Jelentkezz be Regisztrálj
Pro Tour, Grand Tour stb. versenyek, hírek
#101
Írta 2011. július 21. - 17:07
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#102
Írta 2011. július 21. - 17:05
#103
Írta 2011. július 21. - 17:02
#104
Írta 2011. július 21. - 13:05
Viccen kívül, látszott, hogy milyen gyorsan neki lehet rugaszkodni Campával.
mert szerinted nekik aztan nem ugyan mindegy hogy a legujabb sram/shimano/campa szett van alajuk rakva? ne mar...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#105
Írta 2011. július 20. - 23:07
realistább szoktál lenni.
Akkor mondjam azt, hogy 100%, hogy kibírnám velük 6-7%-ig a hegyeket? Mert így van, hátul már béke van és nincs menés. Az már más kérdés, hogy a szakasz elején leszakadnék az x. lósz után és mehetnék egyedül, de nem errõl volt szó .
A sebesség mindent megold.
#106
Írta 2011. július 20. - 22:44
Köszi, ez elég hasznos. Lehet kibírnám köztük ha nagyon nem sietnek, pl amikor egy hegyen kapnak 15-20percet az elsõktõl .
10%os hegyen nekem már elég kényelmetlen a 39-26 inkább 39-30-at (van 30-as végû sorom is ) hajtanék, de pörgõs lábú vagyok.
realistább szoktál lenni.
#107
Írta 2011. július 20. - 21:19
én arra, hogy bírnám-e tartani a tempót felfelé egy ilyen gruppetóban, vagy ha igen, akkor meddig
Õszintén? Szerintem pár percig. Tudom, hogy a hazai jobb versenyzõk mennyivel gyengébbek, mint a kintiek és én is sokkal gyengébb vagyok a hazai versenyzõknél.
Skoda 2-esben.
Kétszer végig kellett gondolnom, hogy megértsem. (kép nélkül is ment)
Köszi, ez elég hasznos. Lehet kibírnám köztük ha nagyon nem sietnek, pl amikor egy hegyen kapnak 15-20percet az elsõktõl .Ezek kevésbé meredekek, mint a Giro hegyei (ahol ugye Contador is volt, hogy 11-32 Apex-et tett föl); 10%-os hegyen (Col du Coq, Chartreuse) voltam 39-26-al, bár 30-25-el (tripla, egy másik biciklimen) könnyebb. Ennél a grupetto csak jobb lehet (emelkedési sebességük átlagát (20 m/mp) néha elérem, de átlagban csak kb 3/4-ét).
Hopp, itt a szakirodalom (Top Vélo újság No. 123 Spécial montagne, azaz Hegyi kiadás):
Agnel:
Turistának (magamfajta): 30x27
Amatõr versenyzõ: 34x27
Profi: 36x25
Nyilván nem azért kisebb, mint a fenti tapasztalatom, mert gyengébbek nálam , hanem mert 1000 méterrel magasabb az egész - azaz a ritka levegõ már nagyon számít.
10%os hegyen nekem már elég kényelmetlen a 39-26 inkább 39-30-at (van 30-as végû sorom is ) hajtanék, de pörgõs lábú vagyok.
A sebesség mindent megold.
#108
Írta 2011. július 20. - 21:11
Skoda 2-esben.
Vagy Peugeot.
#109
Írta 2011. július 20. - 20:55
Ezek kevésbé meredekek, mint a Giro hegyei (ahol ugye Contador is volt, hogy 11-32 Apex-et tett föl); 10%-os hegyen (Col du Coq, Chartreuse) voltam 39-26-al, bár 30-25-el (tripla, egy másik biciklimen) könnyebb. Ennél a grupetto csak jobb lehet (emelkedési sebességük átlagát (20 m/mp) néha elérem, de átlagban csak kb 3/4-ét).Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre?
Hopp, itt a szakirodalom (Top Vélo újság No. 123 Spécial montagne, azaz Hegyi kiadás):
Agnel:
Turistának (magamfajta): 30x27
Amatõr versenyzõ: 34x27
Profi: 36x25
Nyilván nem azért kisebb, mint a fenti tapasztalatom, mert gyengébbek nálam , hanem mert 1000 méterrel magasabb az egész - azaz a ritka levegõ már nagyon számít.
