Jelentkezz be Regisztrálj

Kormány, kormányszár, kormánycsapágy
#241
Írta 2016. június 29. - 23:14

#242
Írta 2016. május 05. - 20:53

#243
Írta 2016. május 04. - 14:55

Ez így nem jó. Hiányzik a felső kupak. Tudsz csinálni egy fotót az összes alkatrészről, ami a vázhoz van?
Sajna ennyi volt a dobozban
Tudsz linkelni egyet hogy mi hiányzik?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#244
Írta 2016. május 04. - 11:34

#245
Írta 2016. május 04. - 10:19

A csapágy jól áll. Felső porvédő kupak megvan?
Köszönöm, hát van ez: 13101508_1716935161852267_1366458923_n.jpg de furán áll így
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#246
Írta 2016. május 04. - 06:49

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, ami egy Specialized Stumpy vázhoz kapcsolódik, aminek tapered fejcsöve van.
Valahogy sehogy nem áll normálisan össze a kormánycsapágy, alul minden ok, de fent kilóg a csapágy a vázból. Pár távtartón kívül nem kaptam semmit a vázhoz, bár elvileg szétbontott gépről van szó, az előző tulaj szerint ennek így kell állnia.
13045488_1714667485412368_1105202086_n.jpg itt a kép a felső csapágyról
Ötlet?
Az ugye esélytelen hogy a kb semmit nem használt Acros kormánycsapágyam ebbe használni tudjam? /akkor eladó/
A csapágy jól áll. Felső porvédő kupak megvan?
#247
Írta 2016. május 03. - 13:15

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, ami egy Specialized Stumpy vázhoz kapcsolódik, aminek tapered fejcsöve van.
Valahogy sehogy nem áll normálisan össze a kormánycsapágy, alul minden ok, de fent kilóg a csapágy a vázból. Pár távtartón kívül nem kaptam semmit a vázhoz, bár elvileg szétbontott gépről van szó, az előző tulaj szerint ennek így kell állnia.
13045488_1714667485412368_1105202086_n.jpg itt a kép a felső csapágyról
Ötlet?
Az ugye esélytelen hogy a kb semmit nem használt Acros kormánycsapágyam ebbe használni tudjam? /akkor eladó /
albertfish módosította - 2016. május 03. - 13:17
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#248
Írta 2016. április 23. - 00:59

Ránézésre a mostani fejcsapágyadnál biztosan találsz alacsonyabb építésűt. És nézd meg az FSA stucnikat, azok elvileg csak 35mm magasak az átlagos stucnik 40mm-e helyett.
#249
Írta 2016. április 22. - 18:21

Na, azt hiszem megszívtam. Épp belegóztam egy Fox Vanillát a vázba, amikor az előzetes körülbelüli mérésemre rácáfolva kiderült, hogy az amúgy sem túl magas befogójú syncros stucnimnak épphogy csak a bő feléig ér a szép rövidre vágott villanyak. Egy ilyen bikefun csapágy van a vázban. Létezik ennél legalább fél centivel alacsonyabb profilú? Lehet még vmivel bűvészkedni vagy esélytelen? (Pont ott van a villanyak teteje, ahol ráadásul ki is van könnyítve a kormányszár.)
husevotelefonfulke módosította - 2016. április 22. - 18:28
#250
Írta 2016. április 11. - 13:01

van itt a praxisomban egy alu stucni és egy krómozott acél kormány, 25,4-es. a gond az, hogy kormány elfordul a stucniban, akárhogy is ráhúzom a csavarokat. én mondjuk 75kg vagyok, a majdani használója meg mondjuk 55kg, de akkor is jó volna úgy odaadni, hogy biztosan tudom, nem fog lecsuklani alatta. mit ajánlanátok megoldásként?
A stucni véletlenül nem 25.8-as, 26-os befogójú outi darab?
biztos tippet sajnos nem tudok adni, a karbonpaszta ilyenkor jó szokott lenni (könnyu alukormanyoknal szoktak is hasznalni, hogy kis nyomatekkal eleg legyen meghuzni a csavarokat)
#251
Írta 2016. április 11. - 12:36

van itt a praxisomban egy alu stucni és egy krómozott acél kormány, 25,4-es. a gond az, hogy kormány elfordul a stucniban, akárhogy is ráhúzom a csavarokat. én mondjuk 75kg vagyok, a majdani használója meg mondjuk 55kg, de akkor is jó volna úgy odaadni, hogy biztosan tudom, nem fog lecsuklani alatta. mit ajánlanátok megoldásként?
- Vejne kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#252
Írta 2016. március 11. - 20:33

