Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Egysebességes bringa építese házilag
Indította
tamaska
, 2007. február 08. 19:20
#241
Írta 2007. február 15. - 22:42

#242
Írta 2007. február 15. - 22:26

#243
Írta 2007. február 15. - 22:26

Hmmm, eddig nemigen hallottam PC-1 patentszem haláláról... Nagyon sok ezer km futás alatt sem. Gyanakszom, hogy valami aljasságot követtetek el vele... vagy jött Mo-ra egy gyenge széria.
#244
Írta 2007. február 15. - 22:23

[quote name='ggx']te is új papucsot csináltatsz a vázra? nyomhatnál egy képet a cannondale-rõl....
Nem bántom a vázat, nekem így szép..
A láncot White Ind. Eric's Eno fogja feszíteni, ha idetalál végre.
Nem bántom a vázat, nekem így szép..
A láncot White Ind. Eric's Eno fogja feszíteni, ha idetalál végre.
#245
Írta 2007. február 15. - 15:24

[quote name='McGywer'][quote name='zirp']
Sajna nekem a PC-1 a második hét után szétszakadt az Árpád hídon felfelé.
A patentszem nem bírta... (lehet, ez csak egyedi eset...)quote]
Nem egyedi eset mert nekem is a patentszem adta meg magát terepen, mászás közben.[/QUOTE]
SUMM: a patentszemet jól ki kell egybõl dobni
Sajna nekem a PC-1 a második hét után szétszakadt az Árpád hídon felfelé.
A patentszem nem bírta... (lehet, ez csak egyedi eset...)quote]
Nem egyedi eset mert nekem is a patentszem adta meg magát terepen, mászás közben.[/QUOTE]
SUMM: a patentszemet jól ki kell egybõl dobni

#246
Írta 2007. február 15. - 15:22

#247
Írta 2007. február 15. - 15:18

[quote name='zirp']
Sajna nekem a PC-1 a második hét után szétszakadt az Árpád hídon felfelé.
A patentszem nem bírta... (lehet, ez csak egyedi eset...)quote]
Nem egyedi eset mert nekem is a patentszem adta meg magát terepen, mászás közben.
Sajna nekem a PC-1 a második hét után szétszakadt az Árpád hídon felfelé.
A patentszem nem bírta... (lehet, ez csak egyedi eset...)quote]
Nem egyedi eset mert nekem is a patentszem adta meg magát terepen, mászás közben.
#248
Írta 2007. február 15. - 14:59

az meg a másik kérdés, hogy egy komolyabb gyári fényezésû bringát mennyire van szíve az embernek úgy megbolygatni ott a papucs környékén
#249
Írta 2007. február 15. - 14:47

én csak pislogok...ha 6-7-ezer HUF egy lánfeszítõ, akkor már inkább +1-2 ezer & csúszópapucs
maximalisan egyetertek!
csak az a szivás, hogy minosegi acel montivaz olcson keves van,
plane eleve csuszopapucsos,
alut hegesztetni meg megintcsak horror arban van...
persze , ha az ember orszaguti acelvazat keres, maris kitarul elotte a vilag :-)
2StUpId2ShIfT
#250
Írta 2007. február 15. - 14:17

én csak pislogok...ha 6-7-ezer HUF egy lánfeszítõ, akkor már inkább +1-2 ezer & csúszópapucs: ami azért jó, mert kevesebb alkatrész, kisebb hibalehetõség, nem kell félláncszem (ránézésre a láncfeszítõk mindegyike 'elromlós' cucc, a csúszópapucs + nem) stb..stb
láncot én a cseh 1000 HUF-ost használom, hibátlan, bár a külsõ mellett ez az alkatrész az, amit cserélgetnem kell.
további kellemes tekergést!
láncot én a cseh 1000 HUF-ost használom, hibátlan, bár a külsõ mellett ez az alkatrész az, amit cserélgetnem kell.
további kellemes tekergést!
#251
Írta 2007. február 15. - 13:51

Ez kellemes meglepetés, hogy válaszolnak egy "újonc"nak!
Nemrég álltam neki egy SS építésének, Cannondale monti váz 95-bõl a kiindulás. A láncvonal úgy tûnik próbára fog tenni...
te is új papucsot csináltatsz a vázra? nyomhatnál egy képet a cannondale-rõl....
zirp: amit linkeltél láncfeszítõt nagyon komolyan néz ki...
(egyéni vélemény: jobb lett ez az ss topik, mint a régi

