Ez a kérdés eléggé szerencsétlenül lett megfogalmazva. Attól még, hogy egy valakinél nem mûködne rendesen, attól az még nem lenne általános hiba. A másik dolog, hogy ami hiba esetleg jelentkezne az egyik modellnél, az még nem jelenti azt, hogy az mindegyik esetében fenn áll (A2, A6, A8, A10, A+).
De ebben az esetben még csak fel sem merül ilyen gond. Ha komplett biciklit veszünk, akkor el kell fogadni, hogy annak van egy hivatalos "setup"-ja. Ezt esetleg még a vásárlás pillanatában érdemes cseréltetni, ha számunkra nem megfelelõ. Mert nyilván ami nekem nem jó, az lehet, hogy a másiknak tökéletesen kényelmes stb. és fordítva.
Vagy a másik, de drágább megoldás az, ha magunknak építünk.
Ha esetleg a kereskedõ nem jól állított be neked valamit, akkor menj vissza hozzá, és kérd meg, hogy állítsa be neked úgy, amely a testi adottságaidnak és tekerési stílusodnak megfelelõ.
Minden egyes eladott KROSS átmegy a kezemen, és bizton állítom, hogy eddig még egyetlen egy darab repedt vagy törött váz nem jött még vissza, és nem is hallottam róla!!!
Ezért kérlek, hogy ilyen okoknál fogva ne nevezd a KROSS xc gépeit hibásnak!!!! Rengeteg elégedett vásárlónk van, pozitív visszajelzéseket kapunk, úgyhogy pontosan tisztában vagyok azzal, hogy amit árulunk, azért büszkén kiállhatok.
Sziasztok valaki meg tudná mondani miert van ennyi baj a Kross kerékpárok MTB xc szériájával? Konkrétan a Level A4 érdekelne.
Nekem csak az hogy nyilván valóan ott hozták be az árkülönmbséget amit amúgy kifizetsz.
Tehát ilyen apróságok mint a bowdenezés, a hátsó fogaskerék, a nyeregcsõ stb.
Ha ezeket összeadjuk ott tartunk mint bármelyik más középkategóriásnál.
Amúgy én nemrég vettem, de ezeket ki kellett cserélni, mert szörnyû volt a dolog annak ellenére hogy a váz nagyon kis könnyû darab. Szépen eldolgozottak varratok, a színe meg állat.
De: a felsõcsõ túl hosszú sokat kell nyeregállítással és stucnival kompenzálni és így sem igazi.
A hajtómû nagyon szánalmas adtattak volna egy oktalinket, ahelyett hogy csicsás a festés.
Hát nem tudom most szokunk össze, de ilyen apróságok is megemelik azért egy kerépár árát jelentõsen.
Én azt tervezem, hogy a vázat kiveszem és építek egy cross (ehhe kross) bringát, úgy , hogy belepakolok 27-es kerekeket, lehet hogy úgy jobb lesz.