1 percem nem volt mostanában így két géppel jelentkeznék.
Rondo Ruut ST1. Nem ismertem, van az apróban egy eladó példány egész jó árban
Tout Terrain Scrambler
1 percem nem volt mostanában így két géppel jelentkeznék.
Rondo Ruut ST1. Nem ismertem, van az apróban egy eladó példány egész jó árban
Tout Terrain Scrambler
volt régen a gramszámolókon belül a fúrás-reszelés útján tömegcsökkentést elérni szándékozók szubkultúr-köre, melynek érdekes alkotásokat köszönhet a világ. bár ez nem a háztáji jellegű termék, de azért na!
aki esetleg lusta lenne belezoomolni, annak is segítek:
a tulaj magabiztossága is példértékű:
a "hírek" szerint egyébként ez egy gyári, kiállítási céllal vágott példány.
Edited by Kisherceg, 2021. December 01. - 21:45.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Fura egy kecske, de ez a szín tetszik. Még a fotó is nagyon igényes, a szelepek, külsőn a feliratok, minden a helyén. Van rajta pedál (igaz ezzel megint Kishercegnek kedveztek). A nyeregcső sem a hagyományos betolom megoldás ha jól látom.
a villanyos váltás mellé drótos fék került, mert egyszerre akartak kedvezni karakoramnak és nekem. de nekem mégis jobban, mert bár rejtőszín, mégsem fekete.
https://www.speedvagen.com/american-af
Edited by Kisherceg, 2021. November 30. - 00:14.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Stooge MK5
ugyanaz a bicaj 29er kerekekkel:
hm, csak kellene egy ilyen, nincs mit tenni. nagy szerencse, hogy épp (megint) kifogytak. persze nekem a MK2 jött be legjobban, a geo tábla alapján valszeg az lett volna a leginkább kézreálló...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kisherceg, hiszen írja a link, hogy super-short chainstay, és hogy 60%-kal merevebb hátsó kerék!
(jó az nekem, ha merevebb?)
jabocs, a számokat néztem....
(ezt ne tőlem kérdezd...)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kisherceg, hiszen írja a link, hogy super-short chainstay, és hogy 60%-kal merevebb hátsó kerék!
(jó az nekem, ha merevebb?)
ez a váz még mindig olyan, hogy nem lehet szabványos boost hátsókereket beletenni, mert eltolva oldarirányban, odébb van fűzve a felni?
Mondjuk a 44cm láncvillahossz (a méretemhez) szvsz indokolatlanul sok.
https://m.pinkbike.c...c-hardtail.html
ez a váz még mindig olyan, hogy nem lehet szabványos boost hátsókereket beletenni, mert eltolva oldarirányban, odébb van fűzve a felni?
https://cannondale.z...ic-Integration-
Edited by zscs, 2021. November 10. - 15:24.
Mondjuk a 44cm láncvillahossz (a méretemhez) szvsz indokolatlanul sok.
https://m.pinkbike.c...c-hardtail.html
nekem még mindig nehezen veszi a szervezetem hogy már minden xc bringát is csopperes fejcsőszöggel csinálnak....attól független hogy nagy liblingem a cannondale
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
No Comment
én azért hozzászólnék. tetszik a bicaj az elrontott kerékméret ellenére
, bár a villától kiráz a hideg. persze tuti jó, kétség sincs. viszont ami nagyon tetszik, a nyeregcső. ha nem tévedek, a fej alatti vékonyítás a rugalmasságot szolgálja. sokkal szimpatikusabb megoldás, mint a Giant féle gyagya D-shape elgondolás...
Edited by Kisherceg, 2021. November 09. - 19:16.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen, az all-cicit árulják váltós kivitelben is.
Nem baj, hogy meredek a fejcső, van a vázon lik belül vezetett kábelezéshez a dropper postnak (úgy látszik, az lassan már pályabringákra is kelleni fog), nem fogsz orra esni vele a lejtőn sem.
De miért nézegetjük mi a hanyatló Nyugat ópiumát (ha már elszívni úgysem tudjuk), amikor van nekünk szép magyar Csepel Signo városi rombolónk:
https://motorbolt.co...-19-agyd-mszold
Agyváltó, agydinamó, és rásegítés nélkül is villanybringához méltó súly, mi kell még?
(Ezt a bringát egyébként nem a neten találtam, hanem a valóságban, elballagva egy helyi bringabolt kirakata előtt. Az illető bolt honlapján viszont nincs fent, máshonnan linkeltem.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
igen, pár napja pont nézegettem ezt is, aztán nem raktam ide, mert bár szép, de mégsem szimpatikus. az all-city kb egy koskormányos váz, a papucsa letisztul és biztosan működik is, de valahogy mégsem fogott meg.
szvsz két oka lehet a kazis agynak:
- olcsóbb így a kerekeket gyártatni
- ha a user váltót akar utólag, nem kell kereket fűzetnie (az all-city-hez asszem adják is a váltós pacskert)
- lehet "versatile" címen markatingelni...
edit: beugrott, miért nézegettem az all-city-t. path less pedaled láttam "tesztet".
asszem ki is emeli a srác, hogy elég gyors az irányítás. 72 fokos fejcsővel és rövid felsőcsővel nem is csoda.
Igen, az all-cicit árulják váltós kivitelben is.
Nem baj, hogy meredek a fejcső, van a vázon lik belül vezetett kábelezéshez a dropper postnak (úgy látszik, az lassan már pályabringákra is kelleni fog), nem fogsz orra esni vele a lejtőn sem.
De miért nézegetjük mi a hanyatló Nyugat ópiumát (ha már elszívni úgysem tudjuk), amikor van nekünk szép magyar Csepel Signo városi rombolónk:
https://motorbolt.co...-19-agyd-mszold
Agyváltó, agydinamó, és rásegítés nélkül is villanybringához méltó súly, mi kell még?
(Ezt a bringát egyébként nem a neten találtam, hanem a valóságban, elballagva egy helyi bringabolt kirakata előtt. Az illető bolt honlapján viszont nincs fent, máshonnan linkeltem.)
Itt a konkurenciája a tepsihordozónak:
https://allcitycycle...al_single_speed
Ez nem szíjas, de nekem tetszik ez a papucskialakítás. (Érdekes, hogy egyikben sem singlespeed-specifikus hátsó agyat használnak.)
igen, pár napja pont nézegettem ezt is, aztán nem raktam ide, mert bár szép, de mégsem szimpatikus. az all-city kb egy koskormányos váz, a papucsa letisztul és biztosan működik is, de valahogy mégsem fogott meg.
szvsz két oka lehet a kazis agynak:
- olcsóbb így a kerekeket gyártatni
- ha a user váltót akar utólag, nem kell kereket fűzetnie (az all-city-hez asszem adják is a váltós pacskert)
- lehet "versatile" címen markatingelni...
edit: beugrott, miért nézegettem az all-city-t. path less pedaled láttam "tesztet".
asszem ki is emeli a srác, hogy elég gyors az irányítás. 72 fokos fejcsővel és rövid felsőcsővel nem is csoda.
Edited by Kisherceg, 2021. November 06. - 18:23.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Itt a konkurenciája a tepsihordozónak:
https://allcitycycle...al_single_speed
Ez nem szíjas, de nekem tetszik ez a papucskialakítás. (Érdekes, hogy egyikben sem singlespeed-specifikus hátsó agyat használnak.)
Edited by Exile, 2021. November 06. - 15:28.