Jelentkezz be Regisztrálj

XV. Duna Maraton | Visegrád
#661
Írta 2012. június 23. - 21:30

#662
Írta 2012. június 23. - 18:35

Milyen a pálya állapota?
Száraz , jó a talaj , még nem porzik , de ha nem esik a maratonig... Az új szakasz nem annyira gáz , mint vártam , de azért olyan "Pilisesen elhanyagolt".(ágas-bogas , egy-két alig használt útszakasz , rázós-köves széles dózer lefelé a piros háromszög-piros+ helyett)Egy-két helyen van még kikerülhetõ nagy tócsa , de el fog párologni , egy helyen azért "volt egy kis pitty-putty" : a tetves árok , vagy tetves út elég rizikós , egy helyen tengelyig érõ sár-kõ-fatörmelék elegy , amúgy meg az avartól nem látod mi "leselkedik" rád , ha jók a reflexeid a lassúnál egy kicsit gyorsabban tudsz leevickélni , ha tompa vagy agyilag akkor roller-üzemmód.


#663
Írta 2012. június 23. - 15:29

#664
Írta 2012. június 22. - 23:19

Lehet benne valami, mert amekkora kupi van a Pilisben az példa nélküli.
Kontrasztként ott van a Bakony. Ott a 2010-es esõs évad után volt arra akarat és pénz, hogy rendbe tegyék az utakat.
Lehet az a hegység már elég messze van Pest vonzáskörzetétõl.Mivel ez egy "vízfejû ország" , ez már számíthat.:)Ott , csak a fatüzelésû erõmû nem tetszik.:(Persze lehet ez a nagy útkarbantartás oka is.Amúgy a pilisieknek hálásnak kéne lennünk , miattuk a legtechnikásabb utakon is otthon érezzük magunkat.

#665
Írta 2012. június 22. - 18:55

Eladó lenne középtávos férfi nevezésem, 4250ft-ért.
Itt érdeklõdj : 20 ötszázhat 92 44
Köszi!
#666
Írta 2012. június 22. - 14:10

Hali Duna "Marcisok" !
Készült egy -két "kegytárgy" nagyon limitált szériában,ha valakit érdekel,írjon priviben vagy papm998@gmail.com
https://mail-attachm...dk1oKUz16KP8vvk
Bocsi de csak így tudtam feltenni.
Üdv mindenkinek.
Jó hátszelet!
Az emailfiókodhoz nincs hozzáférésünk.
A sebesség mindent megold.
#667
Írta 2012. június 22. - 13:47

Készült egy -két "kegytárgy" nagyon limitált szériában,ha valakit érdekel,írjon priviben vagy papm998@gmail.com
https://mail-attachm...dk1oKUz16KP8vvk
Bocsi de csak így tudtam feltenni.
Üdv mindenkinek.
Jó hátszelet!
#668
Írta 2012. június 22. - 11:25

Szerintem itt nem ötlettelenségrõl van szó.Inkább az erdészet "megváltozott szemléletérõl".Két dolog lehet , vagy teljesen korlátoltak és a fejükbe vették , hogy a bringás ez erdõ igazi ellensége(nem a fakitermelõ alvállalkozó , aki szinte csak esõzés után , vagy a tavaszi sáros , laza talajon képes dolgozni , talajerózió ugye... , a természet tiszteletét meg részükrõl hagyjuk...).A másik opció : vérszemet kaptak , részben a politikai ámokfutástól , részben kapzsiságból (ugyan már , pfujj , miket írok :mad:) egész egyszerûen keveslik a pénzt.Jól esne biztos egy kis kenõ is.
Lehet benne valami, mert amekkora kupi van a Pilisben az példa nélküli. A favágók ellenõrzése nulla. Azt csinálnak amit akarnak. A turista fõútvonalakon simán kialakítanak kihordó utakat, ott gallyazzák le a fát, ott hagynak utána mindent a néha fél méteres nyomvályúkkal együtt, aztán csodálkozunk, hogy egy esõ után nyakunkban a fél hegyoldal. Semmi helyreállítási munka nincs, gyalogosként kész életveszély közlekedni. Nézd meg pl. a Pilismarótról a Két Bükkfához vezetõ utat, sok helyen már nincs aszfalt se. Csak irtják az erdõt, de vissza nem forgatnak semmit. Jobb helyeken az erdészet nemhogy pénzt kér, hanem szponzorálja az ilyen rendezvényeket, mert tisztában vannak azzal, hogy minél többen járnak az erdõben, annál jobban tud fejlõdni a vendéglátás is, ahonnan viszont tényleg lehet pénzt és támogatást kapni. A Pilis északi részén 2 turistaház van a fekete hegyi és a vaskapui. Az elsõ már vagy 20 éve nem üzemel, csak a kulcsot kérik el néha a dorogiaktól, a vaskapuit tavaly nyitották újra vagy 10 év szünet után, meglátjuk mi lesz belõle. Pedig ezekbõl is lehetne tisztességes bevétele az erdészetnek, ha nem hanyagolnák el.
Kontrasztként ott van a Bakony. Ott a 2010-es esõs évad után volt arra akarat és pénz, hogy rendbe tegyék az utakat.
#669
Írta 2012. június 22. - 11:01

