Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#4801
Írta 2006. február 24. - 11:45
#4802
Írta 2006. február 23. - 19:15
DeviatE! Az elsõfékcsõ átmegy a villanyakon. A hátsóhoz kell a rotor, mint a bowdenes fékeknél.
#4803
Írta 2006. február 23. - 15:59
control tech kormányról mi a vélemény? régen elég kult márka volt, de most?
ráadásul scandium. az okosabbak felvilágosíthatnának,hogy mennyire bízhatok benne.
köszi
ráadásul scandium. az okosabbak felvilágosíthatnának,hogy mennyire bízhatok benne.
köszi
#4804
Írta 2006. február 23. - 01:44
#4805
Írta 2006. február 23. - 01:35
szerintem ilyen állat pedig nincs....
vagy nem kell elsõfék, vagy pedig a villanyakban megy a vezeték.
nem tudom elképzelni hirtelen a hidraulikus rotort, de persze minden lehet...
vagy nem kell elsõfék, vagy pedig a villanyakban megy a vezeték.
nem tudom elképzelni hirtelen a hidraulikus rotort, de persze minden lehet...
#4806
Írta 2006. február 22. - 21:51
Sziasztok,
látott már valaki olyan fejcsapágyat ami úgy mûködik mint egy rotor(bmx) csak olajos fékhez való?!Tehát: az olajosfékrendszerbe be van "kötve" a korm.csapágy zárt, olajban futó egysége!!!Valószinûleg a csapágyak nem a fékolajban futnak ..... vagy nemtudom. Lehet 25 kormánypörit nyomni vele
látott már valaki olyan fejcsapágyat ami úgy mûködik mint egy rotor(bmx) csak olajos fékhez való?!Tehát: az olajosfékrendszerbe be van "kötve" a korm.csapágy zárt, olajban futó egysége!!!Valószinûleg a csapágyak nem a fékolajban futnak ..... vagy nemtudom. Lehet 25 kormánypörit nyomni vele
#4807
Írta 2006. február 20. - 16:18
A kormányszár belsejében levõ hosszú csavart tényleg vissza kell rakni, betekerni 1-2 fordulatot, és izomból ütni. Belül egy ék van, aminek szét kell csúsznia. Ha a kormányszár kijött, akkor csak a külsõ bazi nagy anyákat kell levenni, és alul kiesik a villa.
Kormányszáraknak szokása nagyon megszorulni... ha nem nagy kár érte, fûrészeld el.
Kormányszáraknak szokása nagyon megszorulni... ha nem nagy kár érte, fûrészeld el.
#4808
Írta 2006. február 20. - 16:01
Fõleg ha majd össze akarod rakni.biker: ha ez a feladat gondot okoz, akkor lehet hogy jobban teszed, ha elviszed a gépet egy szervibe.
Ha nem húzod meg rendesen az ék csavarját akkor elfordulhat , de akár a kezedben is maradhat a kormány!
#4809
Írta 2006. február 20. - 09:32
biker: ha ez a feladat gondot okoz, akkor lehet hogy jobban teszed, ha elviszed a gépet egy szervibe.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4810
Írta 2006. február 20. - 09:03
Valszeg menetes (A-Heades-en nincs "nagy csavar"), és valszeg össze van rohadva. WD-40-nel áztasd, vagy vmi hasonló monyóval, és próbáld vhogy kiütni. A kormányszár kijön a villanyakból? Mert akkor az ékes vége van berohadva a nyakba, és hiába tekered ki a csavart, nem mozdul el az ék.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#4811
Írta 2006. február 19. - 21:26
Ha menetes rendszert használsz akkor húzd ki a villanyakból a kormányszár rúdját, ha nem megy akkor üss rá valamivel a kormányszárra mert meg van szorulva. Ezutánn le kell csavarnod egy villáskulcsal a kormánycsapi ellenanyáját (ha még nem tetted meg), utánna a kónuszt kézzel leszeded , ekkor már ki tudod venni a villát. Ha meg véletlenül A-heades akkor meg elég gáz hogy beütötted a csavart ...
