Jelentkezz be Regisztrálj
Kross
#461
Írta 2011. február 08. - 08:48
#462
Írta 2011. február 07. - 23:50
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#463
Írta 2011. február 07. - 23:44
Nagy János
#464
Írta 2011. február 07. - 20:08
#465
Írta 2011. február 07. - 07:26
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#466
Írta 2011. február 06. - 23:22
Nagy János
#467
Írta 2011. február 06. - 12:16
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#468
Írta 2011. február 06. - 01:13
Nagy János
#469
Írta 2011. február 05. - 20:01
#470
Írta 2011. február 04. - 01:29
Nagy János
#471
Írta 2011. február 03. - 11:42
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#472
Írta 2010. december 24. - 21:52
#473
Írta 2010. december 12. - 22:53
Nagy János
#474
Írta 2010. december 08. - 10:09
#475
Írta 2010. december 08. - 09:58
#476
Írta 2010. december 08. - 05:50
#477
Írta 2010. december 07. - 23:58
Neked is sok örömet kívánok az új gépmadárhoz....
Elnézést az elmúlt napokban nagyon el voltam szállva a vázakkal,köszönöm a helyreigazítást és a tanítást!Nekem ez a gép mármint a KROSS LEVEL A6 DISC+NOVATECH AGYAKKAL nagyon nagy elõrelépést jelentett,a kerékpárjaimnál!A jövõ meg biztos hogy a kevlárról szól,mert 3-szor erõsebb az acélnál!De nekem erre egyenlõre és még sok évig megfizethetetlen lesz sajnos!Ez az új kerékpárom meg életfogytiglan ki fog tartani,mert vigyázok rá mint a szemem fényére!!ELÕRE IS MINDENKINEK BOLDOG KARÁCSONYT ÉS SIKEREKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!!!!!!
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#478
Írta 2010. december 07. - 22:33
Nagy János
#479
Írta 2010. december 07. - 21:16
Örülök, hogy megint eggyel többen vagyunk....
ON:
Nem akarok különösebben reklámot csinálni, de meg vagyok elégedve a márkával.
Külön kiemelném a forgalmazó hozzáállását, és a bemutatóterem/bolt rugalmasságát.
Szóval nekem egy A8-at építettek át egy A4 vázra, mert a méretemben /20"/ csak az volt.
Egyelõre semmit nem változtattam a gyári cuccokon, csak egy régi másfélkilós spd-t dobtam rá télire. :-))
A vázat megfelelõen merevnek érzem, a festése jól eltalált, a felsõcsõ tetején a fehér sáv ideális egyedi feliratok, matricák elhelyezésére.
Az XT váltók és karok, nomeg az SLX h.mû teljesen rendben teszik dolgukat. A Juicy 5-ös no comment.
A nyereggel is szerencsém volt, pedig az ugyé igencsak érzékeny pont szokott lenni, én kb. 10 éve csak egyfajtát használok, de ez a Selle Blaze nagyon bejön, egyszerû, kicsit kemény, puritán darab.
A teló okés, bár elég súlyos, de legalább masszív mint az állat. A régi Judymra emlékeztet, bár azon nem volt lokkáut. A 10 centibõl nem tudom mennyit mozog ki teljesen de nem is izgat különösebben, nekem ez is sok már, kicsit szokatlan még. A sid race-emet felfújtam embörösen, és 4-5 centi úttal meg is voltam elégedve.
Ami kedves dolog még: kormányszarv, láncvillavédõ gyárilag, és a gumikat sem spórolták el a Részing Rálfokkal.
Telócserével, és valami könnyû kerékszettel megtoldva olcsón jó kis versenygép válhat belõle. Dehát válság van, szóval én így fogom használni, ahogy van.
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#480
Írta 2010. december 07. - 19:54
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.