http://www.ebay.com/...2AAAOSwUuFW1wUM
ha 31.8 vagy 26-os befogó lenne, most nyomnék rá egy licitet.
Igaz, a városim ilyen befogójú kormányt használ, de arra most vettem valami patkány 135-ös förmedvényt.
A kedvencem ezekben a syntace kormányszárakban a remek merevség (mondjátok, hogy beképzelem, de igenis merevebb 135mm-esben az F139, mint a planet-x) és a remek dizájn. Szvsz pontosan ez az, ami leginkább univerzálissá teszi őket: alig észrevehető diszkrét, apró feliratocska, visszafogott kinézet.
Nagyon szépen harmonizál egy karcsú acélvázzal
#253
Írta 2016. február 13. - 15:33

végül Ritchey Logic fejcsapágyat vettem, kíváncsi leszek rá.
a gyári műanyag sipka helyett fémmel. Nem csinálok belőle titkot, hogy 2ezer ft-os történet, de szép állapotú, az eladóban meg megbízom, mert eddig csak A+-os tapasztalatom volt vele. Elég kicsi beépítési magasságú, így szerintem távtartót fogok a stucni alá tenni, hogy kicsit emeljek, mert kb. 1 cm-rel kisebb beépítési magassága van, mint a menetes LX fejcsapágynak.
Tudom, a szabályzat TILTJA, hogy stucni alá távtartót tegyek, de hát én csak kocabringás vagyok.
#254
Írta 2016. február 10. - 11:53

Mondjuk az is vicces, hogy 11-12 euróért van Ricsi, 16 euró körül miche ahead colos csapi, és ilyen kommentáradat indult
Sőt, még 5500-ös 105-öst is láttam aheadesítve.
#255
Írta 2016. február 10. - 11:03

Mondjuk ez a jobbik megoldás, hogy átalakítani egy másik ahead-est vagy esetleg esztergálni egy komplett darabot. A menet kiesztergálása gány szerintem..
lehet,h ezt a dia comp-ot át se kellett alakítani.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#256
Írta 2016. február 10. - 10:55

Mondjuk ez a jobbik megoldás, hogy átalakítani egy másik ahead-est vagy esetleg esztergálni egy komplett darabot. A menet kiesztergálása gány szerintem..
#257
Írta 2016. február 10. - 10:44

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#258
Írta 2016. február 10. - 10:42

megelőztél.
majd keresek képet,de a 90-es évek végén használták pl a dura ace csapágyakat dia comp központosítóval ahead csapágyként.
Az az óriási különbség, hogy a SH direkt kormánycsapágyba gyártotta a csapágyakat, nem pedig a csapágykatalógusból rendelt valamit és faragott neki csészéket. Nem az egyszerű kosarakra gondolok itt hanem a cartridge rendszerűre..
#259
Írta 2016. február 10. - 10:27

Mi a high-end? Mondjuk a CK az. A nagyon régi golyós-kosarak SH-k nagyon jó csapágyak voltak, jó anyagból, rendes felületvédelemmel, rendesen megmunkálva. A későbbi szintén menetes cartridge rendszerűek szerintem high-end csapágyak voltak. Olyan cserélhető csapágyak vannak a Dura-ace, Xtr, Xt csapágyakban, hogy megszólalnak, azóta se láttam hasonlót. Még egy STX csapágy is oda veri a ma kapható menetes csapágyak nagy részét..
megelőztél. majd keresek képet,de a 90-es évek végén használták pl a dura ace csapágyakat dia comp központosítóval ahead csapágyként.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#260
Írta 2016. február 10. - 10:24

Döbbentem figyelem az eszmecserét a fejcsapágyakról.
Mivel csak 22 éve bringázom sok mindent láttam már de az nem tűnt föl, hogy a Shimano olyan high-end fejcsapágyakat gyártana.
Vejne ! Szerintem a hercehurcás link hasznos volt, onnan vegyél valamit.
Mi a high-end? Mondjuk a CK az. A nagyon régi golyós-kosarak SH-k nagyon jó csapágyak voltak, jó anyagból, rendes felületvédelemmel, rendesen megmunkálva. A későbbi szintén menetes cartridge rendszerűek szerintem high-end csapágyak voltak. Olyan cserélhető csapágyak vannak a Dura-ace, Xtr, Xt csapágyakban, hogy megszólalnak, azóta se láttam hasonlót. Még egy STX csapágy is oda veri a ma kapható menetes csapágyak nagy részét..
- donciccio kedveli ezt