ezek a nagy golyósok bírják
mint pl a pig dh, nekem ugyanaz van csak token felirattal
borsószem nagyságú golyókkal
bírja simán
csak gondozást igényelnek, néha ki kell pucolni, átzsírozni
és az elõfeszítésére nagyon odafigyelni
különben nem csoda ha szétmegy
iparissal elvileg nincs ilyen gond
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Indította
bigtom
, 2002. július 25. 10:51
#4661
Írta 2006. május 07. - 13:29

#4662
Írta 2006. május 07. - 13:28

ha ennyire félsz tõle vegyél iparisat. azis jó.Nemtom milyen volt...vagyis elfelejtettem. Majd megkérdezem. (De egytõl egyig mindenkinek szétment.)
tûgörgõs is. amelyik tetszik, amelyiket szeretnéd.
PIG egy jó kcs. ha emellett döntessz, azt sem fogod megbánni. kb ennyi.
#4663
Írta 2006. május 07. - 13:27

Nemtom milyen volt...vagyis elfelejtettem. Majd megkérdezem. (De egytõl egyig mindenkinek szétment.)
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4664
Írta 2006. május 07. - 13:26

A gépészetben évtizedek óta ipari csapágyakat alkalmaznak (meg mást is persze). De igaz régebben nagy újdonság volt beletenni a nem éppen megfelelõ ipari csapágyakat külömbözõ helyekre a bringán. Lásd: radiális ipari csapágy a fejcsapágyhoz, ami meg kapitális baromság. Mára biztos rájöttek, oda döntött csapágy kell, hisz az érkezés terhelésére akkor ki fog odafigyelni?

#4665
Írta 2006. május 07. - 13:24

#4666
Írta 2006. május 07. - 13:23

És az mitõl lehet, h a sima golyós eddig az összes havernak szétment?
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4667
Írta 2006. május 07. - 13:22

mert te is bevetted azt a hatalmas kamu maszlagot, melyet az iparis bringás alkatrészek bevezetésénél rágtak mindenki szájába. idõvel elmúlik ez a téveszme;) van ahova jobb, van ahol meg értelmetlen kiadni érte X összeget.
#4668
Írta 2006. május 07. - 13:19

Azt tudom, h a régi XL II iparis volt (legalább alul) - az új már nem az. De a PIG_DH_pro igen.
Õszintén szólva, én kicsit tartok a sima golyóscsapágytól...az ipari valahogy szimpatikusabbnak tûnik. (Vajh miért lehet ez
?)
Õszintén szólva, én kicsit tartok a sima golyóscsapágytól...az ipari valahogy szimpatikusabbnak tûnik. (Vajh miért lehet ez

"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4669
Írta 2006. május 07. - 13:09

Nekem anno FSA Orbit XL II-m volt a PolarX-ben, és elég jól teljesített/szépen bírta a kiképzést, plusz jól nézett ki (fehér és széles). De régebbi volt és tuti nem tûgörgõs, és szerintem most sem az.
#4670
Írta 2006. május 07. - 12:45

bármely 1 1/8-os vázba.
nem azt mondom h ne menj 5 fölé, hanem hogy a 6500ft-os bolti áru fsa the pig kormánycsapágynál felesleges ebbe a szakágba drágábbat,jobbat venni, mivel ez is kiváló minõségû.
én hiába vettem egy 16 ezer körüli kcs-t msot, ha egyszer ugyanazt tudja, acél, nagy golyók, ennyi.
ez is kónuszos.
nem azt mondom h ne menj 5 fölé, hanem hogy a 6500ft-os bolti áru fsa the pig kormánycsapágynál felesleges ebbe a szakágba drágábbat,jobbat venni, mivel ez is kiváló minõségû.
én hiába vettem egy 16 ezer körüli kcs-t msot, ha egyszer ugyanazt tudja, acél, nagy golyók, ennyi.
ez is kónuszos.
#4671
Írta 2006. május 07. - 10:46

+1?: a the pig BMX az ugye nemcsak BMX-be jó...? V igen?
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4672
Írta 2006. május 07. - 10:01

