én azt nem értem,hogy ezeknek a zöld szervezeteknek csak pest létezik.
Azért, amiért írtam, hogy ne nézzük most vidéket meg a MÁV-ot.
Mert valójában csak a fõvárosban váltható ki ilyen nagy mértékben az autós közlekedés tömegközlekedéssel most, vagy rövid idõn belül.
Meg itt van szükség a dugók megszüntetésére.
Ez nem azt jelenti, hogy vidéki városokban ne lenne rossz levegõ, meg ne lenne trillió feladat, de konkrétan ezt az autós problémát alapvetõen itt van értelme fevetni.
(és nem csak környezetvédelmi, de egészségvédelmi szempontból is! fõleg, hogy minden 5. embert érint ez Magyarországon! - ez komoly kiadás is, az egészségügynek)
YouTube - PM10 film - by Adam Baki Bálint, megnyugtatlak, a BKV-t én is csak muszájból használom, ha nem kell mennem kiöltözõs ügyfélhez, vagy vizsgázni, akkor én is kerékpárral közlekedem. A párom ugyanúgy, bár õ még a kosztümös verziót is elõ tudja adni, nem hajt annyira

Azt gondolná az ember, hogy egy bringás fórumon a nagy átlag így jár, de talán majd egy évtizeddel késõbb