Jelentkezz be Regisztrálj
Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#2222
Posted 2012. October 23. - 12:36
#2223
Posted 2012. October 23. - 12:28
Szerintem ezekbõl nehéz ronda gépet összehozni.
#2224
Posted 2012. October 23. - 12:08
#2225
Posted 2012. October 23. - 11:49
#2226
Posted 2012. October 23. - 10:36
#2228
Posted 2012. October 23. - 08:00
#2229
Posted 2012. October 22. - 21:16
az a cyclocross gép a Tied?...Nekem nincsen tárcsám, de nagyon lapos a villám: http://img339.images...3271/spec1x.jpg
tetszik.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2230
Posted 2012. October 22. - 20:50
#2231
Posted 2012. October 22. - 18:55
#2232
Posted 2012. October 22. - 11:58
Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.
Szerintem nagyjából azért egyrõl beszélünk Mikor írtam a postot, én is éppen a "kör keresztmetszetû" mtb carbon villákra gondoltam többek között, ezért írtam a "design, divat, funkcionalitás" hármast. Gyártója válogatja innen. A Stevens pont nem ennyire aero villákat épít, de a Spec, Cannondale pl igen. Nekem nincsen tárcsám, de nagyon lapos a villám: http://img339.images...3271/spec1x.jpg
Ugyan ilyen villák vannak a Spec Venge, Amira, Secteur stb. bringáikban is. De a tárcsafékes változatokban láthatóan több anyag van.
Különleges darab a Moots nagyon.
És, hogy egy kis on is legyen:
#2233
Posted 2012. October 22. - 10:50
Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...
ez evidens... de ha igy is hatekonyabb, mint a masik, akkor melyikkel vagy elobbre?
#2234
Posted 2012. October 22. - 10:43
Lehet hogy az agyak miatt bõven nehezebb mint egy canti fék viszont brutálisan fognak hozzájuk képest, annyira hogy az elsõ direkt kicsit nyúlósra van állítva.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2235
Posted 2012. October 22. - 10:33
Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...szamit egyaltalan egy karbon villanal, hogy csavarodik? el nem farad, kenyelmesebb, es jobban fog a fek. akkor mi a problema? egy telonal megertem, hogy kikezdi az egeszet, de itt ez nem nagyon szempont (elvileg). en is a tarcsat preferalnam, ha jol adagolhato. mentem 35os cx gumikkal tarcsas montival, nem ereztem semmilyen hatranyat, elonyet annal inkabb.
#2236
Posted 2012. October 22. - 10:21
#2237
Posted 2012. October 22. - 09:35
#2238
Posted 2012. October 22. - 09:29
Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.
A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).
#2239
Posted 2012. October 21. - 23:07
Egy modern karbon verdáról van szó tárcsafékkel, erre te linkelsz egy klasszikus országútit. Van ilyenem és néha jól esik, hogy imbolyog alattam az egész, meg csillapítja az úthibákat, meg látom rugózni a merevvilát alattam, de ettõl még nem hiszem, hogy az a király.
#2240
Posted 2012. October 21. - 22:39
Szerintem ez különben sem a legjobb érvelés, hogy épp arra vékony amerre nem kéne meg fordítva.
Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.
szerinted ezen vagy azon lehet jobb tekerni?
http://t2.gstatic.co...2wEEd5DW5NHMLcg