banyek, linkelni akartam, mit találtam a bike24-en, erre látom, Editnek pont erre hívtad fel a figyelmét
pár hete kipróbáltam ezt a megoldást egy a fiók alján talált párral, de nem volt akkora truváj, mint gondoltam.
banyek, linkelni akartam, mit találtam a bike24-en, erre látom, Editnek pont erre hívtad fel a figyelmét
pár hete kipróbáltam ezt a megoldást egy a fiók alján talált párral, de nem volt akkora truváj, mint gondoltam.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kend meg a kontakt felületeket, sűrű zsírral.
banyek, linkelni akartam, mit találtam a bike24-en, erre látom, Editnek pont erre hívtad fel a figyelmét
gondolkozok rajta, hogy ki kellene próbálni egy ilyen összeállítást:
nem tűnik hülyeségnek (még ha úgy is néz ki). ss-en jól jönne...
edit: nahát, létezik "modern" és "hivatalos" formában is a koncepció:
http://shop.sq-lab.c...arends-411.html
...bár mondjuk ez annyira rövid, hogy a csaj keze sem fér el rajta, nem hogy még mozgatni is tudja...
Mayday! Mayday! Mayday!
Valami a kormány körül kottyanik néha. Kormánycsapágyat már kétszer ellenőriztem. Ma reggel még húztam is egy picit rajta. Így már forgatáskor lehet érezni a golyókat.
Ennek ellenére ma is hallottam.
A reggeli tekerésből hazaérve megnézem mi lehet. A kormányt alsó fogásban fel-le csavarva reprodukálható. Nem is kottyanás, hanem olyan mintha a kormány a stucniban nyiszogna. Ma hazafelé volt egy állva tekerésnél egy ugyanolyan hang ami adta az ötletet. Szivatós mert mindig döccenőnél jött eddig elő.
A kormánycsapágy nem mozog behúzott féknél.
A bringa egy Cannondale SuperX 2017. Alumínium stucni és kormány.
Majd ráhúzok este a stucni befogó csavarokra. Remélem csak ennyi.
Kend meg a kontakt felületeket, sűrű zsírral.
Edited by eddie1978, 2018. August 07. - 15:55.
nahát, mit találtam kényelmes kormány keresés közben. ez kb jó is lenne:
https://www.sq-lab.c...r-311-31-8.html
http://themtblab.com...1-sy-grips.html
van egy érdekes, 27mm átmérőjű, shim-es verziója is, nekik tetszett:
https://www.mtb-news...es-test-lenker/
arra mondjuk kíváncsi lennék, meddig bírja ezt a nagy hajladozást...
csak hát az ára...
https://www.bike-com...-Lenker-p40056/
https://www.bike-com...-Lenker-p49151/
https://www.bike-com...-Lenker-p49154/
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
gondolkozok rajta, hogy ki kellene próbálni egy ilyen összeállítást:
nem tűnik hülyeségnek (még ha úgy is néz ki). ss-en jól jönne...
edit: nahát, létezik "modern" és "hivatalos" formában is a koncepció:
http://shop.sq-lab.c...arends-411.html
...bár mondjuk ez annyira rövid, hogy a csaj keze sem fér el rajta, nem hogy még mozgatni is tudja...
Edited by Kisherceg, 2018. June 14. - 23:01.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!
Érdeklődésképpen kérdezem, hogy jó minőségű alu kormányt, 25.4 befogóval, "egyenes, 5 fok.." kivitelben lehet még kapni???
Most nem a Zoom, Zoggie...stb kategóriára gondolok (ilyenem van), hanem valami könnyű, erősebb típusra (pl: régi retro dolgok közül Syncros, Race Face...stb).
Ezekből leginkább már csak használtan lehet kapni, ha felbukkan egy-egy példány.
Nézegettem az ismertebb márkákat, de már csak 31.8 befogóval gyártják őket.
Esetleg van még ilyen gyártó, aki régebbi befogó mérettel is gyárt még jó minőségű kormányt?
Köszi.
https://www.bike-com...ips/MTB-25-4mm/
https://www.bike-com...-Lenker-p13355/
https://www.bike-dis...44599/wg_id-498
Sziasztok!
Érdeklődésképpen kérdezem, hogy jó minőségű alu kormányt, 25.4 befogóval, "egyenes, 5 fok.." kivitelben lehet még kapni???
Most nem a Zoom, Zoggie...stb kategóriára gondolok (ilyenem van), hanem valami könnyű, erősebb típusra (pl: régi retro dolgok közül Syncros, Race Face...stb).
Ezekből leginkább már csak használtan lehet kapni, ha felbukkan egy-egy példány.
Nézegettem az ismertebb márkákat, de már csak 31.8 befogóval gyártják őket.
Esetleg van még ilyen gyártó, aki régebbi befogó mérettel is gyárt még jó minőségű kormányt?
Köszi.
