúgy pont azt mondja (és lehet, hogy ez csak duma), hogy az õ koncepciójuk pont azért jó, mert nem szükséges egyedi vázat készíteni és mégis lehet valakinek tökéletes kerékpárja. Mindig kihangsúlyozták, hogy a csapatok (régen a CSC, most a Test Team) sem egyedi vázakon mennek.
ez kb olyan,mikor a trek azt mondta,h armstrongnak sem készítettek egyedi bringát. vlmivel meg kell magyarázni a gyártási költségek kordában tartását.
#3478
Posted 2011. March 15. - 10:33
Én úgy tudom, hogy ennek a Cervelo az atyja. Õk úgy magyarázzák, hogy a hagyományos vázaknál hiába rövidebb a felsõcsõ, ha az egyre kisebb vázaknál egyre meredekebb a szög, mivel ilyenkor a nyeregnek is hátrébb kell kerülnie és tulajdonképpen a nyereg és kormány közti távolság alig változik.
Múltkor pont nézegettem (azt hiszem) a colnago geometriáját és azon mosolyogtam, hogy a két egymás melletti méretnek a nyeregvázcsõszögváltozással együtt pont egyforma hosszú a felsõcsöve.
A sebesség mindent megold.
#3479
Posted 2011. March 15. - 09:56
A Cervelo amúgy pont azt mondja (és lehet, hogy ez csak duma), hogy az õ koncepciójuk pont azért jó, mert nem szükséges egyedi vázat készíteni és mégis lehet valakinek tökéletes kerékpárja. Mindig kihangsúlyozták, hogy a csapatok (régen a CSC, most a Test Team) sem egyedi vázakon mennek.ilyenkor azért örülök,h nem tudok angolul. jó régen még azt mondták,h a kerékpár olyan,mint a méretre készült öltöny. most 1 ilyen konfekció tákolmány bizonyára a te méreted lesz. tudom,h költséges a gyártása,de ne vezessék már meg az embert olcsó marketing dumával.
#3480
Posted 2011. March 15. - 09:49
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

Sign In
Create Account

Back to top










