Jelentkezz be Regisztrálj

Red Bull Metro Ride - Budapest (HUN) - 2007. szeptember 22.
#41
Posted 2007. September 24. - 17:34

Pár tíz perc alatt nem lehet csodát csinálni egy addig folyamatosan használt aluljáróból.
#42
Posted 2007. September 24. - 16:47

#43
Posted 2007. September 24. - 16:17

#44
Posted 2007. September 24. - 15:00

PolcEz a perec a duplahullám elõtt volt(talán még az idõmérõ vége felé) és utána a képeken az látszott hogy fektetik meg egy nyakmerevítõt vesznek elõ, ezért tûnt súlyosnak, õ nem tudom ki volt!
#45
Posted 2007. September 24. - 14:52

Gondolom a mozgólépcsõ éle 40-50 nél kifejezeten gumibarát lehetett:-)
#46
Posted 2007. September 24. - 14:22

Minden meghívott elégedett volt az egész hétvégével, kaptunk néhány egészen meglepõ visszajelzést ott is és azóta is (pld.: az elsõ edzõkörök után mindkét Atherton azt mondta, hogy jobb mint a mexikói pálya volt).A szervezõktõl kérdezem, nem tudják, h mi volt a véleményük a versenyzõknek? Engem az érdekelne igazából, mert gondolom biztos volt aki megkérdezte tõlük...
(Éppen ezért sajnálom, hogy a felszinen és a neten nem tudtuk ugyanezt hozni.)
Ami engem meglepett, hogy mennyire össze vissza választottak gumikat a versenyhez ... azt hittem egy ilyen pályára van valami ideális választás amit majd a profik biztos tudnak, de látszólag ami éppen akadt vagy fent volt a bringán az jó volt:-)
Mivel ez nem hagyományos verseny volt a profikat ugyan úgy készületlenül érte pálya. Az elsõ edzõkör után kb a mezõny fele defektet szerelt. A szerelõk (Szósz és Demeter Zoli) pedig elõre készültek félig fújt belsõkkel.mért volt h mindenki más géppel ment?
én azt hittem amúgy a fullysok simán szétalázzák a mereveseket, erre pont nem ez volt.
A legnagyobbat Polc esett. Ahogy kisprintelt a metrókocsiból elszakadt a lánca és szétrugta a combját a kormányon. Rennie is nagyot pakolt az átkötõre vezetõ kanyarban. Gee Atherton fejjel csattant egy lámpán, neki semmi baja nem lett - még a következõ kör elõtt is röhögött fent - viszont a sisak nem lett túl szép.Láttam egy bukást, pontosabban a kivetítõn csak az látszott hogy valaki fetreng, majd felrángatják a földrõl, ami ahhoz képest hogy akár a gerince is sérülhetett elég édekes megoldás volt. Lehet tudni hogy vele mi lett?Esetleg hogy hogyan bukott?
#47
Posted 2007. September 24. - 14:19

#48
Posted 2007. September 24. - 13:56

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#49
Posted 2007. September 24. - 13:30

Hobbifotósok nem kapnak akkreditációt.Hogy tesz különbséget jó fotós, és hozzá kevésbbé értõ fotós között? (nem a végeredményt nézve - pillanat elkapásától függetlenül)
Külön karszalag annak, aki tudja hogy mennyire lóghat be a pályára?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#50
Posted 2007. September 24. - 13:21

#51
Posted 2007. September 24. - 13:13


#52
Posted 2007. September 24. - 13:09

Írtam most nagyon szép hosszút elõbb és eltûnt, rohadt WIFIszar, szerintem jobb is, mert sokan kaptatok volna a pofátokra

És kedves Palmikám, nem elég az, hogy a szerelvényekbõl kiszereltek szinte mindent? Belül tiszta volt, az már a te bajod, hogy kintrõl akarsz fotót csinálni

Ja és az a javaslatom, hogy fikázzátok a kövéreket, akik nem sportolnak, ha már nem bírjátok ki. Azokat bõven lehet, egymást meg szeressétek, ha már tesztek vmit az egészségetekért.
Köszönjük még egyszer ezt a hihetetlen élményt! Eléggé meghatározó volt!
#53
Posted 2007. September 24. - 12:49

Hogy teszünk különbséget jó fotós, és hozzá kevésbbé értõ fotós között? (nem a végeredményt nézve - pillanat elkapásától függetlenül)
Fotósvizsga, és külön karszalag, hogy ne lógassa be pont az ideális ívre a 30 kilós vállról indíthatót, valamint ne feküdjön be fél testtel a pályára?
Ha erre tudsz valami megoldást, nosza;)
A fotósvizsga...ugyanmár...az semmit nem jelent...de az okos, és buta fotóst tényleg nehéz megkülönböztetni...
#54
Posted 2007. September 24. - 12:46