Még egy kicsit utánnaolvastam a dolgoknak.
Azt már tudom, h van (legalább) 3fajta csapágy. De azt nemtom, hogy melyik a jó és melyik nem, meg melyik miért.
PigDHpro-ban: ipari+tû
OrbitXL II-ben: tû+tû
The PIG-ben: golyós+golyós
(ugye így van?)
Egyik haverom azt mondta, h a sima golyós azért nem jó, mert hamar le lehet gyilkolni - fõleg az alsórészt. (Aszongya az iparis a jó - ami ugye a pro lenne - de neki se az van, hanem az XL II.) Másik azt mondja, bõven elég max 5e-ret költeni ilyesmire. (Thez is hasonló véleményen van ugye...de azért mégiscsak vett egy megabrutált;)) A 3. szerint jobb a golyós, de neki mégis tûgörgõs van - pedig az drágább is.
Akkor most jöjjön mindenki és írja le, h szerinte melyik a jobb és miért! (Hátha segít valamit...
)
Kössz
Azt már tudom, h van (legalább) 3fajta csapágy. De azt nemtom, hogy melyik a jó és melyik nem, meg melyik miért.
PigDHpro-ban: ipari+tû
OrbitXL II-ben: tû+tû
The PIG-ben: golyós+golyós
(ugye így van?)
Egyik haverom azt mondta, h a sima golyós azért nem jó, mert hamar le lehet gyilkolni - fõleg az alsórészt. (Aszongya az iparis a jó - ami ugye a pro lenne - de neki se az van, hanem az XL II.) Másik azt mondja, bõven elég max 5e-ret költeni ilyesmire. (Thez is hasonló véleményen van ugye...de azért mégiscsak vett egy megabrutált;)) A 3. szerint jobb a golyós, de neki mégis tûgörgõs van - pedig az drágább is.
Akkor most jöjjön mindenki és írja le, h szerinte melyik a jobb és miért! (Hátha segít valamit...

Kössz
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4673
Írta 2006. május 06. - 21:34

semmi szükség többet kiadni erre az alkatrészre, semmivel nem tudnak azok sem többet ennél.

#4674
Írta 2006. május 06. - 21:14

Ja - hát a Syncros az tömegben is kb 2x-annyi
- de biztos jó lehet.
Ez a BMX-verzió kb olyan súlyú, mint a pig_DH_pro. Tehát mégcsak nemis nehezebb - inkább az XL II a könnyebb.
Tetszik ez a cucc - fõleg ennyiért. Bár 8-10ezret még kiadnék kcs-ra, ha annyival jobb is - de ha nem, akkor minek?

Ez a BMX-verzió kb olyan súlyú, mint a pig_DH_pro. Tehát mégcsak nemis nehezebb - inkább az XL II a könnyebb.
Tetszik ez a cucc - fõleg ennyiért. Bár 8-10ezret még kiadnék kcs-ra, ha annyival jobb is - de ha nem, akkor minek?
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4675
Írta 2006. május 06. - 21:07

igen, õaz, golyóskosaras.
nem feleslegesen drága, hisz súlyban nagyon ottvannak, szemben ezzel a piggel, melyben azért van anyag.
viszont mivel ebben a szakágban ez az ami nem a legfontosabb szempont, így tudtak csinálni egy olyan kormánycsapágyat, melyet igencsak megéri megvenni és használni.
nekem ricsi scuzzy logic pro volt eddig, meglepõdtem mikor lemértem, alsó felsõ csésze: 12 és 15 gramm. nagyon durva. van ahova való ez, de amit kapott, abba nemcsoda hogy meghalt. most egy syncros fr csapi van benne, meglehetõsen bíztató darab:)
nem feleslegesen drága, hisz súlyban nagyon ottvannak, szemben ezzel a piggel, melyben azért van anyag.
viszont mivel ebben a szakágban ez az ami nem a legfontosabb szempont, így tudtak csinálni egy olyan kormánycsapágyat, melyet igencsak megéri megvenni és használni.
nekem ricsi scuzzy logic pro volt eddig, meglepõdtem mikor lemértem, alsó felsõ csésze: 12 és 15 gramm. nagyon durva. van ahova való ez, de amit kapott, abba nemcsoda hogy meghalt. most egy syncros fr csapi van benne, meglehetõsen bíztató darab:)
#4676
Írta 2006. május 06. - 21:01

