A menet a villanyakon van, sehol máshol. Mezei stucni esetében a villanyakra tekeredõ anya szorítja össze a kormánycsapágyat. A-head esetén a kupak húzza össze, majd az A-head-et rászorítjuk a csavarjaival a villanyakra, ami bikán tart...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#6401
Írta 2002. július 25. - 11:42
#6402
Írta 2002. július 25. - 11:36
Az az igazság, hogy én nem szedtem szét ilyesmit, de mivel a nem a-head-es villa nyakán menet van, a stucnin meg nincs, így gondolom a homlokcsõnek kell menetesnek lennie.
#6403
Írta 2002. július 25. - 11:29
Mit jelent az , hogy menetes homlokcsõ ? a homlokcsõben menet van ? ( ez zseniális kérdés vót ), ha menetes stucnid / villád van, ugye még nem jelenti azt , hogy menetes a homlokcsõ ? ???
#6404
Írta 2002. július 25. - 11:18
"Size isn't everything" (a méret nem minden)-mondják, de ezesetben bizony számít. Vagyis más a homlokcsõ átmérõje. menetes.
#6405
Írta 2002. július 25. - 11:01
#6406
Írta 2002. július 25. - 10:58
Ha menetes fejcsövû biciklid van, és A-head set-eset szeretnél, akkor nincs más dolgod, mint kicserélni a vázat. Bocs, az iróniáért, ezzel én is így jártam egy éve.
#6407
Írta 2002. július 25. - 10:51
Egy kissé hiányosak az ismereteim etéren, ezért szeretném a segítségeteket kérni a homály elhesegetésében.
Kezdjuk az Ahead-es esettel.
Itt a kormcsap egy-egy konusz vagy csapágy ami a fejcsõ alsó illetve felsõ részébe kerül. Ebbe illeszkedik a villanyak amely átmegy a fejcsövön, és rá kerül a stucni. A villanyakba még kerül egy dió vagy hedlock (vagymi) ami beleszorul a villanyakba, es ez egy csavarral egy a stucni tetején levõ kupakkal van összekötve. Ahogy meghúzom a csavart a kupak összehúzza a stucnit a villával, így nem fordulhat elõ, hogy a villa föl/le kotyog (ha jol gondolom ehhez az is kell, hogy a közgyûrûkkel úgy állítsam be a stucnit, hogy az 1-2 mmnyit kilógjon). Ezután kell meghúzni a stucnit, és ez tartja valójában a villanyakat.
A kérdés, hogy ez tényleg így van-e, nem hagytam-e ki valamit, illetve, hogy ez a dió/headlock ez micsoda - állítólag többféle is van. Hogy mûködnek ezek?
Menetes változat.
Ezt nem teljesen értem. Van ugye egy villa nyak ami menetes, illetve egy stucni aminek szára van, es bele megy a villába/fejcsõbe - nem is tudom. Ez hogy van, mert nekem teljesen homály... Azt hiszem, itt a kormány csapágy is valahogy máshogy van mint az ahead-esnél.
Kérdés még, hogy ha van egy menetes megoldású biciklim, akkor mit kell kicserélni, ha át akarom alakítani AHeadesre? Meg lehet ezt csinálni?
Köszi a továbbképzést...
Kezdjuk az Ahead-es esettel.
Itt a kormcsap egy-egy konusz vagy csapágy ami a fejcsõ alsó illetve felsõ részébe kerül. Ebbe illeszkedik a villanyak amely átmegy a fejcsövön, és rá kerül a stucni. A villanyakba még kerül egy dió vagy hedlock (vagymi) ami beleszorul a villanyakba, es ez egy csavarral egy a stucni tetején levõ kupakkal van összekötve. Ahogy meghúzom a csavart a kupak összehúzza a stucnit a villával, így nem fordulhat elõ, hogy a villa föl/le kotyog (ha jol gondolom ehhez az is kell, hogy a közgyûrûkkel úgy állítsam be a stucnit, hogy az 1-2 mmnyit kilógjon). Ezután kell meghúzni a stucnit, és ez tartja valójában a villanyakat.
A kérdés, hogy ez tényleg így van-e, nem hagytam-e ki valamit, illetve, hogy ez a dió/headlock ez micsoda - állítólag többféle is van. Hogy mûködnek ezek?
Menetes változat.
Ezt nem teljesen értem. Van ugye egy villa nyak ami menetes, illetve egy stucni aminek szára van, es bele megy a villába/fejcsõbe - nem is tudom. Ez hogy van, mert nekem teljesen homály... Azt hiszem, itt a kormány csapágy is valahogy máshogy van mint az ahead-esnél.
Kérdés még, hogy ha van egy menetes megoldású biciklim, akkor mit kell kicserélni, ha át akarom alakítani AHeadesre? Meg lehet ezt csinálni?
Köszi a továbbképzést...