Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Pro Tour, Grand Tour stb. versenyek, hírek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
479 hozzászólás a témában

#101
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.190 hozzászólás
nagyot megy, remélem bírja is a végéig és õ nyeri a Tour-t
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#102
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Hát ezt teljesen. Én nem tudom melyik filmet nézték.

#103
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Ezt a mai Slekk akciót komolyan benézte a mezõny.. még holnap lószol egyet a Huez-en és õ lesz a végén sárgában.
11:38:11 IM 2012

#104
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Viccen kívül, látszott, hogy milyen gyorsan neki lehet rugaszkodni Campával.


mert szerinted nekik aztan nem ugyan mindegy hogy a legujabb sram/shimano/campa szett van alajuk rakva? ne mar...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#105
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

realistább szoktál lenni.


Akkor mondjam azt, hogy 100%, hogy kibírnám velük 6-7%-ig a hegyeket? Mert így van, hátul már béke van és nincs menés. Az már más kérdés, hogy a szakasz elején leszakadnék az x. lósz után és mehetnék egyedül, de nem errõl volt szó :) .


A sebesség mindent megold.

 


#106
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás

Köszi, ez elég hasznos. Lehet kibírnám köztük ha nagyon nem sietnek, pl amikor egy hegyen kapnak 15-20percet az elsõktõl :) .
10%os hegyen nekem már elég kényelmetlen a 39-26 inkább 39-30-at (van 30-as végû sorom is :) ) hajtanék, de pörgõs lábú vagyok.


realistább szoktál lenni.

#107
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

én arra, hogy bírnám-e tartani a tempót felfelé egy ilyen gruppetóban, vagy ha igen, akkor meddig :)


Õszintén? Szerintem pár percig. Tudom, hogy a hazai jobb versenyzõk mennyivel gyengébbek, mint a kintiek és én is sokkal gyengébb vagyok a hazai versenyzõknél.

Skoda 2-esben.


Kétszer végig kellett gondolnom, hogy megértsem. :D (kép nélkül is ment)

Ezek kevésbé meredekek, mint a Giro hegyei (ahol ugye Contador is volt, hogy 11-32 Apex-et tett föl); 10%-os hegyen (Col du Coq, Chartreuse) voltam 39-26-al, bár 30-25-el (tripla, egy másik biciklimen) könnyebb. Ennél a grupetto csak jobb lehet (emelkedési sebességük átlagát (20 m/mp) néha elérem, de átlagban csak kb 3/4-ét).
Hopp, itt a szakirodalom (Top Vélo újság No. 123 Spécial montagne, azaz Hegyi kiadás):
Agnel:
Turistának (magamfajta): 30x27
Amatõr versenyzõ: 34x27
Profi: 36x25
Nyilván nem azért kisebb, mint a fenti tapasztalatom, mert gyengébbek nálam :), hanem mert 1000 méterrel magasabb az egész - azaz a ritka levegõ már nagyon számít.

Köszi, ez elég hasznos. Lehet kibírnám köztük ha nagyon nem sietnek, pl amikor egy hegyen kapnak 15-20percet az elsõktõl :) .
10%os hegyen nekem már elég kényelmetlen a 39-26 inkább 39-30-at (van 30-as végû sorom is :) ) hajtanék, de pörgõs lábú vagyok.


A sebesség mindent megold.

 


#108
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Skoda 2-esben.


Vagy Peugeot.

Feltöltött kép

#109
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre? :)

Ezek kevésbé meredekek, mint a Giro hegyei (ahol ugye Contador is volt, hogy 11-32 Apex-et tett föl); 10%-os hegyen (Col du Coq, Chartreuse) voltam 39-26-al, bár 30-25-el (tripla, egy másik biciklimen) könnyebb. Ennél a grupetto csak jobb lehet (emelkedési sebességük átlagát (20 m/mp) néha elérem, de átlagban csak kb 3/4-ét).
Hopp, itt a szakirodalom (Top Vélo újság No. 123 Spécial montagne, azaz Hegyi kiadás):
Agnel:
Turistának (magamfajta): 30x27
Amatõr versenyzõ: 34x27
Profi: 36x25
Nyilván nem azért kisebb, mint a fenti tapasztalatom, mert gyengébbek nálam :), hanem mert 1000 méterrel magasabb az egész - azaz a ritka levegõ már nagyon számít.

#110
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre? :)


Skoda 2-esben.