#4812
Írta 2006. február 19. - 18:35
Hali!
A segítségeteket kérném. A helyzet a következõ: van egy törött vázam, amit már ki akar dobni az egyik õsöm, de van benne egy nagyon jó kormányrúd meg kormány +villa amit semmiképp nem tudok leszedni róla.
A középsõ hosszú csavart már kicsavaroztam, meg a váznyak felett közvetlen levõ szélest is, de nem jön szét. Egy ismerõs azt mondta hogy rakjam vissza a csavart és üssek rá kalapáccsal hogy kilazuljon de semmit nem ér mert a csavar beleesik tövig.
Valaki légyszi írja meg hogy hogyan tudnám szétszedni.
A segítségeteket kérném. A helyzet a következõ: van egy törött vázam, amit már ki akar dobni az egyik õsöm, de van benne egy nagyon jó kormányrúd meg kormány +villa amit semmiképp nem tudok leszedni róla.
A középsõ hosszú csavart már kicsavaroztam, meg a váznyak felett közvetlen levõ szélest is, de nem jön szét. Egy ismerõs azt mondta hogy rakjam vissza a csavart és üssek rá kalapáccsal hogy kilazuljon de semmit nem ér mert a csavar beleesik tövig.
Valaki légyszi írja meg hogy hogyan tudnám szétszedni.
#4813
Írta 2006. február 19. - 09:53
A WTB kormánycsapágy tényleg "FSA féláron"??? mert nem to mmelyiket válasszam.
Valaki tudna ebben nekem segíteni.
#4814
Írta 2006. február 07. - 11:43
Nofene, már a hirdetéseimet se tudom elég yól eldugni:P
Kimaradtak a költségvonzatok; acélnál kb a munkadíjjal kell számolni, az egész max 1-2e, alu esetén sincs több 2500-nál, bár ez függ attól is hogy milyen drága anyagot vesz az ember.
Az Altrix kiskerára meg olyan 5e körül lehet.
Kimaradtak a költségvonzatok; acélnál kb a munkadíjjal kell számolni, az egész max 1-2e, alu esetén sincs több 2500-nál, bár ez függ attól is hogy milyen drága anyagot vesz az ember.
Az Altrix kiskerára meg olyan 5e körül lehet.
#4815
Írta 2006. február 07. - 09:11
NNa, akkor a kétkedõk és érdeklõdõk számára tegnap lõttem pár képet...
Az elsõn még az eddigi állapot figyel, Altrix kcsapi, Coda stucni, sima ügy.
(no meg kivehetõ rajta h Hayesnek tényleg elég nyomorék, C alakú adapter kell..)
Mellette a lényeg, a két újragyártott gyûrû, gondolom így egyértelmû a kép alapján, h miért lesz ez ilyen böszme nehéz, ha nem aluból csináljuk
(kb 750g olyan többlet van a gépen, amit 5e-bõl le lehet ugrasztani 1 kis idõ ráfordításával )
A csapival nem kell variálni semmit, lényegében ennyivel kompatibilissá válik a gép mindkét szabvánnyal.A külsõ tömítéseket ugyanúgy lehet tovább használni, a belsõ, villanyak felölieket nem, de kis utánajárással az is megoldható lenne.Azt mondanom sem kell, hogy nem kotyog és nem szorul.
1 bibi van/volt, az utolsó képen látható talán; a 01-es villánál még nem számoltak különösebben az új szabvánnyal - így a vállak ejtése ill. a fejcsõ/csapágy szélessége együttesen problémás, ha nem rakok a felsõ váll alá 1 alátétet,akkor elöbb ér hozzá a kcsapi szélénél, mint mielõtt felfeküdne rendesen a nyakra.
Kompletten.
Jelenleg még Altrix minden, de van egy alacsonyabb építésû CaneCreek is, és amennyiben 1x valamikor Zap darabja alapján meg tudom csinálni, még lentebb kerül a kormány.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx apróba vagy privátba légyszíves
Az elsõn még az eddigi állapot figyel, Altrix kcsapi, Coda stucni, sima ügy.
