Jelentkezz be Regisztrálj
Városi bringák, alkatrészek, megoldások
#41
Posted 2008. May 24. - 17:26
Milyen gumó van rajta? Elsõ fék az koncepciózusan nincs rajta?
A Moncsicsi az büntet
#42
Posted 2008. May 24. - 16:14
Majd, ha egyszer nem mindig másra ba*om el a pénzt, akkor kap egy értelmesebb sárvédõt.. azon kivûl teljesen hibátlan
Mondjuk most kiküldetésen van a drága.. kölcsönadtam egy havernak egy hétre... (bõ 3hónapja )
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#43
Posted 2008. May 23. - 17:17
Patentpedál kell, az nem lehet kérdés.
Szabadonfutóssal tudsz annyit helyben állni? Ha igen, akkor elismerésem.
igen azzal, köszi
érdemes megtanulni, mert fõleg gyalogosok kerülgetésénél jól jön, lámpánál sem rossz, de akár technikás terepen is hasznát lehet venni
#44
Posted 2008. May 23. - 17:02
Patentpedál kell, az nem lehet kérdés.A patent pedál bevált a városi közlekedésben? Most tervezem, hogy veszek egyet. Remélem nem dölök el vele sokszor a lámpánál, bár szerencsére egy piros váltást általában ki tudok várni egyhelyben állva
Szabadonfutóssal tudsz annyit helyben állni? Ha igen, akkor elismerésem.
#45
Posted 2008. May 23. - 16:41
en egy vadaallat kempinget ujitok be a hetvegen. van ket vaz, 4 kerek. dinamos lampa, sarvedo. Biztos ami tutti
majd kap egy rorakat matricat, es egyebet.
kempingel faszán lehet zúzni az biztos nekem az öntötvas bulgár megfelelõje volt, a BALKAN nevezetû, elõnye volt,hogy soha nem volt szervízelve mégis mûködött
Orka
használsz egyébként spd-t terpen? mennyi idõ azt megszokni a városban való használathoz? nekem muszáj pedált vennem, mert mostaninak látom a csapágy golyóit és akkor már legyen spd
#46
Posted 2008. May 23. - 12:39
#47
Posted 2008. May 23. - 10:15
majd kap egy rorakat matricat, es egyebet.
#48
Posted 2008. May 23. - 08:20
#49
Posted 2008. May 23. - 07:54
merre szoktál járni vele? egy két dolog kellene róla:D
Mit szeretnél róla? Az ülést mindíg magammal viszem és 3 zárat használok + a testzsír százalék mérésen az azt csináló azt mondta, hogy ritka, atlétákra jellemzõ felépítésem van
A patent pedál bevált a városi közlekedésben? Most tervezem, hogy veszek egyet. Remélem nem dölök el vele sokszor a lámpánál, bár szerencsére egy piros váltást általában ki tudok várni egyhelyben állva
#50
Posted 2008. May 22. - 23:16
az én jelenlegi városi kecském, csak mint mondtam túl feltünõ
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
merre szoktál járni vele? egy két dolog kellene róla:D
#51
Posted 2008. May 22. - 22:57
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
#52
Posted 2008. May 22. - 22:51
Szép a keród amúgy Majd én is teszek fel a GT-rõl képeket
#53
Posted 2008. May 22. - 21:45
Kiváncsi is lehetsz:-P
SZombaton ha kijutok a Millire (legalább valami szép legyen a képen.) Akkor ott lekapon és gyönyörködhetek benne.:-)
#54
Posted 2008. May 22. - 16:55
Igyhát szerintem is azt kell 'elcsúfítani' , minden felirat, mindent meg lehet ugy csinálni hogy becsapja az ember szemét és csak hozzáértõ szemmel alaposan megnézve lehessen látni hogy ez nem is annyira tákolmány gép
és a gazdája tudja hogy lelke mélyén milyen szép is az a városi betonszaggató
orka kíváncsi vagyok arra a bringára...
#55
Posted 2008. May 22. - 16:52
Én ha "ha" tolvaj lennék lehet elbugáznám ezt a BULLTEK-et mert szerintem korrket
De ahogyan elnézem itt a kerókat egyik sem az a tipikus 'városi lopásálló' mert egyik forumtag sem bírta ki hogy ne legyen rajta valami jó kis alkatrész:p
Akkor még nem láttad az enyimét:-) Szerintem legértékesebb jelen pillanatban az újsárvédõm és a nyereg. A fotók készülnek lassan de biztosan:-)
#56
Posted 2008. May 22. - 16:42
komolyra fordítva: ha naponta mész vele, akkor muszály, hogy normális legyen a kerék, meghajtás stb. ezt vagy sikerül csúnyán összerakni, vagy nem, és akkor szívtál, mert szép és másnak is megtetszik.
sztem egyébként nem rossz megoldás, ha magad fested a vázat: mintásra(!) néhány futár alatt láttam ilyet, nem szép, de túl egyedi, hogy értelme legyen ellopni.
Amit még jó lehet, az a márkátlanítás: amikor raktam össze a fixit, akkor a felnirõl azonnal szedtem le a 40cm-es matricát, ami kiabálta a világba a típusát! Így eccerûbb, esztétikusabb, és nem mondja meg senki, hogy milyen típusú. És a kerék a legdrágább alkatrész egy fixin/ss-en.
#57
Posted 2008. May 22. - 16:25
De ahogyan elnézem itt a kerókat egyik sem az a tipikus 'városi lopásálló' mert egyik forumtag sem bírta ki hogy ne legyen rajta valami jó kis alkatrész:p
#58
Posted 2008. May 22. - 12:56
Én ezt hátul egy gyorskötözõvel oldottam meg (olyan a felfogatás, mint régen a walkmanoknak volt, ilyen övre is csíptethetõ). Esetleg pici csavarral is meg lehetett volna oldani.
Elõl a villogó gyorsbilincses, annak a tekerõjét ki lehet cserélni csavarra, és kész.
Ha meg valami köc*ög letöri, lehet kárörvendeni, hogy bár széttört, õ sem lett boldogabb. Erre jobb megoldást nem tudok!
#59
Posted 2008. May 22. - 11:22
tervezek még egy ulakatot hozzá, és szerintem akkor már semelyik tolvajnak nem éri meg nekiállni szarakodni vele, inkább néz egy drágább bringát gyengébb zárral
#60
Posted 2008. May 22. - 11:16
elõl egy õsrégi dinamós lámpához tartozó lámpabúra, ami a villához a fékcsavarhoz van rögzítva tudjátok. szal az a nagyon csúnya. hátul meg a párja a sárvédõn. a kormányon pediglen egy legalapabb hauser vagy bármilyen két cerkaelemmel mûködõ villogó. a villogóból egy-egy kábel ment az elsõ illetve hátsó lámpához, tán telefonzsinór volt, de igazából tökmindegy. maga a villogó csupán a kapcsoló volt ahogy nyomogattad rajt a gombot, úgy kapcsolta ki-be vagy villogó állásba az elsõ és a hátsó lámpát amikben természetesen ki lettek cserélve a hagyományos izzók ledre. szóval kívülrõl abszolút õsrégi megoldásnak tûnik, amúgy meg tök jól világít és még kényelmes is hogy kormányról vezérelhetõ. barkácsoló kedvûeknek ajánlom figyelmébe