Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#3821
Posted 2007. April 09. - 22:45
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3822
Posted 2007. April 09. - 11:15
#3823
Posted 2007. April 09. - 10:56
#3824
Posted 2007. April 09. - 10:53
engem nem nagyon izgatna ha 450grammos kormánycsapágyam lenne.
#3825
Posted 2007. April 09. - 10:49
#3826
Posted 2007. April 09. - 05:08
Ezek acélból vannak, bármilyen vázat túlélnek, de egy könnyû bringa orrát kicsit elhúzzák... (220-450 gr)nekem ezek semiféle esztétiaki élményt nem nyújtanak... egy 5milis perem meg egy kupak... tõlem sima fekete is lehet vagy acélszínû ( helyesbítek én is Acélnak jobb az elasztikussági mutatója és majdnem egy nagyságrendel jobb a szakítószilárdsága)
Az olcsó fejcsapágyakat nem szokták színesre eloxálni, és ha egy színes csapágyat látsz akkor biztos, hogy kifogástalanul forog.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3827
Posted 2007. April 09. - 01:23
na de kezdünk eltérni a dologtól Joe azt mondta hogy nem cseréli le a ruszki acél kormánycsapágyát mert tartósnak tartós (gondolom nem 2 éves és még mûködik) és súlyban is ott van...
#3828
Posted 2007. April 09. - 01:00
aha...... Esztétikai élmény ien téren nincs ...
Szerintem itt az ideje rendbe tenni 1-2 fogalmat...a kormánycsapágy csapágy része szinte minden esetben rozsdamentes acél, a csésze pedig legtöbbször alu. A csapágy kopik a csésze nem, legalábbis a cartridge (bocs, ipari) csapágyas kormánycsapágyoknál. DHra, Dirtre szoktak acél csészés kormánycsapit berakni, mert az nehezebben adja meg magát (kopásról szó nincs)...hát amíg mûködik és súlyba is jó akor inkább acél párti vagyok kopási mutatói jobbak mint az alué pl...
A régebbi kormánycsapágyaknál van mikor a csésze a csapágyház is egyben, ilyenkor persze kopik, de acélból is van minden esetben.
Jó kis dolog az álumínium, nem kell tõle félni, már a Szputnyik-2 -n is több volt belõle mint acélból, Lajka kutya legnagyobb örömére (R.I.P.)
#3829
Posted 2007. April 08. - 20:41
#3830
Posted 2007. April 08. - 11:07
egy kormanycsapagyat en inkabb eszbol csinalnek, mint izombol.
én fémbõl... nekem is volt acél kormánycsapi annó, és elég szar volt....nekem vhogy, azt ne kérdezzétek hogy de eltörött a csésze
#3831
Posted 2007. April 08. - 11:04
vannak olyan alkatreszek amiknel nem mukodik az orosz elv, "a suly a megbizhatosag jele. ha nem mukodik, utni is lehet vele"
egy kormanycsapagyat en inkabb eszbol csinalnek, mint izombol.
a felnik amiket csinaltak is acelbol voltak, es azok is milyen jok, igaz? :chin:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3832
Posted 2007. April 08. - 00:29
#3833
Posted 2007. April 08. - 00:26
#3834
Posted 2007. April 08. - 00:16
1 kormánycsapágynál? ja forog vagy nem Esztétikai élmény ien téren nincs
hát azért de na...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3835
Posted 2007. April 07. - 23:31
#3836
Posted 2007. April 07. - 23:14
uaz, zsiga....az jelent
én elég sok Orosz dologgal foglalkozok amik nagyából elpusztíthatatlanok
biztos örök életü, de ezen kivül még igencsak sok szempontot vesz figyelembe az ember... :chin:
#3837
Posted 2007. April 07. - 22:37
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3838
Posted 2007. April 07. - 22:24
én elég sok Orosz dologgal foglalkozok amik nagyából elpusztíthatatlanok
#3839
Posted 2007. April 07. - 22:01
#3840
Posted 2007. April 07. - 21:48
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960