"bocsi h mindig belekotyogok" - legalább van aki segít:)
Tehát akkor a pro meg az XL II fölöslegesen drága és nemis jobb? Ez vicces :wtf: - de simán lehet, h igaz. (Jólenne okosabbnak lenni:) )
Nah, akkor tehát errõl beszélünk ugye? http://ebike.hu/imag...0002793_001.jpg
Árban tényleg korrekt...
Tehát akkor a pro meg az XL II fölöslegesen drága és nemis jobb? Ez vicces :wtf: - de simán lehet, h igaz. (Jólenne okosabbnak lenni:) )
Nah, akkor tehát errõl beszélünk ugye? http://ebike.hu/imag...0002793_001.jpg
Árban tényleg korrekt...
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4677
Írta 2006. május 06. - 20:53

én ezek közül mind a piget venném.
acél, bmx-es méretü acélcsésze, hatalmas golyókkal, jó áron, megnyírhatatlan. tûgörgõt én még nem használtam, iparis volt, az sem gyõzött meg, azonos helyen, átmérõben sokkal kisebb golyókkal megy, sokkal kisebb felfekvõfelületen, átmérõben... szóval jobb nem tud lenni, max azonos, több pénzért.
bocsi h mindig belekotyogok:)
a pig bevált nekem.
acél, bmx-es méretü acélcsésze, hatalmas golyókkal, jó áron, megnyírhatatlan. tûgörgõt én még nem használtam, iparis volt, az sem gyõzött meg, azonos helyen, átmérõben sokkal kisebb golyókkal megy, sokkal kisebb felfekvõfelületen, átmérõben... szóval jobb nem tud lenni, max azonos, több pénzért.
bocsi h mindig belekotyogok:)
a pig bevált nekem.
#4678
Írta 2006. május 06. - 20:50

Olvasgattam a fórumot - meg ezt-azt, - és egyre jobban elbizonytalanodtam...
1. még mindíg nem tudom, hogy hogyvan ez a csapágyazás dolog.
Miaza Micro Angular-csapágyazás? (Ez lenne a tûgörgõnek nevezett dolog?) Jobb-e, mint a sima, v az ipari? (Vagy mi a sorrend?)
2. felkerült a listára a the pig (bmx) is - ha berakható a gépezetbe...és perszze, ha ajánlott.
De még mindíg marhára nemtudom melyik legyen. :confused:
1. még mindíg nem tudom, hogy hogyvan ez a csapágyazás dolog.
Miaza Micro Angular-csapágyazás? (Ez lenne a tûgörgõnek nevezett dolog?) Jobb-e, mint a sima, v az ipari? (Vagy mi a sorrend?)
2. felkerült a listára a the pig (bmx) is - ha berakható a gépezetbe...és perszze, ha ajánlott.
De még mindíg marhára nemtudom melyik legyen. :confused:
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4679
Írta 2006. május 06. - 15:53

Illetve: FSA PIG DH PRO és FSA XL II között mi a különbség? (A tömegén kívül?)
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#4680
Írta 2006. május 06. - 10:21

Hello!
Ittis pár gyors kérdés:):
Kormánycsapágy: FSA PIG DH PRO v FSA XL II, (v egyéb - de max annyiért, mint ezek)?
Stucni: Specialized Mountain Stem v Syncros Race DH v Truvativ Hussefelt (új/régi?)
Ittis pár gyors kérdés:):
Kormánycsapágy: FSA PIG DH PRO v FSA XL II, (v egyéb - de max annyiért, mint ezek)?
Stucni: Specialized Mountain Stem v Syncros Race DH v Truvativ Hussefelt (új/régi?)
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"