Jelentkezz be Regisztrálj

XV. Duna Maraton | Visegrád
#1941
Írta 2010. június 24. - 08:12

#1942
Írta 2010. június 23. - 22:34

na meg a maxxis exception szériás gumijai nagyon másképp viselkednek, mint az alapváltozatok.
Egyetértek. Ugyan ezt tapasztaltam a High Roller XC esetében.
#1943
Írta 2010. június 23. - 22:25

Ó jajj, én az ilyenekkel nem tudok menni.
(edit: mással sem) Nekem bevált az elõre bütykös hátulra gyors kombó.
Ha Szilváson jó volt a Monorail Kuglernek - annak sincs nagyobb mintázata, akkor én se leszek vele bajba. na meg a maxxis exception szériás gumijai nagyon másképp viselkednek, mint az alapváltozatok. Tavaly a crossmark-ot használtam és sokszor én se hittem el, hogy mit meg lehet vele csinálni. 2.2-es nyomással elment mindenhol (80 kg vagyok), nem kaptam felütéses defektet, és jobban gurult, mint bármi más.
Hétvégén meghajtom egy kicsit, és írok róra a gumitopikban.
#1944
Írta 2010. június 23. - 22:24

Ó jajj, én az ilyenekkel nem tudok menni.
(edit: mással sem) Nekem bevált az elõre bütykös hátulra gyors kombó.
én meg gondolkodom hogy 42 vagy 47-es smart sam vagy 35-ös racing ralph

már ha esetleg úgy döntenék...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1945
Írta 2010. június 23. - 22:15

Ma kaptam meg a pár maxxis aspen exceptiont 2.1-es. Azzal próbálom + latex belsõ.
Ó jajj, én az ilyenekkel nem tudok menni.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1946
Írta 2010. június 23. - 22:00

#1947
Írta 2010. június 23. - 21:57

Én is Vred..-el megyek...csak 90%-os szerintem sárba is elmegy...
Ma kaptam meg a pár maxxis aspen exceptiont 2.1-es. Azzal próbálom + latex belsõ.
#1948
Írta 2010. június 23. - 21:56

középtáv master 1 férfi/ sajna nem tudok menni!!!!!
6000 Ft-ért neveztem
ha valakit érdekel csak szójon
30-348-59-64
üdv Feri
#1949
Írta 2010. június 23. - 20:32

Én egy 60%-os 2.0-ás Vredestein Black Panthrrel mentem az elmúlt 2 héten kb. 400 km-t. És sehol nem ragadtam le.
Nincs ragacsos sár sehol, annyi földet lehordott a sok esõ az utakról, hogy inkább köves a terep.
Részben egyetértek VV-vel, most egy 2.0-ás v. 2.1-es jól tisztuló gumi lesz a nyerõ, de én nem váltanék sárgumira Dobogókõn. Az elmúlt tíz évben 2 alkalommal csináltam magamnak felütéses defektet, abból az egyik múlt hétvégén volt Dobogókõrõl a Hoffmann-ház felé. Baromi köves lett az a lejtõ, szinte nem is maradt föld az úton!
Én is Vred..-el megyek...csak 90%-os szerintem sárba is elmegy...
#1950
Írta 2010. június 23. - 19:28

#1951
Írta 2010. június 23. - 18:28


#1952
Írta 2010. június 23. - 18:15

Emlékeim szerint aszfalt után jött egy meredekebb emelkedõ, utána meg egy jó kis egynyomtávos ösvény lefelé, ahol jobb nem beszorulni senki mögé, mert akkor elveszik az élvezet.
Itt szokott nagy dugó lenni sokszor. Talán erre gondolt.
Igen, erre gondoltam. Tehát ennek ismeretében mi a válasz?
#1953
Írta 2010. június 23. - 18:04

Melyik lejtõre gondolsz?
Emlékeim szerint aszfalt után jött egy meredekebb emelkedõ, utána meg egy jó kis egynyomtávos ösvény lefelé, ahol jobb nem beszorulni senki mögé, mert akkor elveszik az élvezet.

Aszfalt jó volt az elején, mert legalább jobban széthúzódott a mezõny, mire ráfordultunk a terepre.
#1954
Írta 2010. június 23. - 15:09

Lehet hosszún megyünk egy aszfaltos kört...
![]()
Kiváncs vagyok mit hoz össze Harang az erdészettel, lehet nem lesz annyira hardcore a hosszú, mint tavaly.
Kis naiv:)
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1955
Írta 2010. június 23. - 12:56


Kiváncs vagyok mit hoz össze Harang az erdészettel, lehet nem lesz annyira hardcore a hosszú, mint tavaly.
A sebesség mindent megold.
#1956
Írta 2010. június 23. - 12:00

OK 2.1-es Nobby Nic oszt jóvan.
Én egy 60%-os 2.0-ás Vredestein Black Panthrrel mentem az elmúlt 2 héten kb. 400 km-t. És sehol nem ragadtam le.
Nincs ragacsos sár sehol, annyi földet lehordott a sok esõ az utakról, hogy inkább köves a terep.
Részben egyetértek VV-vel, most egy 2.0-ás v. 2.1-es jól tisztuló gumi lesz a nyerõ, de én nem váltanék sárgumira Dobogókõn. Az elmúlt tíz évben 2 alkalommal csináltam magamnak felütéses defektet, abból az egyik múlt hétvégén volt Dobogókõrõl a Hoffmann-ház felé. Baromi köves lett az a lejtõ, szinte nem is maradt föld az úton!
#1957
Írta 2010. június 23. - 11:36

#1958
Írta 2010. június 23. - 11:20


Figyeld meg, hogy nem ez lesz az útvonal
De valami mocorgás már történik, hogy mi is van a pályákon kint. Lehet olvassák néha a fórumot ?
Az Apátkúti vadászház melletti részt leszámítva (ami valóban veszélyes) egyébként simán felküldhetõ aszfalton a mezõny Pap-rétig.
#1959
Írta 2010. június 23. - 11:16

Hosszú évek alatt csak sikerült eljutni oda hogy nem egyben lesz az indulás. Kész csoda. De még most sem tökéletes. Mindnek külön kéne !!!A rövidített aszfaltos rész valószínû alternatívája lehet, hogy a "horgásztó maradványai":) után felviszik a mezõnyt a sotteres erdészeti úton, ami a Vízverés nyergéhez visz, és itt válnak szét a távok. A rövid megy tovább a szokásos útvonalon vissza, a közép/hosszú távot pedig vélhetõen az Akácos-árok, Palócki-rét, Pap-rét útvonalon küldik tovább Pilisszentlászló felé. Véleményem szerint már régen ezen az útvonalon kéne menni a sok aszfalt helyett.
Figyeld meg, hogy nem ez lesz az útvonal

De valami mocorgás már történik, hogy mi is van a pályákon kint. Lehet olvassák néha a fórumot ?
#1960
Írta 2010. június 23. - 11:15

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!