Jelentkezz be Regisztrálj
Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#2861
Posted 2008. June 06. - 23:17
#2862
Posted 2008. June 06. - 23:03
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2863
Posted 2008. June 06. - 22:26
#2864
Posted 2008. June 01. - 23:21
1. Már jeleztem, tõle még egy lyukas belsõt sem...
2. Ez legvégsõ megoldás. Nehéz, de gyenge. Viszont drága is, ehhez képest.
4. A nyakon van egy váll a híd közepén belül, így kiszedni elég esélytelen, amúgy csavarokkal van befeszítve. Így csak a hegesztett toldás jöhet szóba. Ezt is bevállalnám, ha van emberi áron dolgozó szakember hozzá.
5. Van otthon Ahead-es villa is, csak az olyan középszerû, érted
6. John Tomac, 1990. DH VB. Na, AZ a déhá!
Race, no Rest!
#2865
Posted 2008. June 01. - 23:12
Sziasztok!
Hátha tudtok segíteni:
Tange Switchblade villámba keresek kormányszárat. A nyaka 1,1/8", és menetes. 110-es száram van hozzá, az rövid. Viszont 140-es stucnim van, az méretben jó lenne, csak jelenleg nem tudom összerakni a kettõt.
Mit tanácsoltok?
1. Hol kaphatok kb. 140-es, 25,4-es kormányszárat?
2. Vegyek hozzá átalakítót, és Ahead stucnit?
3. Cseréljem a nyakat Aheadre? Ez elsõ- sõt második- körben is bonyolultnak tûnik.
4. Hegesztessek a nyakra toldást, ami menet nélküli?
5. Cseréljek villát, a Tange-t meg próbáljam meg eladni?
6. Koskormány- slick gumis montin nem mutat furán?
1. Dunakeszi izé...a kétes hírû "mester": hívni kár, úgyis azt mondja, hogy van, ha nincs neki sem. Esetleg, ha arra jársz.
2. Számolnod kell azzal, hogy hajlamos recsegni.
4. Én félnék.
5. Szinte esélytelen eladni középméret menetest.
6. Retro / hõskor.
#2866
Posted 2008. June 01. - 22:51
Utolsót meg ha neked tetszik, továbbiakban le kell sz@rni.
Boltokat nézzél körbe, nálatok is, meg neten is, meg én is megkérdezem még, találkoztam már ilyennel sokszor.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2867
Posted 2008. June 01. - 22:24
Hátha tudtok segíteni:
Tange Switchblade villámba keresek kormányszárat. A nyaka 1,1/8", és menetes. 110-es száram van hozzá, az rövid. Viszont 140-es stucnim van, az méretben jó lenne, csak jelenleg nem tudom összerakni a kettõt.
Mit tanácsoltok?
1. Hol kaphatok kb. 140-es, 25,4-es kormányszárat?
2. Vegyek hozzá átalakítót, és Ahead stucnit?
3. Cseréljem a nyakat Aheadre? Ez elsõ- sõt második- körben is bonyolultnak tûnik.
4. Hegesztessek a nyakra toldást, ami menet nélküli?
5. Cseréljek villát, a Tange-t meg próbáljam meg eladni?
6. Koskormány- slick gumis montin nem mutat furán?
Race, no Rest!
#2868
Posted 2008. May 24. - 22:38
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2869
Posted 2008. May 24. - 22:04
#2870
Posted 2008. May 24. - 20:24
mindegyiknek ilyennek kellene lennie. a mugy a park tools [meglepo modon] csinal hozza szerszamot. de ha nagyon meg van szorulva akkor az is tudja roncsolni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2871
Posted 2008. May 24. - 10:49
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2872
Posted 2008. May 24. - 10:19
#2873
Posted 2008. May 23. - 23:23
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2874
Posted 2008. May 23. - 15:19
megfelelõ átmérõjû csõ, fadarab, kalapács esetleg csavarhúzó és felmegy/lejön az ésszel.
#2875
Posted 2008. May 23. - 15:02
Felrakni is iszonyat kell kalapálnom.
#2876
Posted 2008. May 22. - 21:19
ha a csésze be van rendesen húzva a fejcsõba akkor csak a stucnit kell rendesen meghúzni és nem fog kilazulni meg kotyogni
Köszi a megnyugtató választ.
A csészék a helyükön vannak a 3. éve, a V fék-tárcsafék váltás sem hatotta meg. Viszont mostanáig kentem zsírt a stucni alá. Most kipucoltam zsíroldóval + tényleg koppanásig húztam a stucni csavarjait (Ritchey Comp). Hétvégén teszt.
Mindenestre az FSA ORBIT UF "nagytárcsás" (180 mm) tapasztalatok érdekelnek továbbra is.
#2877
Posted 2008. May 22. - 20:22
#2878
Posted 2008. May 22. - 17:29
#2879
Posted 2008. May 22. - 16:58
Készüljek rendszeres utánhúzásra, vagy cserére. Várom a tapasztalatokat, javaslatokat.
#2880
Posted 2008. May 21. - 21:24
a kalloy fos anyagból van ennyi. abból kell a vastag fal meg a sok anyag , hogy kb fele olyan erõs legyen mint a ricsi pro. bár az sem ér annyit mint amennyibe kerül, nem lesz vele gondSziasztok!
Nemrégiben cseréltem telót meg stucnit. Mindkettõvel megvagyok elégedve, de ma úgy gondoltam, hogy a gyári Kalloy-t is cserélem, már csak a márkahûség miatt is.
Meg is vettem a Ritchey Pro kormányt, de mikor összehasonlítottam a gyárival, kicsit megrémültem. Nekem papír vékonynak tûnik a 2014-T6-os Ritchey a 6061-es Kalloy-hoz képest, bár merevségben nem tapasztaltam nagy visszalépést, sõt szerintem semmit.
Tanácsokra vagyok kíváncsi, hogy mennyire tartsak attól, hogy egyszer csak tekerve 30-35-tel tekerve, esetleg satufék közben, vagy kiállva a nyeregbõl, netán leejtõn lefelé elfáradhat-e ez a fajta kormány???? Mennyit bír ki, akár idõben, akár terhelésben. Jelenleg egy 100-as vagyok, de lesz ez még jobb is:)))
Valahogy nincs kedvem se kocsi alá esni, de legfõképp kerülném a szorosabb kontaktust a földanyával is
Nem DH-zok, ugrálok 30-40 centirõl, csak tekerek, mint állat, meg túrázgatunk lájtosan a párommal földutakon, meg ilyenek:)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való