lor:
azért kérdezem, mert volt már "iparis"-hoz hasonló kormánycsapim, de a silány minõségû cspágyai tönkrementek, a csapikat lemérve azt kellett látnom, hogy nem szabványosak, így kuka lett a vége. Most olyat szeretnék venni, aminek a csapágyai szabványméretûek. Ha nem lelek ilyet marad a golyós/golyóskosaras megoldás, amit a nem túl jó víz/sár-tûrése miatt nem igazán szeretnék, hacsak nem tudtok ajánlani olyat, aminél ezt a problémát megoldották...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
Started by
bigtom
, 2002. July 25. 10:51
#5761
Posted 2004. July 29. - 09:36
#5762
Posted 2004. July 29. - 09:07
Ötlet: ha beleragasztom/olvasztom a csapágyakat a csészébe?
Ezt az olvasztást, hogy viteleznéd ki? :
Ragasztani ragasztóval, olvasztani ónnal.
Lehet, megpróbálom, ha ki kell dobni akkor tökmindegy.
#5763
Posted 2004. July 28. - 19:05
xian
pl funn, chris king, race face, szertem a b+ is az
regi fsa extrem
bar tobbniyre van egy kis perem/letores kikepezve aminel kozpontositva van a csapagy.
pl funn, chris king, race face, szertem a b+ is az
regi fsa extrem
bar tobbniyre van egy kis perem/letores kikepezve aminel kozpontositva van a csapagy.
#5764
Posted 2004. July 28. - 18:49
#5765
Posted 2004. July 28. - 17:58
Ötlet: ha beleragasztom/olvasztom a csapágyakat a csészébe?
Ezt az olvasztást, hogy viteleznéd ki? :
#5766
Posted 2004. July 28. - 12:09
Személy szerint én még nem találkoztam olyan kormánycsapival amiben SZABVÉNYMÉRET mélyhornyú g.csapágy lett volna. Ti tudtok ilyet?
edit/ide kapcsolódik:
A WTB Momentum C és a C GG milyen csapikat tartalmaz? Golyóskosaras, vagy "iparis"? Utóbbi esetben kapható bele csere-csapi?
edit/ide kapcsolódik:
A WTB Momentum C és a C GG milyen csapikat tartalmaz? Golyóskosaras, vagy "iparis"? Utóbbi esetben kapható bele csere-csapi?
#5767
Posted 2004. July 28. - 11:52
Egy illetve jelen esetben kettõ jó minõségû csapágy szvsz többe van (~4-5 eFt/db) mintha veszel egy vadi új kormánycsapágyat. Ráadásul még nem is biztos, hogy az eredeti alapján találnak neked valót. És akkor most menjünk át a miért (nem) jó a B+ topicba. :
#5768
Posted 2004. July 28. - 11:09
Szóval büdös lesz? ;D
Tehát f*s az egész, mennyi lenne a belevaló csapágy?
Vagy megpróbáljam amit pár oldallal elõbb írtatok, golyókat neki?
Nem akarom kidobni, ahhoz még fiatal
Tehát f*s az egész, mennyi lenne a belevaló csapágy?
Vagy megpróbáljam amit pár oldallal elõbb írtatok, golyókat neki?
Nem akarom kidobni, ahhoz még fiatal
#5769
Posted 2004. July 28. - 10:38
#5770
Posted 2004. July 28. - 08:20
Ötlet: ha beleragasztom/olvasztom a csapágyakat a csészébe?
Bírja meddig bírja, utána ígyis úgyis kuka
Bírja meddig bírja, utána ígyis úgyis kuka
#5771
Posted 2004. July 27. - 20:02
DH-XS elsõ széria vagy kotyog vagy szorul, nem a bele való csapi van a csészében. kuka.
második jó, arról ismered meg, hogy KOYO csapi van benne.
második jó, arról ismered meg, hogy KOYO csapi van benne.
