egyébként a PX stucnim se a leggányabb kínai mocsok volt, hanem ez:
http://www.planetx.c...-3d-forged-stem
130mm-es kivitelben. Kicsit rövidnek éreztem vele a bringát, így 135-140mm környéki stucnikat néztem, kettőt találtam.
F139 syntace, új, 9.95 euróért
Deda Newton CNC, használt, titáncsavaros, 5500 ft-ért.
Bár a kormányom deda, de a másik deda stucnim (Zero100) merevségével nem voltam elégedett, így a syntace-ra voksoltam, nem bántam meg. Csavarodás zéró, sokkal jobb vele irányítani a bringát, mint a PX-el volt. Minimálisan nehezebb (15 grammal), ellenben szebb-jobb. Egyébként a PX-et még nyáron vettem 4.5 GBP-ért újonnan, a syntace árát fent írtam.
A kormány maradt ugyanaz, Deda RHM Piega, ez nem fog változni, mert nagyon a kezemre áll. Kisebb kormány nem kell, mert hosszú végtagjaim-ujjaim vannak. 


Másik okos dolog ezzel a 6 fokos stucnival-kompaktoid kormánnyal, hogy trekkingessé változtatja a klasszikus országútit. Ugyanis azok 17 fokos stucnihoz lettek kitalálva, 6 fokosnál már nagyon magasra kerül a kormány, a kompakt ejtés miatt meg az alsó fogás is nagyon komfortos. Így szemre a bringa sportosnak tűnik, de valójában magasabban van mind a fékkar, mind az alsó fogás, mint klasszikus stucnival-kormánnyal lenne.
Így a style-police sem köröz, és mégis óriási komfortban tudsz tekergőzni.

Sajnos még vizes-sáros minden, így csak a coralt hajtom, de amint lesz tapasztalat a C1-FSA OS99 kombóról, azt is megosztom. A Cannondale-nél radikálisabb lett amúgy a trekkingesítés, mert a fékkar 6mm-rel magasabbra, és 3mm-rel közelebbre került, míg az alsó fogás 14mm-rel van magasabban, mint tavaly volt. Mindezt távtartók nélkül, kizárólag 6 fokos kormányszárral és kevésbé mély ejtésű, rövidebb kormánnyal értem el.
Kicsit olyan ez, mint mikor valaki okosabbnak látszik, mint amilyen valójában. ^^
Vejne módosította - 2016. február 03. - 12:03