Az egyik metrókocsit kicsit megpucoltam kívülrõl, mikor a fenti kis ablakon fotóztam. ahogy elnéztem a karom, kb azóta nem mosták le mióta tervezik a 4.vonalat.
Nem mindegy, hogy mekkora súlyt kell minnél rövidebb idõ alatt felgyorsítani.
Meg minek mozogjon 20at, ha a 12 is elég.
Szegény versenyzõk meg azt hihették valami leselejtezett ezeréves szarok:) Közben meg az új csúcstechnika:)
#55
Posted 2007. September 24. - 12:45

A biztonságiak csaknem az összes összes jó helyrõl kiküldték a fotósokat. Érdekes, hogy más rendezvényeken, pl Adidas Slopestyle, akár az érkezõre is feküdhettem volna, senki nem szólt volna érte. Nem véletlen, a fotósok nem hülye kisgyerekek, nagyon jól tudják hova lehet állni, mit hova lehet tenni, itt mégis úgy kezeltek minket, mint az idiótákat.
Hogy tesz különbséget jó fotós, és hozzá kevésbbé értõ fotós között? (nem a végeredményt nézve - pillanat elkapásától függetlenül)
Külön karszalag annak, aki tudja hogy mennyire lóghat be a pályára?

De azért a papírforma jött

#56
Posted 2007. September 24. - 12:39

én azt hittem amúgy a fullysok simán szétalázzák a mereveseket, erre pont nem ez volt..
Nem mindegy, hogy mekkora súlyt kell minnél rövidebb idõ alatt felgyorsítani.
Meg minek mozogjon 20at, ha a 12 is elég.
#57
Posted 2007. September 24. - 12:34

én azt hittem amúgy a fullysok simán szétalázzák a mereveseket, erre pont nem ez volt..
mindenesetre érdekes volt és sztem megkéne oldani h többen lejuthassanak, nekem sajna nem sikerült vip jegyet szereznem.
egyébként meg remélem jövõre is lesz ilyen, még több nagy versenyzõvel.
#58
Posted 2007. September 24. - 12:28

A RedBull-osokról, meg a biztonságiakról meg eddig is megvolt a véleményem...
A biztonságiak csaknem az összes összes jó helyrõl kiküldték a fotósokat. Érdekes, hogy más rendezvényeken, pl Adidas Slopestyle, akár az érkezõre is feküdhettem volna, senki nem szólt volna érte. Nem véletlen, a fotósok nem hülye kisgyerekek, nagyon jól tudják hova lehet állni, mit hova lehet tenni, itt mégis úgy kezeltek minket, mint az idiótákat.
Egyébként a rendezés ezt leszámítva nagyon tetszett, a helyben rejlõ adottságokat jól kihasználta a gárda, jó volt a hangulat, nem is beszélve a versenyzõkrõl, hiszen kis hazánkban még nem jártak ilyen nagy nevek, legalábbis a lejtõzõ szakágakból. A zene is tökéletesen passzolt az eseményhez, Zsoló, ezt gondolom nektek köszönhetjük. Kár, hogy lent a hangosból nem kaptunk infót, néha jó lett volna tudni, mikor mi történik, miért áll a verseny, mikor indul újra.
#59
Posted 2007. September 24. - 12:26

Ami engem meglepett, hogy mennyire össze vissza választottak gumikat a versenyhez: volt cc-gumi, downhill, kopott downhill, street,(hookworm),dirt, vegyes felhasználású, kemény talajra való meg nagy bütykös is, azt hittem egy ilyen pályára van valami ideális választás amit majd a profik biztos tudnak, de látszólag ami éppen akadt vagy fent volt a bringán az jó volt:-)
Láttam egy bukást, pontosabban a kivetítõn csak az látszott hogy valaki fetreng, majd felrángatják a földrõl, ami ahhoz képest hogy akár a gerince is sérülhetett elég édekes megoldás volt. Lehet tudni hogy vele mi lett?Esetleg hogy hogyan bukott?
#60
Posted 2007. September 24. - 11:40

Tegnap valamiért nem volt hangja a gépnek így nem tudtam mit mondanakitt van par kep meg video is
http://index.hu/kult...d/metroride175/

Kicsit ellentmondásos a két interjúalany

Szerintem a másodiknak van igaza

Ride everywhere.
.