Holnap megyek ki olasz versenyre, azt hiszem örülnék, ha ott csak ennyi brutál meredek szakasz lenne
Ha lehet kérni, egy beszámolót szívesen olvasnák a STellaRonda-ról (ha oda mész) Gyönyörû lehet.
"Minél Elõbb Maradsz Le - Annál Több Idõd Marad a Felzárkózásra. Én mindig a maximumot hozom ki magamból, a többi csak a szurkolókon múlik."
#670
Írta 2012. június 22. - 10:00

A jelenlegi rajz szerint a végén egyenesbe kéne menni a sípályán ami az utolsó 300 méteren 70%-os emelkedõ. Azt nem lehet kitekerni, márpedig a maraton pályának végig tekerhetõnek kell lenni. Közvetlen mellette van egy gyalogos szerpentin ami viszont elég nehéz, de talán kitekerhetõ.
Dehogynem lehet felvinni máshol. Pl. a Hoffmann után nem a Z+ jelzésen fel, hanem le a fûrész rétre, onnan vissza fel a szokásos úton csak fordítva, majd át egy erdészeti dózeren a sárga jelre, vissza Szentlélekre, piroson fel -> Shaolin falu, Két Bükkfa, sárgán le az Ördöglyuk barlang felé. Nem kell addig lemenni, mert elõtte balra el az erdészeti dózeren majd az utat keresztezve Zsivány sziklák, Dobogókõ. (Ezeket mind bejártam, tekerhetõek.)
(Van még rengeteg ötletem.)
A sipálya az lehetettlen ha lentrõl jössz a pályán,a balo oldali gyalog szerpenti tekerhetõ bár ezért egy maratonon egy ilyet beadni kicsit fura. Tavaj Augusztusban ott edzettem szinte minden nap.A Sípályán gurultam le és a szerpentiten föl,hát a 3 ik kõrrnél már nem nevettem.
#671
Írta 2012. június 22. - 08:56

A jelenlegi rajz szerint a végén egyenesbe kéne menni a sípályán ami az utolsó 300 méteren 70%-os emelkedõ. Azt nem lehet kitekerni, márpedig a maraton pályának végig tekerhetõnek kell lenni. Közvetlen mellette van egy gyalogos szerpentin ami viszont elég nehéz, de talán kitekerhetõ.
Dehogynem lehet felvinni máshol. Pl. a Hoffmann után nem a Z+ jelzésen fel, hanem le a fûrész rétre, onnan vissza fel a szokásos úton csak fordítva, majd át egy erdészeti dózeren a sárga jelre, vissza Szentlélekre, piroson fel -> Shaolin falu, Két Bükkfa, sárgán le az Ördöglyuk barlang felé. Nem kell addig lemenni, mert elõtte balra el az erdészeti dózeren majd az utat keresztezve Zsivány sziklák, Dobogókõ. (Ezeket mind bejártam, tekerhetõek.)
(Van még rengeteg ötletem.)
Szerintem itt nem ötlettelenségrõl van szó.Inkább az erdészet "megváltozott szemléletérõl".Két dolog lehet , vagy teljesen korlátoltak és a fejükbe vették , hogy a bringás ez erdõ igazi ellensége(nem a fakitermelõ alvállalkozó , aki szinte csak esõzés után , vagy a tavaszi sáros , laza talajon képes dolgozni , talajerózió ugye... , a természet tiszteletét meg részükrõl hagyjuk...).A másik opció : vérszemet kaptak , részben a politikai ámokfutástól , részben kapzsiságból (ugyan már , pfujj , miket írok :mad:) egész egyszerûen keveslik a pénzt.Jól esne biztos egy kis kenõ is.

Amúgy amiket bejártál , sõt én is szoktam , ott mindketten törvényt sértünk és veszélyeztetjük a szegény szerencsétlen túristákat.