#110
Írta 2011. július 20. - 20:52
Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre?
Skoda 2-esben.
#111
Írta 2011. július 20. - 20:44
én arra, hogy bírnám-e tartani a tempót felfelé egy ilyen gruppetóban, vagy ha igen, akkor meddigÉn ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre?
#112
Írta 2011. július 20. - 20:38
Én ilyenkor arra vagyok kíváncsi, hogy a döglött sorban (grupettok) milyen áttételekkel mennek fel ezekre a hegyekre?Továbbra is érdekes a TdF. Hagen nagyszerû volt ma, nem csoda, hogy nyert az egyetlen olasz befutón, hisz Campával megy . Viccen kívül, látszott, hogy milyen gyorsan neki lehet rugaszkodni Campával. Contador is villant párat. Hajmeresztõek voltak a majdnem esések, Voeckler is bement egy ház parkolójába egy õrült kanyarban... vesztett is vagy 20 mp-t.
Holnap Pinerolo -- Galibier Serre-Chevalier - talán a legnehezebb. Két napja a Galibier-n -5 ºC és 20 cm hó volt! Ma már elolvadt, holnap jobb lesz, +5 fok körül.
Nekem elég lenne két hétre a holnapi adag (magasságban). Az igazi nehézség az Agnel, majdnem 10 km 10%-on (az olasz oldalról). Utána az Izoard, az sem könnyû, a vége 10 km 7,5%-on. A Galibier ugyan enyhén indul, de fölfele egyre meredekebb lesz, az utolsó km 9%-os: s ott a befutó, nagyon nagy küzdelem lesz - miközben kb. 26%-al kevesebb oxigén jut egy lélegzetvételre...
Sarkozy elnök is várható volt nézõnek, de lemondta - bár õ egyébként rendszeresen biciklizik. Sebaj, lesz 400.000 (!) más nézõ az út mellett.
A sebesség mindent megold.
#113
Írta 2011. július 20. - 20:33
Holnap Pinerolo -- Galibier Serre-Chevalier - talán a legnehezebb. Két napja a Galibier-n -5 ºC és 20 cm hó volt! Ma már elolvadt, holnap jobb lesz, +5 fok körül.
Nekem elég lenne két hétre a holnapi adag (magasságban). Az igazi nehézség az Agnel, majdnem 10 km 10%-on (az olasz oldalról). Utána az Izoard, az sem könnyû, a vége 10 km 7,5%-on. A Galibier ugyan enyhén indul, de fölfele egyre meredekebb lesz, az utolsó km 9%-os: s ott a befutó, nagyon nagy küzdelem lesz - miközben kb. 26%-al kevesebb oxigén jut egy lélegzetvételre...
Sarkozy elnök is várható volt nézõnek, de lemondta - bár õ egyébként rendszeresen biciklizik. Sebaj, lesz 400.000 (!) más nézõ az út mellett.
#114
Írta 2011. július 19. - 23:41
A sebesség mindent megold.
#115
Írta 2011. július 19. - 23:11
RAUH-Welt
B E G R I F F
#116
Írta 2011. július 19. - 22:32
Egyébként érdemes megnézni, hogy az idõfutammenõk és a sprinterek milyen jól mennek lefelé, nekik kell tudni nagy sebességgel határon kanyarodni.
Még valami. Bolyban könnyebb lefelé menni, mert ott mindenkinek nehéz, meg ha lemaradsz akkor mások összekötik neked a sort. De amikor nyélen kell lemenni, ott már csak magadra számíthatsz.
A sebesség mindent megold.
#117
Írta 2011. július 19. - 22:10
#118
Írta 2011. július 19. - 21:44
Jobbat is kitalálhatott volna, miért nem mondja, hogy én csirke vagyok, de majd Frank bratyó megcsípi a bronzérmet?
#119
Írta 2011. július 19. - 21:19
RAUH-Welt
B E G R I F F
#120
Írta 2011. július 19. - 20:21
Lovely Tour de France Poster Series - My Modern Metropolis