Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#6201
Írta 2003. november 11. - 01:07

#6202
Írta 2003. november 06. - 23:07

beleakadhat az alsócsõbe
öhöm, szóval ez hagyományos fejcsapágyazásnál is elõfordulhat (Hungary:A... :-\)
amiért jobb
-könnyebb
-hosszabb fejcsapágy élettartam
-zártabb-egyszerûbb
-karbantartásmentesebb
-alacsonyabb kormánypoz - ez pölö nekem elõny
amiért rosszabb
-egy normális integrált fejcsapágy ált drágább mint egy hasonló kaliberû hagyományos (vagy csak nekem tûnik így???)
-sokan nem szeretnek feküdni a gépen
-váz deformálódhat bazinagy esésnél - elkenõdés
#6203
Írta 2003. november 05. - 19:46

alig van két hozzaszolasom!!!!
integralt nem rosszabb nem jobb, mint a sima.
#6204
Írta 2003. november 05. - 19:38

nah elertem azt a potot ahol mar a multambol elek!!!! :-)
aki ennyit összedumált, mint te... :

#6205
Írta 2003. november 05. - 19:36

#6206
Írta 2003. november 05. - 19:24

Lenne kérdés hogy: :

Minap néztem vázakat és találkoztam integrált fejcsapágyassal. Ez most jó vagy rossz ??? például A-head-eshez képest? Lehet cserélni ha szétmegy??
Kössz a válaszért!
#6207
Írta 2003. november 05. - 13:18

#6208
Írta 2003. november 05. - 13:10



#6209
Írta 2003. november 05. - 12:59

#6210
Írta 2003. november 05. - 12:55

#6211
Írta 2003. november 05. - 12:55

#6212
Írta 2003. november 05. - 12:05

A tûgörgõs csapágyról annyit, hogy egy hengert ha gurítasz akkor egy egyenes mentén mozog. Ha egy kúpot vagy csonkakúpot az meg körív mentén. Namost a csapágyak futófelületén nem egyenesen kellene haladnia a görgõnek hanem folamatosan kanyarodva (mivel ez is csonkakúp palást), ezt pedig a hengeres tûgörgõ nem tudja -> csúszik és nem gördül -> szétb*ssza a futófelületet.
Üdv: Gábor
#6213
Írta 2003. november 05. - 12:03

huha!!!
nos akkor nagyobb a golyoval (ami benne van a csapagyban) nem egyenes aranyaban novekszik a terhelhetoseg! ugyanis a kicsi gyolyobol tobb fer bele es ezaltal tobb gyolyon oszlik el a terheles!
a tugorgos fejcsapagyakrol csak annyit, hogy egy qrva nagy parasztvakitas!!!
ugyanis egy kupos cseszevel rendelkezo csapagy csak akkor mukodokepes gond nelkul, ha a kulso es belso kup csucsa (es meg ezaltal a gorgo) egy pontban metszik egymast! ez pedig kizarja a tugorgo hasznalhatosagat!
sorry.
az un. iparis fejcsapgyokkal az a gond leginkabb, hogy radialis terhelesere tervezett csapagy van benne. es az itt tapaszatlhato terheles nagyon kis hanyada csupan radialis.
a csapagy kotyog a cseszeben temahoz pedig csupan annyi, hogy sz@rt vettel!
ami igazan kene ide az e ferde hatasvonalu golyos csapagy vagy a kupgorgos! csak ilyen meretekkel nem kaphato! (rendelni lehet csak nekunk nem eri meg)
#6214
Írta 2003. november 05. - 11:56

#6215
Írta 2003. november 05. - 11:23

Valaki (pl. lor) el tudná magyarázni nekem (de úgy, mint egy hatéves gyereknek) hogy milyen az ideális k.csapágy? A hagyományos golyóskosaras gondolom nem a legjobb. Nekem épp' most ment sz@rrá. Jó a kétoldalon tömített mh. golyóscsapágy? Vagy hengergörgõ kúpfelületen? Vagy kúpgörgõ???
#6216
Írta 2003. szeptember 13. - 01:07



Holnap meg avatás a hegyen... ;D
#6217
Írta 2003. szeptember 12. - 22:07

a b+ meg EZER giáns, és meg birja is nagyon jol... ami meg meg bejon , az a pig DH(fsa..) foleg a citromsarga, vagy a feher.... nyamm ;D
#6218
Írta 2003. szeptember 12. - 22:01

NNA.Így már világos?

#6219
vendég__*
Írta 2003. szeptember 12. - 07:58

a bike+ ban meg vannak jó csapágyak, vegyél olyat

#6220
Írta 2003. szeptember 12. - 02:39

a b+ nagyon jo konstrukcio hozza kepest es olcso is.
akko inkabb azt!!!