Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa

- - - - -

  • Please log in to reply
5968 replies to this topic

#2221
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,052 posts
mof, nem ilyened van?

edit: visszakapni?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2222
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,297 posts
nekem nem tetszik az ibis. de most elfogadnám..

viszont most ezt szeretném:
Feltöltött kép
visszakapni..

#2223
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
Nem irónia, tényleg tetszenek. Szerintem a natúr karbon piros vagy kék linkekkel gyilkosan szép.
Szerintem ezekbõl nehéz ronda gépet összehozni.

#2224
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Ez irónia, vagy tényleg tetszik? Nekem ez az új festés, meg a nagy felirat - ami ugye a karbonból kilátszik és körbe volt festve - hiányzik. Tehát a 2013-asok nem tetszenek túlzottan.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#2225
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
Ezekbõl az Ibis-ekbõl ritka gyönyörû gépeket tudnak csinálni...

#2226
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,560 posts

az a cyclocross gép a Tied?
tetszik.


Igen az enyém. Köszi.

#2227
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,052 posts
picit giccses

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2228
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
az a Moots :cool2:
11:38:11 IM 2012

#2229
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

...Nekem nincsen tárcsám, de nagyon lapos a villám: http://img339.images...3271/spec1x.jpg

az a cyclocross gép a Tied?
tetszik.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2230
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
Feltöltött kép

#2231
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Ez a Moots, szerelmes vagyok :)
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#2232
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,560 posts

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.


Szerintem nagyjából azért egyrõl beszélünk :D Mikor írtam a postot, én is éppen a "kör keresztmetszetû" mtb carbon villákra gondoltam többek között, ezért írtam a "design, divat, funkcionalitás" hármast. Gyártója válogatja innen. A Stevens pont nem ennyire aero villákat épít, de a Spec, Cannondale pl igen. Nekem nincsen tárcsám, de nagyon lapos a villám: http://img339.images...3271/spec1x.jpg
Ugyan ilyen villák vannak a Spec Venge, Amira, Secteur stb. bringáikban is. De a tárcsafékes változatokban láthatóan több anyag van.

Különleges darab a Moots nagyon.

És, hogy egy kis on is legyen:
Feltöltött kép

#2233
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...


ez evidens... de ha igy is hatekonyabb, mint a masik, akkor melyikkel vagy elobbre? :)

#2234
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Nekem a cx-en tárcsás karbon villa van, szabvány IS rögzítéssel és egy 140es IS-PM átalakítóval, semmi nemû csavarodást nem érzékellek. Az mondjuk hozzá tartozik hogy a hátsó fék olyan brutálisan fog a 35-ös conti cyclocross gumival hogy csak versenyen és meredek hosszú lejtõkön van értelme használni.
Lehet hogy az agyak miatt bõven nehezebb mint egy canti fék viszont brutálisan fognak hozzájuk képest, annyira hogy az elsõ direkt kicsit nyúlósra van állítva.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2235
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).

Az országútik villája azért közel sincs így megépítve, ha megnézed a Stevens villáját ott látszik a vastagság is a tárcsafék miatt(is) muszáj anyagot beletenni a villába, de elég rendszeridegenül nézne ki egy monti merev karbon villára hasonlító a kör keresztmetszetével, így megmarad az országútis kinézet is és benne van a szükséges mennyiségû anyag is amit a tárcsafék csavaró hatása megkövetel.

szamit egyaltalan egy karbon villanal, hogy csavarodik? el nem farad, kenyelmesebb, es jobban fog a fek. akkor mi a problema? egy telonal megertem, hogy kikezdi az egeszet, de itt ez nem nagyon szempont (elvileg). en is a tarcsat preferalnam, ha jol adagolhato. mentem 35os cx gumikkal tarcsas montival, nem ereztem semmilyen hatranyat, elonyet annal inkabb.

Minden féknél számít a csavarodás, mert rontja a hatékonyságot, a csavarodó karbon villán nem igen lesz hatékony a fék...

#2236
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
Feltöltött kép

#2237
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
szamit egyaltalan egy karbon villanal, hogy csavarodik? el nem farad, kenyelmesebb, es jobban fog a fek. akkor mi a problema? egy telonal megertem, hogy kikezdi az egeszet, de itt ez nem nagyon szempont (elvileg). en is a tarcsat preferalnam, ha jol adagolhato. mentem 35os cx gumikkal tarcsas montival, nem ereztem semmilyen hatranyat, elonyet annal inkabb.

#2238
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,560 posts

Szerintem a tárcsafék csavaró hatása miatt.


A pontos okot nem tudom a lapított villákra, de talán nem ez az elsõdleges. A tárcsa nélküli országúti (CX) bringák többsége is ilyennel van szerelve már egy jó ideje. 10 éve jelenhettek meg az aero villák, szerintem azokat követik design, divat, funkcionalitás miatt. Biztosan számít a forma kialakításában a karbon mint anyag használata (gyakorlatilag minden ma gyártott országúti bringa elsõ villája karbon).

#2239
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,881 posts
Ne haragudj, de ezt most végképp nem értem.

Egy modern karbon verdáról van szó tárcsafékkel, erre te linkelsz egy klasszikus országútit. Van ilyenem és néha jól esik, hogy imbolyog alattam az egész, meg csillapítja az úthibákat, meg látom rugózni a merevvilát alattam, de ettõl még nem hiszem, hogy az a király.

#2240
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

Szerintem ez különben sem a legjobb érvelés, hogy épp arra vékony amerre nem kéne meg fordítva.

Mutass egy olyan villát, ami menetirányból nézve széles, arra merõlegesen meg keskeny.


szerinted ezen vagy azon lehet jobb tekerni?


http://t2.gstatic.co...2wEEd5DW5NHMLcg