ennél az adjustment plate az a három vékony alátét? és akkor azokat kihagyod/belülre teszed a szorosságtól függően? nekem a vázhoz hasonlót adtak, egy alátéttel, amit kívülre tettem, mert úgy tűnt logikusnak, hogy akkor az legyen a kormányszár és a nagy takarólemez között..
én ezt valójában nem tudom. A fejemben még az él, hogy kormánycsapágy alkatrészeket külön-külön nem igen lehet beszerezni/összepárosítani. Csupán csak remélem, hogy egy magas kupak ledobása után egy ilyen alacsonyat csak rá kell tenni a központosító fölé, és kész. Simán lehet, hogy túl nagy lesz a rés, vagy valami bele ér majd valamibe és nem működik.
Igazából mivel az ipari csapágyak teljesen tömítettek, én szemrebbenés nélkül húznám rá a stucnit a központosítóra az alábbiak szerint, de ez azért nem olyan elegáns.
Mars módosította - 2019. március 13. - 16:31