nem, itt tiagra váltó van hátul, 12-25-ös deore sorral, a fékrk pedig canti fékek, nem outik, és nem monti/cross váz, hanem ciklokrossz.Egyébként innen ,jött az ötlet: kona jake: http://www.konaworld.../08_jake_w.htm
Itt egy deora váltó van hátul. Persze, csak hátul, és a fékek is országutaik, ha már egy kicsit jobban megnézem.
Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2801
Írta 2008. július 07. - 09:36

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2802
Írta 2008. július 07. - 06:52

Itt egy deora váltó van hátul. Persze, csak hátul, és a fékek is országutaik, ha már egy kicsit jobban megnézem.
#2803
Írta 2008. július 07. - 06:47

Gondoltam hogy necces,de hátha. Kihagyom ezt a projektet.
#2804
Írta 2008. július 06. - 17:06

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2805
Írta 2008. július 06. - 13:54

inkompatibilitásba az elsõváltóval és a fékekkel futhatsz bele. nem nagyon, de bekavarhatnak.Csak szeretem a koskormányt, de egy cyclocrossra nincs pénzem. Totál amatõr szinten.
ha ezt figyelembe veszed, akkor szerintem minden gond nélkül megoldható.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2806
Írta 2008. július 06. - 11:59



#2807
Írta 2008. július 06. - 10:17

#2808
Írta 2008. július 06. - 10:04

de mi a célod vele?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2809
Írta 2008. július 06. - 09:50

Rá lehet tenni egy Kellys Exquisite -re egy országúti koskormányt, fékváltókarokkal?
#2810
Írta 2008. július 05. - 20:18

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2811
Írta 2008. július 05. - 20:04

#2812
Írta 2008. július 05. - 18:48

#2813
Írta 2008. július 05. - 18:35

#2814
Írta 2008. július 05. - 18:26

#2815
Írta 2008. június 27. - 16:49

ritchey matrix pro kormit tervezek szerezni, carbon-alu. van vele kapcsolatban valami tapasztalatotok?
sérülékenység, tartósság, merveség, valami.
köszi elõre is!
#2816
Írta 2008. június 24. - 20:07

A sebesség mindent megold.
#2817
Írta 2008. június 24. - 19:55

opcionális kérdés: mekkora szokott lenni az "ipair csapágyas" fejcsapágyakban a csapágy belsõ átmérõje? (1 1/8"?)
sose mértem még le, de sztem 30 as.
abból indultam ki hogy a villanyak ugye 28.6
belsö átm: 30 mm --> 0.7 mm nyivel nagyobb sugarú mint a nyak, és ez kb reális is...
#2818
Írta 2008. június 24. - 19:21

Easton EA50 (90mm, 26.00befogós) stucni beépítési magasságat ha valaki esetleg tudja, árulja el lécci.
köszönöm
ha valakinek szüksége lenne rá: 40mm
#2819
Írta 2008. június 24. - 11:48


opcionális kérdés: mekkora szokott lenni az "ipair csapágyas" fejcsapágyakban a csapágy belsõ átmérõje? (1 1/8"?)
#2820
Írta 2008. június 23. - 16:01

Köszi a válaszokat, Merida X-Mission lesz.jó lehet, de hasonló paraméterekel van merida x-mission pro is.