Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2821
Írta 2008. június 23. - 05:31

mert errõl sehol nem találtam infót...remélem valaki látott már ilyet közelrõl!
#2822
Írta 2008. június 21. - 13:20

köszönöm
#2823
Írta 2008. június 15. - 19:22

A sebesség mindent megold.
#2824
Írta 2008. június 15. - 15:16

Pont alsó kúpot fogok esztergálni a héten. Írj rám méreteket, rajzot priviben, és csinálom. Acélból tudok csak, vagy kemény fekete mûanyagból.
Ha ki tudnám deríteni, hogy biztosan csak az hiányzik, akkor esetleg mûködhetne ez az esztergálós megoldás.
Próbálkozom.
#2825
Írta 2008. június 15. - 15:14

A Magellánnál azon kívül, hogy félintegrált, egyéb info nincs, így félõ, hogy tényleg cserés lesz a dolog.
:/
ezesetben: nincs valakinek egy használható kormánycsapágya számomra...olcsópénzért? (:
Más: Akadna egy robbantott ábrája akárkinek egy ilyesmi fejcsapágyról? Jó lenne tudni, hogy csak 1 alkotóelem hiányzik-e. Bár szerintem tuti, hogy csak az a bizonyos legalsó rész nincs meg, amit rá kell ütni a villára.
#2826
Írta 2008. június 14. - 23:54

#2827
Írta 2008. június 14. - 23:47

De mind közül ez a legkönyebb: http://www.ftwbikes....o=termek&id=288
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2828
Írta 2008. június 14. - 23:31

Sziasztok,
Tudnátok valami könnyú és viszonyleg erõs egynes kormányt ajánlani 25,4 -es átmérõben?
Min 580 mm széles kéne legyen, és 3-4k körül szánnék rá.
A B+ DB 2014-est néztem, arról valakinek jó/rossz tapasutalata?
jó lehet, de hasonló paraméterekel van merida x-mission pro is.
#2829
Írta 2008. június 14. - 19:00

Tudnátok valami könnyú és viszonyleg erõs egynes kormányt ajánlani 25,4 -es átmérõben?
Min 580 mm széles kéne legyen, és 3-4k körül szánnék rá.
A B+ DB 2014-est néztem, arról valakinek jó/rossz tapasutalata?
#2830
Írta 2008. június 14. - 11:27

#2831
Írta 2008. június 14. - 11:19

Ha netán kinyögnéd, milyen kcs-hez kell, esetleg tudnánk segíteni.:chin:
hehe - igaz lehet (:
Nos, amit tudok róla:
A legfelsõ gyûrûn, amit rá kell húzni a villára, van egy gumis lezáró valami, amin a következõ felirat díszeleg: cartridge system inside.
Ez közelebb vihet a megoldáshoz?
Esetleg még annyi, hogy egy régi tucanaban van...
Miért érzem úgy, hogy ez cserés lesz... :chin:
#2832
Írta 2008. június 13. - 22:18


mondhatnám ugyis h direkt volt, csak hogy figyeltek-e?

#2833
Írta 2008. június 13. - 22:12

csak a lényegetja igen MATT ez persze igaz...köszi
tudtam h kihagytam vmit

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2834
Írta 2008. június 13. - 21:54

#2835
Írta 2008. június 13. - 21:53

kicsit fáradt vagyok már, de javitsatok ki ha vmit elirtam volna....
szvsz az 1-es és a 2-es között nem az a különbség, hogy golyós, vagy zárt csapágyak vannak benn, hanem hogy a csapágyak a fejcsövön kívül(hagyományos) vagy belül (félintegrált) helyezkednek el.
#2836
Írta 2008. június 13. - 21:46

barátomnak is volt vmi kalahari abba is is sima mezei golyósoros korm csapi volt.
de miért akarsz egyébként dave ujat venni?
#2837
Írta 2008. június 13. - 21:39

félintegrált...Azt tudom, hogy a Kalahari-590 az integrált.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2838
Írta 2008. június 13. - 21:18

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2839
Írta 2008. június 13. - 21:14

1 egész 1/8 ad colos kormcsapi kell majd bele. ezt leszögezhetjük.
általánosságban 3 korm csapágy tipusról beszélhetünk:
1: sima mikor a csészék be vannak ütve a vázba. abba megy bele a golyósor ....
2. félntegrált. szintén 2 csésze adott a vázba. csak itt már nem golyósoros csapágy van hanem zárt csapágy. 1-1 lent is fent is.
3. integrált: golyópálya váz fejcsöbe. abba a csapágy mint az elöbb.
neked az 1 es opció van most nagy valószinüséggel a vázadba.
kicsit fáradt vagyok már, de javitsatok ki ha vmit elirtam volna....
#2840
Írta 2008. június 13. - 21:11

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960