Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#1841
Írta 2010. július 28. - 09:36
#1842
Írta 2010. július 28. - 07:55
elég szarul néz ki amúgy
#1843
Írta 2010. július 28. - 07:43
#1844
Írta 2010. július 27. - 22:09
http://crescent.uw.h...y/P1120873_.jpg
http://crescent.uw.h...y/P1120882_.jpg
Ez azután történt, miután (szokás szerint) 70-el leszáguldottam a János-hegyi kilátóról az aszfalton, a libegõnél a parkolóban tettem 1 kört, mert furcsa hangja volt az elsõ tárcsának...megálltam...megpörgettem az elsõ kereket...semmi...visszaülök...megint furcsa hang...na, gondoltam mindegy, még1x feltekerek. Mikor elindultam, kiálltam a nyeregbõl, aztán a testsúlyom egy részét vissza a kormányra, ekkor a bal oldala, mint a vaj, lehajlott.
Egyszer-kétszer belegondoltam hazafelé, hogy mi lett volna, ha ez 70-nél az aszfaltos lejtõn történik...
Kb. 6500km volt benne, ennek kb. a 2/3 terep.
#1845
Írta 2010. július 27. - 21:07
#1846
Írta 2010. július 26. - 20:04
#1847
Írta 2010. július 26. - 19:42
#1848
Írta 2010. július 26. - 19:18
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1849
Írta 2010. július 26. - 18:28
Pár tanácsot szeretnék kérni. Nemrég vettem egy Neuzer X2-es bicajt, éshát eléggé idegesít mikor pl szélben szinte nemtudok semmit haladni, szóval a légellenállásomon szeretnék csökkenteni...én elõször egy könyöklõre gondoltam...egy ilyen típusú bicajra mennyi értelme van könyöklõt rakni szerintetek?Ha igen, akkor milyen féle fajtát?Vagy egy sima kormányszarvat is lehetne könyöklõnek használni?Elõre is köszi a választ:)
#1850
Írta 2010. július 21. - 19:41
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1851
Írta 2010. július 21. - 19:39
#1852
Írta 2010. július 21. - 19:37
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1853
Írta 2010. július 21. - 19:36
Megtisztítottam és újrazsíroztam mindkét kormánycsapágyat a mountain bike-omban. Összeszerelés után nehezebben fordul a kormány, mint a karbantartás elõtt és szinte érzem, ahogy a csapágygolyók forognak.
Mit rontottam el? : (
#1854
Írta 2010. július 19. - 21:48
Ez úton,a nyilvánosság elõtt szeretnék köszönetet mondani Moratizonak,a kedves és nagylelkû segítségéért!!! Felajánlotta,és szinte fillérekért adta nekem ezt a komplett Syncros stucnit,hogy megvalósúljon egy tizenhat éves álmom,és elkészûljön a GT RTS-em.Szerintem ilyet keresel :
A kupak után gyártott, már régebben is hiány volt ezekbõl. Írok privit.
Nagyon szépen köszönöm Neked,a nagylelkû segítségedet!!!
Minden jót Kívánok Neked!
Tisztelettel:Sanyi
#1855
Írta 2010. július 13. - 15:31
#1856
Írta 2010. július 13. - 12:03
#1857
Írta 2010. július 13. - 01:33
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1858
Írta 2010. július 12. - 21:31
Létezik 1"-os ahead kormánycsapágy, így szerintem semmi akadálya a cserének.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1859
Írta 2010. július 12. - 21:14
Már- már félek megkérdezni, de mivel még sosem tanulmányoztam közelebbrõl ahead csapágyat, azt szeretném kérdezni, hogy a hagyományos menetes csapágyat ki tudom-é cserélni aheadre? Mármint elég a villát kicserélni, vagy a váz méretében vannak különbségek? Köszi
#1860
Írta 2010. július 10. - 11:41
Üdv!
Azért írok ide,mert az apróban nem kapok segítséget!
Van egy régi Syncros stucnim,de nincs meg hozzá a kupak!Mivel a villa nyakra menõ rész ferde,így a hagyományos egyenes stucni kupak nem jó hozzá...
Ha esetleg valakinek lenne fölösleges,légyszi jelezze már!Nem baj ha nem eredeti,csak jó legyen!
Méret:1-1/8"-os,A-head-es.
Elõre is Köszönöm!
Szerintem ilyet keresel :
A kupak után gyártott, már régebben is hiány volt ezekbõl. Írok privit.