Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#6201
Írta 2003. november 11. - 15:11
#6202
Írta 2003. november 11. - 14:27
#6203
Írta 2003. november 11. - 13:49
#6204
Írta 2003. november 11. - 13:33
Nagyon jó áron tudnék hozzájutni,meg nagyon brutál a megjelenése....,de még senkinél nem láttam ilyet.
kép:
http://www.raceface....ts/headsets.jpg
#6205
Írta 2003. november 11. - 12:20
#6206
Írta 2003. november 11. - 01:07
#6207
Írta 2003. november 06. - 23:07
beleakadhat az alsócsõbe
öhöm, szóval ez hagyományos fejcsapágyazásnál is elõfordulhat (Hungary:A... :-\)
amiért jobb
-könnyebb
-hosszabb fejcsapágy élettartam
-zártabb-egyszerûbb
-karbantartásmentesebb
-alacsonyabb kormánypoz - ez pölö nekem elõny
amiért rosszabb
-egy normális integrált fejcsapágy ált drágább mint egy hasonló kaliberû hagyományos (vagy csak nekem tûnik így???)
-sokan nem szeretnek feküdni a gépen
-váz deformálódhat bazinagy esésnél - elkenõdés
#6208
Írta 2003. november 05. - 19:46
alig van két hozzaszolasom!!!!
integralt nem rosszabb nem jobb, mint a sima.
#6209
Írta 2003. november 05. - 19:38
nah elertem azt a potot ahol mar a multambol elek!!!! :-)
aki ennyit összedumált, mint te... :
#6210
Írta 2003. november 05. - 19:36
#6211
Írta 2003. november 05. - 19:24
Lenne kérdés hogy: :
Minap néztem vázakat és találkoztam integrált fejcsapágyassal. Ez most jó vagy rossz ??? például A-head-eshez képest? Lehet cserélni ha szétmegy??
Kössz a válaszért!
#6212
Írta 2003. november 05. - 13:18
#6213
Írta 2003. november 05. - 13:10
#6214
Írta 2003. november 05. - 12:59
#6215
Írta 2003. november 05. - 12:55
#6216
Írta 2003. november 05. - 12:55
#6217
Írta 2003. november 05. - 12:05
A tûgörgõs csapágyról annyit, hogy egy hengert ha gurítasz akkor egy egyenes mentén mozog. Ha egy kúpot vagy csonkakúpot az meg körív mentén. Namost a csapágyak futófelületén nem egyenesen kellene haladnia a görgõnek hanem folamatosan kanyarodva (mivel ez is csonkakúp palást), ezt pedig a hengeres tûgörgõ nem tudja -> csúszik és nem gördül -> szétb*ssza a futófelületet.
Üdv: Gábor
#6218
Írta 2003. november 05. - 12:03
huha!!!
nos akkor nagyobb a golyoval (ami benne van a csapagyban) nem egyenes aranyaban novekszik a terhelhetoseg! ugyanis a kicsi gyolyobol tobb fer bele es ezaltal tobb gyolyon oszlik el a terheles!
a tugorgos fejcsapagyakrol csak annyit, hogy egy qrva nagy parasztvakitas!!!
ugyanis egy kupos cseszevel rendelkezo csapagy csak akkor mukodokepes gond nelkul, ha a kulso es belso kup csucsa (es meg ezaltal a gorgo) egy pontban metszik egymast! ez pedig kizarja a tugorgo hasznalhatosagat!
sorry.
az un. iparis fejcsapgyokkal az a gond leginkabb, hogy radialis terhelesere tervezett csapagy van benne. es az itt tapaszatlhato terheles nagyon kis hanyada csupan radialis.
a csapagy kotyog a cseszeben temahoz pedig csupan annyi, hogy sz@rt vettel!
ami igazan kene ide az e ferde hatasvonalu golyos csapagy vagy a kupgorgos! csak ilyen meretekkel nem kaphato! (rendelni lehet csak nekunk nem eri meg)
#6219
Írta 2003. november 05. - 11:56
#6220
Írta 2003. november 05. - 11:23
Valaki (pl. lor) el tudná magyarázni nekem (de úgy, mint egy hatéves gyereknek) hogy milyen az ideális k.csapágy? A hagyományos golyóskosaras gondolom nem a legjobb. Nekem épp' most ment sz@rrá. Jó a kétoldalon tömített mh. golyóscsapágy? Vagy hengergörgõ kúpfelületen? Vagy kúpgörgõ???

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






