Szia!
Ezt neked kell eldöntened. Ez a bowdenes tárcsafék jól beállítható, de nyilván nem kell tõle azt várni, mint egy 50 ezer forintos olajos féktõl. Kezdésnek biztosan bõven elég, ha pedig megtetszik a bringázás, akkor ezt már jól tudod tovább fejleszteni például olajos fékekkel.
A V6 és V8 közötti fõbb különbségek: a V8-ason eggyel jobb hátsó váltó van (Alivio), olajos shimano fékek, Alivio váltókar (a V6-oson fékváltókar van).
Akkor érdemes megvenni, ha fogod használni terepen is. Hosszabb távú aszfalton közlekedésre (pl: napi munkábajárás, túrázgatás) nem ajánlom, esetleg csak abban az esetben, ha "aszfaltosabb" külsõ gumikat teszel rá.
Szfehérvár: A héten egyeztünk meg a Bringa Bt.-vel, jövõ héten már lesznek náluk bringák. Mihamarabb szeretnénk lejuttatni a bicajokat, mert idén sok érdeklõdõ vásárló van Székesfehérvárról is.
Sárvédõ: természetesen rakható a bicajokra, akár a hagyományos megoldásokkal is, vagy akár nyeregcsõre és teleszkópra szerelhetõ, amolyan "krosszmotoros" jellegû sárvédõkkel is.
A 2011-es Level A2 Disc-en olajos shimano fékek vannak, a tavalyi évjáraton olajos tektro fékek.
De ettõl független barom jó váz imádom
Ez a lényeg.
Használd egészséggel továbbra is