Jelentkezz be Regisztrálj
Az óvodától az egyetemig
#501
Írta 2009. november 05. - 16:05
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#502
Írta 2009. november 05. - 15:58
melyik középsuliba, majd egyetembe jártatok/jártok és mi lett/lesz belõletek (ha csak lesz, akkor tervek szerint!)?
#503
Írta 2009. november 03. - 21:07
Ugyanakkor, ha webpanelt használok (pl. NetPanel.hu), akkor a cég eleve úgy állítja össze a mintasokaságot, hogy az ország lakosságára nézve reprezentatív legyen, igaz?
(Természetesen nem kell piackutatást végezni IRL, csak egy tervet kell készíteni, meg a végén reklámkampányt.)
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#504
Írta 2009. november 03. - 20:07
maxireka: én azért buktam el egy komplett példát zéhán, mert bár jól kiszámoltam a dolgokat, és a mellékelt ábrán is behúztam a szükséges vektorokat, de nem húztam alá a betûjelûket - gy.k. egy nem létezõ dologra hivatkoztam a megoldás során, így az nulla pont. szokj hozzá az ilyen formai dolgokhoz...
akkor vedd ki könyvtárból vagy azt a könyvet, amit írtam, vagy a Holics László-féle fizikakönyvet (klasszikus.), vagy ami szimpatikus neked...vagy esetleg hudson-nelson ("rajtam kívül még jópáran értik, mire gondolok, amikor azt mondom: hudsonnelson")...
#505
Írta 2009. november 03. - 20:03
apja: B..i Fa..kalap
anyja: Hülye P...a
apja munkája: xy
anyja munkája: kiállt a sarokra (csak nem így megfogalmazva )
a születése és a halála között kb 500 év volt. Tehát azért érdekes lenne, ha le lenne írva, hogy pl. Coulomb, az olasz színész játszott az Amper címû szindarabban, aminek másik fõszereplõje Ohm Volt... vagy hasonló tehát a wiki-t mellõzöm XD
#506
Írta 2009. november 03. - 19:55
meg azt is tudom, hogy ahhoz hogy súgni lehessen vkinek, az illetõnek valamennyit mégis kell tanulnia, mert ha súgod neki, hogy, pl:
e=a:100*p ha életében nem is hallotta ezeket a betûket egyszerre.... a könyvük olyan, hogy átlag 2,5 oldal egy téma, abból 2 az érdekesség..... legalábbis az elmúlt 3 anyagnak ilyen...
amúgy egyenlõre még megvan az anyag, de ha vmi összetett, logikára egyáltalán nem épülõ zagyvaság lesz, majd jövök ide, terhelni a rendszert
ja és a numerikus hibája miatt és meg nem a k....életet, hanem a k...anyját szidtam, azért adott 4-est a dogámra, mert nem írtam fel, hogy 1.feladat, 2.feladat... tehát no comment.... (bezzeg aki a megoldásba annyit írt hogy: amper és mennyiséget nem írt, annak nem vont le pontot...) ennél jobb már csak az volt, mikor bioszom 4-es lett, mert 4 oldalnyi dogában volt 1(!) helyesírási (!) hibám.... az ének kottázásom meg OSZTÁLYOZHATATLAN volt! ezt képzeljétek el xD de miért is? mert a kezdõhang dó volt, én meg nem írtam oda a kezdóhanghoz hogy dó, ha úgyis fent van a táblán, meg mindenki tudja de ez így már osztályozhatatlan.
#507
Írta 2009. november 03. - 19:41
viccet félretéve: kérdezz, válaszolunk, én legalábbis biztosan - de csak ha nagyon nem megy. de elõbb segíts magadon - könyv, fgvtábla, google.
Khmm... A Wikit kihagytad.