(no meg kivehetõ rajta h Hayesnek tényleg elég nyomorék, C alakú adapter kell..)
Mellette a lényeg, a két újragyártott gyûrû, gondolom így egyértelmû a kép alapján, h miért lesz ez ilyen böszme nehéz, ha nem aluból csináljuk
(kb 750g olyan többlet van a gépen, amit 5e-bõl le lehet ugrasztani 1 kis idõ ráfordításával )
A csapival nem kell variálni semmit, lényegében ennyivel kompatibilissá válik a gép mindkét szabvánnyal.A külsõ tömítéseket ugyanúgy lehet tovább használni, a belsõ, villanyak felölieket nem, de kis utánajárással az is megoldható lenne.Azt mondanom sem kell, hogy nem kotyog és nem szorul.
1 bibi van/volt, az utolsó képen látható talán; a 01-es villánál még nem számoltak különösebben az új szabvánnyal - így a vállak ejtése ill. a fejcsõ/csapágy szélessége együttesen problémás, ha nem rakok a felsõ váll alá 1 alátétet,akkor elöbb ér hozzá a kcsapi szélénél, mint mielõtt felfeküdne rendesen a nyakra.
Kompletten.
Jelenleg még Altrix minden, de van egy alacsonyabb építésû CaneCreek is, és amennyiben 1x valamikor Zap darabja alapján meg tudom csinálni, még lentebb kerül a kormány.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx apróba vagy privátba légyszíves
#4816
Írta 2006. február 04. - 11:53
A WTB kormánycsapágy tényleg "FSA féláron"??? mert nem to mmelyiket válasszam.
#4817
Írta 2006. január 31. - 17:40
A villával ténylegesen érintkezõ alsó és felsõ gyûrût (nemtom a nevüket,bocs')
kell legyártatnod ugyanolyanra,csak értelemszerûen szûkebb belsõ résszel.Ez acél esetén hatalmas súlytöbbletet jelent,célszerûvel szánni rá 1 kis pénzt és megcsinálni yóféle aluból,ha lesz idõm,én is nekiállok a dolognak.
Hogy ez mennyire gányolás,azt mindenki maga döntse el,én egy kis plusz súlyt vesztettem a dolgon,meg kimaradt 1,a villanyakat körbeölelõ gumi tömítés,amit megcsináltathattam volna, csak nem akartam túlbonyolítani a dolgot.
Mondjuk ha van olyan,ahol 2 szettet adnak hozzá és így megválaszthatom h 1.5 vagy sima villával használom,az érdekelne..
kell legyártatnod ugyanolyanra,csak értelemszerûen szûkebb belsõ résszel.Ez acél esetén hatalmas súlytöbbletet jelent,célszerûvel szánni rá 1 kis pénzt és megcsinálni yóféle aluból,ha lesz idõm,én is nekiállok a dolognak.
Hogy ez mennyire gányolás,azt mindenki maga döntse el,én egy kis plusz súlyt vesztettem a dolgon,meg kimaradt 1,a villanyakat körbeölelõ gumi tömítés,amit megcsináltathattam volna, csak nem akartam túlbonyolítani a dolgot.
Mondjuk ha van olyan,ahol 2 szettet adnak hozzá és így megválaszthatom h 1.5 vagy sima villával használom,az érdekelne..
#4818
Írta 2006. január 31. - 16:43
Mindegy, valszeg rendelek kintrol. Akinek kell az szoljon, es akkor rendelek egyszere tobbet. Hirtelen szamolassal kb. 12e lesz.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4819
Írta 2006. január 31. - 16:41
Ha rendelnének is, dupla áron adnák merthogy "kuriózum" és azt nagyon sokért el lehet sózni mert rá vagy szorulva..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4820
Írta 2006. január 31. - 16:36
hát meg mennyibe kerül egy ilen? nemhiszem, hogy sokba...azon kívûl a polcon eláll, késõbb meg csak több 1,5ös váz lesz...:/
Van állásom...:bananadan