#5772
Posted 2004. July 27. - 19:05
Szerintem azért lehetett leértékelve mert elsõ szériás és ha a második jobb,az elsõtõl mindenki meg akar szabadulni.Nem tudom lehet e benne csapágyat cserélni,sztem nem de halvány lila gõzöm sincs hozzá.Az új csapágyak drágábbak lennének mint egy új kormánycsapágy.
#5773
Posted 2004. July 27. - 13:19
Idén vettem újonnan, de le volt értékelve.
Beállítva egy ideig jó, nem szorul, nem lötyög, csak kis idõ után lazul ki.
Új csapággyal sem lehet vele mit kezdeni?
Beállítva egy ideig jó, nem szorul, nem lötyög, csak kis idõ után lazul ki.
Új csapággyal sem lehet vele mit kezdeni?
#5774
Posted 2004. July 27. - 13:02
Mikori a fejcsapágy?Mert ennek a fejcsapágynak nemrég jött ki a második szériája pontosan azért mert az elsõ hol lógott hol szorult.Egyik ismerõsömnek pl szorult mindig és nem is tud vele mit csinálni.Ha neked is elsõ szériás van akkor ott a hiba,nem is lehet vele mit csinálni
#5775
Posted 2004. July 27. - 12:44
Szimplavállas a villa.
Úgy húztam meg a csapit, hogy se nem lötyögött, se nem szorult, aztán a korm.szárat erõsen meghúztam.
Ez egy Acor Head Lock. Próbáljam meg a menetrögzítõt?
Azt, hogy a head lock kilazult-e tudja a t*köm.
Úgy húztam meg a csapit, hogy se nem lötyögött, se nem szorult, aztán a korm.szárat erõsen meghúztam.
Ez egy Acor Head Lock. Próbáljam meg a menetrögzítõt?
Azt, hogy a head lock kilazult-e tudja a t*köm.
#5776
Posted 2004. July 27. - 12:25
A V-feknek nem sok koze van hozza. Ennek nem szabadna kilazulnia. Duplavallas vagy szimplavallas villa? A headlock-od kilazul?
Igazabol ha a Headlock nem lazul le, akkor semmikepp nem szabad a kormanycapagynak sem, mivel nincs hova. nem is ertem a dolgot. A headlock ket vege behatarolja az osszes kozte levo cuccot, igy egyik csak ugy tud lelazulni es elmozdulni ha a masik osszemegy... ( fejcso, stucni, felso vall duplavallasnal... ) Erdekes eset. Biztos hogy jol meg volt huzva?
Igazabol ha a Headlock nem lazul le, akkor semmikepp nem szabad a kormanycapagynak sem, mivel nincs hova. nem is ertem a dolgot. A headlock ket vege behatarolja az osszes kozte levo cuccot, igy egyik csak ugy tud lelazulni es elmozdulni ha a masik osszemegy... ( fejcso, stucni, felso vall duplavallasnal... ) Erdekes eset. Biztos hogy jol meg volt huzva?
#5777
Posted 2004. July 27. - 09:11
A B+ DH XS kom.csapim állandóan kilazul az elsõ(V)fék használata közben. Head Lockom van. Mit tegyek? Igen, használni akarom az elsõ fékem ;D
#5778
Posted 2004. July 27. - 01:50
#5779
Posted 2004. July 27. - 00:33
Hali!
Kérdés: régi 1"os menetes kormánycsapágyat hogyan kell szétkapni és milyen szerszámok kellenek hozzá?
Danke!
Kérdés: régi 1"os menetes kormánycsapágyat hogyan kell szétkapni és milyen szerszámok kellenek hozzá?
Danke!
#5780
Posted 2004. July 01. - 00:04
én nem tudok róla, hogy a B+-nak lenne oversized kormányrendszere...
egyébként a truvativ szeritnem azért az árért jó
egyébként a truvativ szeritnem azért az árért jó