#508
Írta 2009. november 03. - 19:37
fgvtábla, fizikakönyv - ezekbõl az elmélet beseggelhetõ, csont nélkül. a példáknál meg...nem akarok nagyon köcsögnek tûnni, de aki egy alapszintû, semmi trükköt nem igénylõ példában nem tud X darab megtanult egyenletbe behelyettesíteni meg észrevenni azt a minimálisan szükséges összefüggést...ha meg nincs jó könyved, akkor az ennyit kellene tudnod! sorozat fizikás részét ajánlom...
nálunk nagyon sok ilyen van - zhn is próbálom lesúgni neki a képletet, meg minden, és még így se képes megoldani a példát, pedig csak be kellene helyettesíteni, meg megtanulni azt a keveset, hogy melyik betû mit jelent...de hát sajnos ezt neveli ki a mai oktatási rendszer középiskolája, és mivel többet nem is követelnek meg se ott, se a felsõoktatási felvételinél, ezért a diák meg nem tanulja meg, mert minek.
amúgy meg hogy vannak ilyenkor azok a híres-neves puskáid?
viccet félretéve: kérdezz, válaszolunk, én legalábbis biztosan - de csak ha nagyon nem megy. de elõbb segíts magadon - könyv, fgvtábla, google.
#509
Írta 2009. november 03. - 19:11
#510
Írta 2009. november 03. - 17:22
#511
Írta 2009. november 03. - 11:33
Megköszönök mindent, amit tudol küldeni! jorus@bikemag.hu
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#512
Írta 2009. november 03. - 10:19
ha kell áttolom a jégkrémes kérdõívem - eredményekkel
/kiderül belõle a termék népszerûsége, meg a vásárlási szokások/
100 an töltötték ki, 9 kérdésem volt
ha esetleg szükséged lenne rá, szólj
meg ha acc' egy mél' címet, akkor átküldöm ami tananyagom van marketing témakörben.
nem tudom, h fogod-e tudni hasznosítani, de hátha...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#513
Írta 2009. november 03. - 09:24
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#514
Írta 2009. november 02. - 22:59
MJani01, Andris: aszongya itten a tematika, Marketing II. témakörben, hogy beadandó házi dolgozat. Téma: egy termék/szolgáltatás piacának elemzése, fogyasztói szegmens jellemzõinek meghatározása piackutatás segítségével, és a kapott eredmények alapján reklámkampány tervezése. Minimum 10 oldal terjedelem. Ez oké, a tartalmi elemekkel tisztában vagyok, illetve lassan tisztába jövök, de a kérdés, hogy ennek a zizének van valami formai követelménye, vagy ahogy általában ki szokott nézni egy ilyen marketing terv? Vagy csak készítek egy borítót, egy tartalomjegyzéket vagymit, összefoglalót (elõzetest, trélert ), és utána jön a termék bemutatása, a piac jellemzése, marketing cél, blablabla, és a többi? Piackutatásnál írok egy tervet, hogy hogy szeretném kutatni az adott szegmenst, és akkor betolok egy kérdõívet, hogy ez a terv, és annyi, vagy végezni is kell ienkor kis kutatást? Aztán a reklámterv az megint oké. De hogy szal akkor ezeket így lököm egymás után, és kész?
Itt egy link a marketing terv részeirõl. Komoly formai követelményei nincsenek. http://www.google.hu...IbUnKBa_yU0MPaw
A piackutatás eredményeire szoktunk általában hivatkozni, nálatok nem tudom mit akarnak, de nem hiszem, hogy azt, hogy berakjatok egy kérdõívet.
Igen, csak így lököd egymás után a részeket.
Nálatok biztos, hogy marketing tervet kérnek? Mert 10 oldal elég kevésnek tûnik hozzá.
A sebesség mindent megold.
#515
Írta 2009. november 02. - 21:46
#516
Írta 2009. november 02. - 21:44
....
a legszebb az, hogy a szerver kb 1 hete nem elérhetõ, a pingprogramok "offline" státuszt dobnak ki rá. még jó, hogy ott fent vannak a segédanyagok...
Nekünk mondták volt:
"A mi hibánk, az önök problémája."
és mennyire igaz....
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#517
Írta 2009. november 02. - 21:32
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#518
Írta 2009. október 28. - 20:27
Idén már változtattak rajta, a beugró tesztes lesz. Nekik sem jó ha még néhány éven keresztül kell tartaniuk egy 2 éve kifutó tárgyat.
A sebesség mindent megold.
#519
Írta 2009. október 28. - 17:26
mint az informatika 1 gyõrben a sze-n, 800 másodikos vette fel idén, és összesen 1500an vették fel a tárgyat.. elméleti részére tanulni nem lehet, be kell mákolnilegjobb az, amikor bármit lehet használni, beviheted akár a fél könyvtárat, akkor se írod meg kettesre