OFF: Köszi, még, még, még sok ilyet! A piros kiemeléses idézetekért dupla bónuszt kapok J.
A fizetett hirdetéseket be szokták keretezni, esetleg a sarokban egy X szokott lenni.
Tényleg 3x kell elmondani, hogy melyik boltban tesznek veled csodát ?
A K2-ben jófejek voltak, fogadtak soron kívül, és 5 perc alatt kész is volt a dolog. Meló után kipróbáltam a HHH-n, és nem csörömpöl! A következőket csinálták:
- betettek még egy hézagoló gyűrűt a stucni fölé, a lezáró kupak alá,
- az impact protection unit-nak is meglazították a rögzítő csavarját, amikor előfeszítették a csapágyat,
- erősebben húzták meg a csapágy előfeszítő csavart, mint én szoktam.
Szerintem a 2-es pont a megoldás kulcsa, és nem is értem magam, hogy lehettem olyan hülye, hogy nekem ez nem jutott eszembe.
A plusz hézagolót azért tették be, mert a lezáró kupaknak van egy betüremkedő pereme, és arra tippeltek, az feküdt fel a villanyak végére, azért nem lehetett meghúzni. Ezt még majd szétszedem, és kipróbálom, tényleg kell-e, de szerintem nem, mert akkor korábban hogy lehetett volna jó?
Köszi K2!!!
(OFF: És fél méterről ránézve még azt is kiszúrták, hogy a váltómon nem jó irányból/oldalon vezettem a bowdent a rögzítő csavar alá. Emiatt a bowdenben volt még a rögzítés előtt egy kis törés, ettől nem egyenesen, és nem annyit húzott, mint kellene. Áttettem a bowdent a leszorító csavar másik oldalára, fél perc alatt beállítottam (amúgy az elmúlt két hétben már legalább egy órát állítgattam, majdnem jó volt, de soha sem 100%-os), menet közben még 2x tekertem az állítókán, és tökéletes a váltásom Még 1x köszi K2 !!!)
A fizetett hirdetéseket be szokták keretezni, esetleg a sarokban egy X szokott lenni.
Tényleg 3x kell elmondani, hogy melyik boltban tesznek veled csodát ? Vagy ha a tesód/sógorod/barátod boltja, akkor persze érthető minden és várjuk a bringád további alkatrészeinek rendbetételét - szigorúan 2-3 alkalommal megnevezve a boltot.
Ami amúgy meg is történt, mert a váltód beállítását is elmesélted a másik topicban - szigorúan utalva arra csodálatos szerviz-szentélyre.
Amúgy meg tök jók a hozzászólásaid, informatívak és hasznos tippeket tartalmaznak de 2 hozzászólásban 5x kell szenté avatni az a boltot ? Kicsit soknak érzem.
(és tudom, most jön az, hogy szólásszabadág van, ne olvasd ha nem tetszik, stb, stb,...)
Edited by xclajos, 2017. August 27. - 05:28.
Bizony ! Ezt szét kell szedni, pl. hátha valami alátét rossz helyre került.
Gyurcsók MÁR nem rendel. Az év elején elhunyt.
attól még rendelhetne, végülis telepátia, nem? bocs, kicsit morbid lett.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A K2-ben jófejek voltak, fogadtak soron kívül, és 5 perc alatt kész is volt a dolog. Meló után kipróbáltam a HHH-n, és nem csörömpöl! A következőket csinálták:
Szerintem a 2-es pont a megoldás kulcsa, és nem is értem magam, hogy lehettem olyan hülye, hogy nekem ez nem jutott eszembe.
A plusz hézagolót azért tették be, mert a lezáró kupaknak van egy betüremkedő pereme, és arra tippeltek, az feküdt fel a villanyak végére, azért nem lehetett meghúzni. Ezt még majd szétszedem, és kipróbálom, tényleg kell-e, de szerintem nem, mert akkor korábban hogy lehetett volna jó?
Köszi K2!!!
(OFF: És fél méterről ránézve még azt is kiszúrták, hogy a váltómon nem jó irányból/oldalon vezettem a bowdent a rögzítő csavar alá. Emiatt a bowdenben volt még a rögzítés előtt egy kis törés, ettől nem egyenesen, és nem annyit húzott, mint kellene. Áttettem a bowdent a leszorító csavar másik oldalára, fél perc alatt beállítottam (amúgy az elmúlt két hétben már legalább egy órát állítgattam, majdnem jó volt, de soha sem 100%-os), menet közben még 2x tekertem az állítókán, és tökéletes a váltásom Még 1x köszi K2 !!!)
nem ártana szétszedni és megnézni, találgatás helyett. ha nem megy, irány egy szerelő, Gyurcsók ma nem rendel.
Bizony ! Ezt szét kell szedni, pl. hátha valami alátét rossz helyre került.
Gyurcsók MÁR nem rendel. Az év elején elhunyt.
Edited by marton, 2017. August 25. - 21:02.