A Truvativ vagy a Bike+ 31.8as kormányai és stucniai a jobbak?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#5781
Posted 2004. June 30. - 23:52
#5782
Posted 2004. June 28. - 13:47
Már hogyne befolyásolná a zalátét a dolgot??? :
Összerak, beállít stucni meghúz, dugó ki. Ha a villanyak teljesen felér alátét kell a stucni alá!
Összerak, beállít stucni meghúz, dugó ki. Ha a villanyak teljesen felér alátét kell a stucni alá!
#5783
Posted 2004. June 25. - 14:24
#5784
Posted 2004. June 25. - 12:55
Nem a villa az, mert a másik kezemet odateszem a csapágyazáshoz, és érzem, hogy kotyog.De lehet egyébként, hogy azt érzem, hogy a villanyak mozog benne.Bár nemtom az hogy lehet.Most épp ilyen összehúzót akarok rátenni, hátha az segít.
Viszont teljessen normálisan tudok kormányozni.Simán, nem akadozik.
Viszont teljessen normálisan tudok kormányozni.Simán, nem akadozik.
#5785
Posted 2004. June 25. - 10:57
Az alatet gyuru nem befolyasol semmit.
Huzd meg annyira, hogy egy picit szoruljon. Utana egy picit lazitasz rajta, csak annyit, hogy epp ne szoruljon, es ha meg igy is kotyog, akkor valami baj van vele.
Biztos nem a villadat erzed?
Huzd meg annyira, hogy egy picit szoruljon. Utana egy picit lazitasz rajta, csak annyit, hogy epp ne szoruljon, es ha meg igy is kotyog, akkor valami baj van vele.
Biztos nem a villadat erzed?
#5786
Posted 2004. June 25. - 10:32
#5787
Posted 2004. June 25. - 09:40
Nem a kiszedését kérdezte? na mind1
De egyébként tényleg nyeregcsõ+kalapács. Vagy gázcsõ De ha nemjön, akkor érdemes picit megütögetni , hátha kilazul.
kérdés: Ha elsõfék behúz+megrángat és kotyog a csapágynál picit.Akkor ezt érdemes cserélni, vagy mi mehetett tönkre? De nem veszélyesen kotyog.Haggyam a francba az egészet?Vagy szedjem szét, rakjam össze újból? /volt egy kis frontális ütközés fallal/
kösz a helpet
De egyébként tényleg nyeregcsõ+kalapács. Vagy gázcsõ De ha nemjön, akkor érdemes picit megütögetni , hátha kilazul.
kérdés: Ha elsõfék behúz+megrángat és kotyog a csapágynál picit.Akkor ezt érdemes cserélni, vagy mi mehetett tönkre? De nem veszélyesen kotyog.Haggyam a francba az egészet?Vagy szedjem szét, rakjam össze újból? /volt egy kis frontális ütközés fallal/
kösz a helpet
#5788
Posted 2004. June 25. - 01:06
én így csináltam:
kell egy kb 10*10cm-es kemény falap
ezt rárakod a csészére, és kalapáccsal határozott mozdulatokkal belevered a csészét!
minden ütés elõtt figyelni kell, hogy mindenképpen egyenesen álljon a csésze, mert ha ferdén ütlegeled bele, akkor kítágíthatod a váz fejcsövét.
a telóra az alsó kónuszt ugyancsak ez a fadarab, illetve a kalapács segítségével tettem fel
rendes helyen, szervízben van fejcsapágy beszerelésére célszerszám, szal ha nem akarsz otthon gányolni, akkor inkább szervíz
kell egy kb 10*10cm-es kemény falap
ezt rárakod a csészére, és kalapáccsal határozott mozdulatokkal belevered a csészét!
minden ütés elõtt figyelni kell, hogy mindenképpen egyenesen álljon a csésze, mert ha ferdén ütlegeled bele, akkor kítágíthatod a váz fejcsövét.
a telóra az alsó kónuszt ugyancsak ez a fadarab, illetve a kalapács segítségével tettem fel
rendes helyen, szervízben van fejcsapágy beszerelésére célszerszám, szal ha nem akarsz otthon gányolni, akkor inkább szervíz
#5789
Posted 2004. June 25. - 00:20
#5790
Posted 2004. June 24. - 19:39
#5791
Posted 2004. June 24. - 15:59
#5792
Posted 2004. June 24. - 01:27
1-2 golyval tobb fer be ha nincs kosar.
a kosar feladata a golyok egymastol valo tavoltasratasa is.
egymast ne zavarjak/koptassak
a kosar feladata a golyok egymastol valo tavoltasratasa is.
egymast ne zavarjak/koptassak
#5793
Posted 2004. June 24. - 00:50
énse áztatom, meg 2hetente szedem atomjaira a gépet, csak az a pici bajom van, hogy ki van hajolva a villa egy keveset. és ez okozza az én kcs-mnek ezt a kellemetlen szituációt:\
#5794
Posted 2004. June 24. - 00:41
hát végülis a kosárnak csak olyan haszna van, hogy ne guruljanak százfelé a golyók szereléskor...
használat közben viszont ez nem számít, gondolom
használat közben viszont ez nem számít, gondolom
#5795
Posted 2004. June 24. - 00:40
Aha érdekes. Talán egyszer rászánom magam és kipróbálom.
Eddig szerencsére nem volt se rozsdásodás, se szorulás, lehet azért mert viszonylag gyakran szétszedem, megzsírozom, ja és hogy pincében tartom mikor esik az esõ, meg egyébként is.
Eddig szerencsére nem volt se rozsdásodás, se szorulás, lehet azért mert viszonylag gyakran szétszedem, megzsírozom, ja és hogy pincében tartom mikor esik az esõ, meg egyébként is.
#5796
Posted 2004. June 24. - 00:38
jobb nemjobb ki tudja.
de a kosár csunyább használat során hamar eldeformálódhat, szétrozsdálódhat, teleküldi apró darabokkal a golyók pályáját, ezzel kikezdi öket, megszorul a kcs.
ha nincs kosár, nincs ilyen baj, sima futás, meg vigyorgás
(nem kitaláltam, nekem nééha megszorul a kosár meg "pápá" állapotba került grrr >)
de a kosár csunyább használat során hamar eldeformálódhat, szétrozsdálódhat, teleküldi apró darabokkal a golyók pályáját, ezzel kikezdi öket, megszorul a kcs.
ha nincs kosár, nincs ilyen baj, sima futás, meg vigyorgás
(nem kitaláltam, nekem nééha megszorul a kosár meg "pápá" állapotba került grrr >)
#5797
Posted 2004. June 24. - 00:29
#5798
Posted 2004. June 24. - 00:06
igen, ugyanazok,csak sokkal több kell bele(azért annyira nem sokkal ) szal a kosár ilyenkor ki van hagyva, és helyette több ugyanaz a méretû golyócSKA.
#5799
Posted 2004. June 23. - 23:54
Azt olvastam, hogy a kormánycsapágyba érdemesebb a golyókat szabadon berakni, de ilyenkor ugyanazt a golyóméretet kell használni?