Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#1581
Posted 2010. October 24. - 14:18
#1582
Posted 2010. October 24. - 13:37
A villa nyakán ezek vannak: kép (nem az én képem)
Az arany gyûrû fent, alul a középsõ csapágyban. Az alsó jobboldali csapágy pedig fent. A jobb felsõ gyûrû legalul.
Amirõl pedig nem tudom, hogy mi, amit elöbb kérdeztem, azt a gyûrût, az a korona gyûrû? A villa nyakára rá megy, de kicsit lötyög is rajta, és semmelyik alkatrészhez sem passzol.
Ilyen egy "korona gyûrû" - Cane Creek Crown Race - C2 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Az angol terminológiában "crown race" néven fut. Ez kerül a villa nyakán legalulra, közvetlenül a váll fölé. Célszerszámmal szokták ráütni, így nem lötyög, majd ezt követõen jönnek a kormánycsapágy egyéb darabjai.
#1583
Posted 2010. October 24. - 13:14
#1584
Posted 2010. October 24. - 13:09
Szerintem rosszul raktad össze. Felül fordítva van benne a csapágy.
A sebesség mindent megold.
#1585
Posted 2010. October 24. - 13:08
A villa nyakán ezek vannak: kép (nem az én képem)
Az arany gyûrû fent, alul a középsõ csapágyban. Az alsó jobboldali csapágy pedig fent. A jobb felsõ gyûrû legalul.
Amirõl pedig nem tudom, hogy mi, amit elöbb kérdeztem, azt a gyûrût, az a korona gyûrû? A villa nyakára rá megy, de kicsit lötyög is rajta, és semmelyik alkatrészhez sem passzol.
Az arany gyûrû fent, alul a középsõ csapágyban. Az alsó jobboldali csapágy pedig fent. A jobb felsõ gyûrû legalul.
Amirõl pedig nem tudom, hogy mi, amit elöbb kérdeztem, azt a gyûrût, az a korona gyûrû? A villa nyakára rá megy, de kicsit lötyög is rajta, és semmelyik alkatrészhez sem passzol.
#1586
Posted 2010. October 24. - 13:03
A villa nyakán van a "korona gyûrû"? Mert ha nincs, akkor az utoljára linkelt alkatrész lesz az.
#1587
Posted 2010. October 24. - 12:28
A nyakon így még marad 3 cm, nem tudom rá férne e a stucni, még nem vettem meg (truvativ hussefelt)
Ha már itt tartunk, jól raktam össze? felsõ
alsó
És még maradt egy gyûrû, ez sehova sem passzol.
link
Tehát alul az integrált csésze, golyós csapágy zárva, és egy gumigyûrû. Felül: integrált csésze, golyóscsapágy zárva, és az a nagy fedõ amit az elõzõ hsz-ben kérdeztem.
Ha már itt tartunk, jól raktam össze? felsõ
alsó
És még maradt egy gyûrû, ez sehova sem passzol.
link
Tehát alul az integrált csésze, golyós csapágy zárva, és egy gumigyûrû. Felül: integrált csésze, golyóscsapágy zárva, és az a nagy fedõ amit az elõzõ hsz-ben kérdeztem.
#1588
Posted 2010. October 24. - 11:59
A kormánycsapágy és a stucni közé kell rakni? De ezt muszáj oda tenni? Sok helyet foglal, a stucni már nem biztos, hogy oda férne a nyakra.
Kell az oda, az alján az a gumis gyûrû védi az alatta lévõ csapágyat a portól. Ha túl magas, létezik ennek az alkatrésznek egy alacsonyabb verziója (ha jól rémlik, egy egy ZS-3, amit linkeltél), de inkább kérdezz rá valamelyik boltban. Félõ viszont, hogy külön nem kapod meg, egy teljes új kormánycsapágyat kell venned...
#1589
Posted 2010. October 24. - 11:38
A kormánycsapágy és a stucni közé kell rakni? De ezt muszáj oda tenni? Sok helyet foglal, a stucni már nem biztos, hogy oda férne a nyakra.
#1590
Posted 2010. October 24. - 10:31
#1591
Posted 2010. October 16. - 15:08
Kell hozzá betét, és kivitelezhetõ. Atomlabnál jó ideje gyárilag is mûködik ez a megoldás.
#1592
Posted 2010. October 16. - 10:28
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni 25,4es alu kormányszárba szeretnék 22,2es acél kormányt tenni.Válaszaitokat elõre is köszönöm.
#1593
Posted 2010. October 15. - 21:24
Akkor tessék megtekinteni a neves gyártók mûszaki dokumentációit! Ott van az igazság.
Az már egy másik dolog, hogy milyen elnevezések kezdenek elterjedni, fõleg úgy, hogy ott sincs teljesen egységes standard.
Az már egy másik dolog, hogy milyen elnevezések kezdenek elterjedni, fõleg úgy, hogy ott sincs teljesen egységes standard.
#1594
Posted 2010. October 15. - 20:56
kotozkodnek
en altalaban integrated es semi integrated megnevezest szoktam latni.
en altalaban integrated es semi integrated megnevezest szoktam latni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1595
Posted 2010. October 15. - 14:09
Könnyen félreértelmezhetõ a dolog magyarra történõ fordításkor, mert az angol terminológia "integral" és "integrated" neveket használ. Az "integral" a teljesen integrált, míg az "integrated" a félintegrált a magyar terminológia szerint.
#1596
Posted 2010. October 15. - 12:07
köszönöm! csak azért estem gondolkodóba, mert itt integrált van írva, én meg enyhén szólva nem vagyok tech guru
Sei, soku Si.
#1597
Posted 2010. October 15. - 11:25
#1598
Posted 2010. October 15. - 08:05
#1599
Posted 2010. October 12. - 17:51
Ma be lett téve a 60as stucni, amivel javult a kormányzás közvetlensége, a magasabb kormánnyal a csuklóterhelés is megoldódott, de ugye mászásnál emelni fogja az elejét, és lejtõn se lesz annyira stabil! A kormánybecsuklás nem oldódott, meg, bár 90%ban biztos voltam benne h igazad lesz, csak reménykedtem! Köszönöm a segítséget!
#1600
Posted 2010. October 12. - 08:35
Az is lehet, hogy túl puha hátul a tag, a kelleténél több a sag, és tovább laposodik a fejcsõszög.