No Comment
Igen, az all-cicit árulják váltós kivitelben is.
Nem baj, hogy meredek a fejcső, van a vázon lik belül vezetett kábelezéshez a dropper postnak (úgy látszik, az lassan már pályabringákra is kelleni fog), nem fogsz orra esni vele a lejtőn sem.
De miért nézegetjük mi a hanyatló Nyugat ópiumát (ha már elszívni úgysem tudjuk), amikor van nekünk szép magyar Csepel Signo városi rombolónk:
https://motorbolt.co...-19-agyd-mszold
Agyváltó, agydinamó, és rásegítés nélkül is villanybringához méltó súly, mi kell még?
(Ezt a bringát egyébként nem a neten találtam, hanem a valóságban, elballagva egy helyi bringabolt kirakata előtt. Az illető bolt honlapján viszont nincs fent, máshonnan linkeltem.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
igen, pár napja pont nézegettem ezt is, aztán nem raktam ide, mert bár szép, de mégsem szimpatikus. az all-city kb egy koskormányos váz, a papucsa letisztul és biztosan működik is, de valahogy mégsem fogott meg.
szvsz két oka lehet a kazis agynak:
- olcsóbb így a kerekeket gyártatni
- ha a user váltót akar utólag, nem kell kereket fűzetnie (az all-city-hez asszem adják is a váltós pacskert)
- lehet "versatile" címen markatingelni...
edit: beugrott, miért nézegettem az all-city-t. path less pedaled láttam "tesztet".
asszem ki is emeli a srác, hogy elég gyors az irányítás. 72 fokos fejcsővel és rövid felsőcsővel nem is csoda.
Igen, az all-cicit árulják váltós kivitelben is.
Nem baj, hogy meredek a fejcső, van a vázon lik belül vezetett kábelezéshez a dropper postnak (úgy látszik, az lassan már pályabringákra is kelleni fog), nem fogsz orra esni vele a lejtőn sem.
De miért nézegetjük mi a hanyatló Nyugat ópiumát (ha már elszívni úgysem tudjuk), amikor van nekünk szép magyar Csepel Signo városi rombolónk:
https://motorbolt.co...-19-agyd-mszold
Agyváltó, agydinamó, és rásegítés nélkül is villanybringához méltó súly, mi kell még?
(Ezt a bringát egyébként nem a neten találtam, hanem a valóságban, elballagva egy helyi bringabolt kirakata előtt. Az illető bolt honlapján viszont nincs fent, máshonnan linkeltem.)
Itt a konkurenciája a tepsihordozónak:
https://allcitycycle...al_single_speed
Ez nem szíjas, de nekem tetszik ez a papucskialakítás. (Érdekes, hogy egyikben sem singlespeed-specifikus hátsó agyat használnak.)
igen, pár napja pont nézegettem ezt is, aztán nem raktam ide, mert bár szép, de mégsem szimpatikus. az all-city kb egy koskormányos váz, a papucsa letisztul és biztosan működik is, de valahogy mégsem fogott meg.
szvsz két oka lehet a kazis agynak:
- olcsóbb így a kerekeket gyártatni
- ha a user váltót akar utólag, nem kell kereket fűzetnie (az all-city-hez asszem adják is a váltós pacskert)
- lehet "versatile" címen markatingelni...
edit: beugrott, miért nézegettem az all-city-t. path less pedaled láttam "tesztet".
asszem ki is emeli a srác, hogy elég gyors az irányítás. 72 fokos fejcsővel és rövid felsőcsővel nem is csoda.
Edited by Kisherceg, 2021. November 06. - 18:23.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Itt a konkurenciája a tepsihordozónak:
https://allcitycycle...al_single_speed
Ez nem szíjas, de nekem tetszik ez a papucskialakítás. (Érdekes, hogy egyikben sem singlespeed-specifikus hátsó agyat használnak.)
Edited by Exile, 2021. November 06. - 15:28.
ezt a CX bicajt már akkor sem értettem, miért jó, már a képeket nézve is elkezdtek összekoccanni a fogaim, meg leesni a vesekövem....
ettől eltekintve igényes, szép bicaj (volt). mondjuk kicsit olyan, mintha az egyik ex-barátnődről tettél volna fel képet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kicsit nagyképűen egy régebbi saját építésemet beillesztem valamikor a gravel hőskora körüli időkből. Ezt a váztól kezdve én raktam össze.
TRP mini V fékek voltak rajta kifejezettem országúti karokhoz. Többféle volt belőle méretben, ma már csak 84 mm-es van:
https://trpcycling.com/product/cx-8-4/
Nálam Ultegra karokkal, Swiss Stop pofákkal mindenhol durva volt a fékerőm. A bringát imádtam.
Végülis lehet, hogy jól működik, próbáltam ilyet 10-es 105-ös fékváltókarral párosítva, na, az elég hitvány volt. Ami egy cyclocros bicajon azért elég sz@r ügy.
Edited by blash, 2021. November 03. - 13:51.
Igazad lehet, nekem a videóbaól nem volt egyértelmű, inkább néztem "normál" v-féknek,de jobban megnézve...
Végülis lehet, hogy jól működik, próbáltam ilyet 10-es 105-ös fékváltókarral párosítva, na, az elég hitvány volt. Ami egy cyclocros bicajon azért elég sz@r ügy.
Köszi, hogy gondoltál rám. Ez nekem tényleg porn mert megnézem, kicsit kihasználnám de nem kellene . Nagyon színes, sok a madzag (tudom, sokan szeretitek, hogy kívül van), stb.
Ennyi pénzért nálam az Open Cycle WI.DE
"tepsi", ez nekem is tetszik . Szép darab!
volt már? persze a tepsitartó nélkül...
Ezt a tepsitartót megjegyzem. Én a macskakosarat használtam ezekre is, eddig.
Volt már szó a figuráról, fenntartásokkal figyelem a munkásságát, de azt hiszem, most szintet lépett a háztáji festésben. Megbűvöl, irigylésre méltóan kreatív!
https://youtu.be/7OZAXDDqpZc?t=1379
A mini V-fék és V-fékkar párosításnál hiányosak az ismereteim, nem túl harapós így? Vagy az nem egy sima FR5?
Edited by Rabbit, 2021. November 02. - 10:56.
Hasonló kerékpárt hajtok, nem is bírok elszakadni tőle
Edited by karakoram, 2021. October 29. - 09:47.
Santa Cruz Blur Tr C 26" váz Karbon Dt Tag
Tune kerékszett Karbonfelni ragasztott szingos
Karbon E13 kar, Magnezium pedal
RS Revo villa, 140 mm Karbon tengely
XX1 szett
Tune kormanyszar
BFO fék Tune Killhill nyereg (sajna elfosta magat elöl
zanzasitva ennyi
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->