#672
Írta 2012. június 22. - 08:45

4250,-HUF az ára.
A 06-20/4603200 telefonszámon lehet érdeklõdni.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#673
Írta 2012. június 22. - 00:33

Annyit hozzáteszek, hogy nem vagyok rendezõ/szervezõ, csak valamibe besegítettem.
Az útvonalat az erdészek és a természetvédõk találják ki részben és a sípályát muszáj volt beletenni, mert máshogy nem lehetett volna visszavinni Dobogókõre. De véleményem szerint ki lehet bírni 200-300 méter tolást, mert csak a vége nem tekerhetõ.
Holnap megyek ki olasz versenyre, azt hiszem örülnék, ha ott csak ennyi brutál meredek szakasz lenne
A jelenlegi rajz szerint a végén egyenesbe kéne menni a sípályán ami az utolsó 300 méteren 70%-os emelkedõ. Azt nem lehet kitekerni, márpedig a maraton pályának végig tekerhetõnek kell lenni. Közvetlen mellette van egy gyalogos szerpentin ami viszont elég nehéz, de talán kitekerhetõ.
Dehogynem lehet felvinni máshol. Pl. a Hoffmann után nem a Z+ jelzésen fel, hanem le a fûrész rétre, onnan vissza fel a szokásos úton csak fordítva, majd át egy erdészeti dózeren a sárga jelre, vissza Szentlélekre, piroson fel -> Shaolin falu, Két Bükkfa, sárgán le az Ördöglyuk barlang felé. Nem kell addig lemenni, mert elõtte balra el az erdészeti dózeren majd az utat keresztezve Zsivány sziklák, Dobogókõ. (Ezeket mind bejártam, tekerhetõek.)
(Van még rengeteg ötletem.)
#674
Írta 2012. június 21. - 22:40

Na én bejártam ma a Dobogókõ utáni részét a hosszúnak. Azt a sípályát ugye komolyan gondoltátok? Mert viccnek elég durva lenne fõleg a felsõ szakasz 70 km után.
A Fûrész rét utáni új szakasz ami a Szakó nyereghez vezetõ útra megy át eléggé elhanyagolt. Tele van letört ágakkal meg avarral, de tekerhetõ. A Király kúti nyeregbe vezetõ aszfaltos részen meg vasárnap probléma lehet a gyalogos turistákkal. Ma is összefutottam egy kb. 10 fõs csoporttal akik csatárláncban mentek - elfoglalták az egész utat teljes szélességben, és nem igazán akartak félreállni.
Annyit hozzáteszek, hogy nem vagyok rendezõ/szervezõ, csak valamibe besegítettem.
Az útvonalat az erdészek és a természetvédõk találják ki részben és a sípályát muszáj volt beletenni, mert máshogy nem lehetett volna visszavinni Dobogókõre. De véleményem szerint ki lehet bírni 200-300 méter tolást, mert csak a vége nem tekerhetõ.
Holnap megyek ki olasz versenyre, azt hiszem örülnék, ha ott csak ennyi brutál meredek szakasz lenne

#675
Írta 2012. június 21. - 22:28

Az, hogy a természetvédõk meg az erdészek nem néznék jó szemmel, ha most hétvégén az útvonalra özönlenének a bringások. Tökmindegy, ez van, aki egy kicsit is tud tájékozódni az a feltett térkép alapján simán végigjárja az útvonalat.
Na én bejártam ma a Dobogókõ utáni részét a hosszúnak. Azt a sípályát ugye komolyan gondoltátok? Mert viccnek elég durva lenne fõleg a felsõ szakasz 70 km után.
A Fûrész rét utáni új szakasz ami a Szakó nyereghez vezetõ útra megy át eléggé elhanyagolt. Tele van letört ágakkal meg avarral, de tekerhetõ. A Király kúti nyeregbe vezetõ aszfaltos részen meg vasárnap probléma lehet a gyalogos turistákkal. Ma is összefutottam egy kb. 10 fõs csoporttal akik csatárláncban mentek - elfoglalták az egész utat teljes szélességben, és nem igazán akartak félreállni.
#676
Írta 2012. június 21. - 18:18

#677
Írta 2012. június 21. - 14:15

#678
Írta 2012. június 20. - 21:38

Siker:)
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#679
Írta 2012. június 20. - 19:35

A mapszoszból
hogy sikerült feltöltened a connectre mert már régebben is próbáltam, de mindig az írta ki hogy a tevékenységet nem lehet létre hozni.
Konvertálni kell GPX-rõl GPX-re

1. Exportálom MapSource-ból.
2. Itt feltöltöm és átkonvertálom GPX Track formátumra. Az opcióknál beállítom a nevet és az átlagsebességet.
3. Manuálisan feltöltöm Connect-re.
De ha Garmint használsz, akkor azt egybõl fel tudod tölteni az eszközre MapSource-ból.
#680
Írta 2012. június 20. - 17:36


Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!