#111
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.603 hozzászólás

Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre? :)

én arra, hogy bírnám-e tartani a tempót felfelé egy ilyen gruppetóban, vagy ha igen, akkor meddig :)
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#112
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Továbbra is érdekes a TdF. Hagen nagyszerû volt ma, nem csoda, hogy nyert az egyetlen olasz befutón, hisz Campával megy :). Viccen kívül, látszott, hogy milyen gyorsan neki lehet rugaszkodni Campával. Contador is villant párat. Hajmeresztõek voltak a majdnem esések, Voeckler is bement egy ház parkolójába egy õrült kanyarban... vesztett is vagy 20 mp-t.
Holnap Pinerolo -- Galibier Serre-Chevalier - talán a legnehezebb. Két napja a Galibier-n -5 ºC és 20 cm hó volt! Ma már elolvadt, holnap jobb lesz, +5 fok körül.
Nekem elég lenne két hétre a holnapi adag (magasságban). Az igazi nehézség az Agnel, majdnem 10 km 10%-on (az olasz oldalról). Utána az Izoard, az sem könnyû, a vége 10 km 7,5%-on. A Galibier ugyan enyhén indul, de fölfele egyre meredekebb lesz, az utolsó km 9%-os: s ott a befutó, nagyon nagy küzdelem lesz - miközben kb. 26%-al kevesebb oxigén jut egy lélegzetvételre...
Sarkozy elnök is várható volt nézõnek, de lemondta - bár õ egyébként rendszeresen biciklizik. Sebaj, lesz 400.000 (!) más nézõ az út mellett.

Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre? :)


A sebesség mindent megold.

 


#113
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
Továbbra is érdekes a TdF. Hagen nagyszerû volt ma, nem csoda, hogy nyert az egyetlen olasz befutón, hisz Campával megy :). Viccen kívül, látszott, hogy milyen gyorsan neki lehet rugaszkodni Campával. Contador is villant párat. Hajmeresztõek voltak a majdnem esések, Voeckler is bement egy ház parkolójába egy õrült kanyarban... vesztett is vagy 20 mp-t.
Holnap Pinerolo -- Galibier Serre-Chevalier - talán a legnehezebb. Két napja a Galibier-n -5 ºC és 20 cm hó volt! Ma már elolvadt, holnap jobb lesz, +5 fok körül.
Nekem elég lenne két hétre a holnapi adag (magasságban). Az igazi nehézség az Agnel, majdnem 10 km 10%-on (az olasz oldalról). Utána az Izoard, az sem könnyû, a vége 10 km 7,5%-on. A Galibier ugyan enyhén indul, de fölfele egyre meredekebb lesz, az utolsó km 9%-os: s ott a befutó, nagyon nagy küzdelem lesz - miközben kb. 26%-al kevesebb oxigén jut egy lélegzetvételre...
Sarkozy elnök is várható volt nézõnek, de lemondta - bár õ egyébként rendszeresen biciklizik. Sebaj, lesz 400.000 (!) más nézõ az út mellett.

#114
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Õ is tudja legbelül, de könnyebb mást hibáztatni :) , magára mégsem haragudhat hogy ilyen béna, akkor akár fel is adhatná a versenyt.


A sebesség mindent megold.

 


#115
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
na jo de az egy dolog hogy eros es fekszik neki a maszas, felolem erezze magat vallonveregetve. de gyoztes ugy lesz ha jol megy lefele is, amihez nem ero kell hanem batorsag es technika is. ha ez benne nincs meg (vagy nem eleg) az az o hibaja, es nem a rendezoke.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#116
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Én megértem. Szar dolog úgy veszíteni, hogy nem az erõdön múlik. Nem érzi a lejtõt, nincs ott 100%osan fejben, fél, elég kellemetlen. Természetes, hogy a szervezõket hibáztatja (nálunk is ez van ha valakinek nem megy az adott lejtõ :) , elég csak a netet olvasni). Igazából "csak" meg kell tanulni lefelé menni minden körülmény között. Ami persze nagyrészt adottság és nem tanulható.
Egyébként érdemes megnézni, hogy az idõfutammenõk és a sprinterek milyen jól mennek lefelé, nekik kell tudni nagy sebességgel határon kanyarodni.

Még valami. Bolyban könnyebb lefelé menni, mert ott mindenkinek nehéz, meg ha lemaradsz akkor mások összekötik neked a sort. De amikor nyélen kell lemenni, ott már csak magadra számíthatsz.


A sebesség mindent megold.

 


#117
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Andy a holnapi szakasztól sem lesz elragadtatva.



#118
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Értem, tehát a szervezõk ne szervezzenek esõt a versenyre, mert a lejtõn elázik Andykének a popója.:confused:
Jobbat is kitalálhatott volna, miért nem mondja, hogy én csirke vagyok, de majd Frank bratyó megcsípi a bronzérmet?

#119
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Andy Schleck nyilatkozata a mai szakasz utan kicsit szanalmas volt. nem tetszik neki hogy van lejto es esik az eso ugyhogy szerinte ez nem jo szakasz volt es a szervezoknek nem kellene ilyet berakni az utvonalba. valaki mondja mar el neki hogy nem olyan fontos am az o velemenye...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#120
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás
Az eddigi szakaszok megjelenítése egy-egy poszteren. Jópofa :)

Lovely Tour de France Poster Series - My Modern Metropolis

Feltöltött kép