#252
Írta 2007. február 15. - 11:26

Nálam így van megoldva, de elég hozzá 5cm bovden is.
A sebesség mindent megold.
#253
Írta 2007. február 15. - 11:14

én személy szerint ennyi pénzért (vagy kevesebbért) vennék egy használt, valamikori jónak számító (erõss rugó) hátsóváltót, és két jó hosszú csavarral kafán behatárolnám a nekem kellõ láncvonalhoz, és kész...
persze ez gányolás...
Halkan jegyzem meg, hogy váltó fix pozícióba helyezéséhez megfelel egy régi váltóbovden (hard core gánymesterek fékbovdent is használhatnak) is, aminek ép a feje, és van kb. 10 cm hosszú.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#254
Írta 2007. február 15. - 10:31

http://ebike.hu/term...ancfeszito/1752
mi a vélemeényetek errõl a láncfeszítõrõl?
sosem használtam láncfeszítõt, de annak idején olvasgattam sokat a kérdéskörben.
a legelsõ véleményem, hogy igencsak drága, még az e-bike on is :-)
elvben a két görgõs láncfeszítõk jobbak, de ha végignézed a bicókat a www.singlespeedgallery.com on azt fogod látni, hogy szinte egyiken sincs kétgörgõs feszítõ, de a Point egygörgõse elég népszerû...
én személy szerint ennyi pénzért (vagy kevesebbért) vennék egy használt, valamikori jónak számító (erõss rugó) hátsóváltót, és két jó hosszú csavarral kafán behatárolnám a nekem kellõ láncvonalhoz, és kész...
persze ez gányolás...
(most nem azért, de egy SRAM SX-5 ujonnan is olcsobb, mint ez...)
de nekem sose volt lancfeszítõm...
2StUpId2ShIfT
#255
Írta 2007. február 15. - 09:37

...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!
#256
Írta 2007. február 13. - 23:49

Szép gép, igazi "közlekedési eszköz"! Engem egyedül a platform pedál zavar (ez csak személyes ízlés, ne is törõdj vele)
Vigyázz rá!
Vigyázz rá!
#257
Írta 2007. február 13. - 23:42

Egy [non * one] matrica legyártásaán még gondolkodok.
en egy
[oneisenough]
matrica legyartasan gondolkodom, mar tipot is terveztem neki, de elakadt a project...
de lehet, hogy [non * one] lesz, mert kafa otlet :-)
2StUpId2ShIfT
#258
Írta 2007. február 13. - 23:36

17 colos Helkama acelvaz + villa
Kalloy nyeregcso, regi orszagutis nyeregcsocsavar, imbuszos
Zee fele vizszintes papucsok
Truvativ singlespeed isoflow hajtomu 38t
Truvativ POWER SPLINE monoblokk
Trinity iparis platform pedal
B+ All Terrain MTB elsõ kerék (BBB BQR-03 Wheelfixed imbuszos gyorszar)
B+ All Terrain MTB hatso kerék (tengelyt kicsereltem menetesre)
Ritchey Tom Slick 26x1.4 gumik
ACOR lancfeszito
J-tech 3mm 13t lanckerek
YBN lánc, Shadows utánzat, félláncszemes
B+ Town 610mm/30mm/25,4mm fekete kormany
Shimano Deore (BR-M530) fekek
Shimano Deore (BL-M510) fekkarok
BBB BHG-04 RaceLine pepita kormanymarkolat
Ritchey Scuzzy Logic A-Head kormánycsapágy 1,1/8"
BBB BBE-08 Three-D Forged kormanyszarv
BBB BHS-24 HighRise 90mm stucni
Selle Italia nyereg
B+ sarvedo
lampa, villogok, csengo
remelem, nem hagytam ki semmit :-)
Kalloy nyeregcso, regi orszagutis nyeregcsocsavar, imbuszos
Zee fele vizszintes papucsok
Truvativ singlespeed isoflow hajtomu 38t
Truvativ POWER SPLINE monoblokk
Trinity iparis platform pedal
B+ All Terrain MTB elsõ kerék (BBB BQR-03 Wheelfixed imbuszos gyorszar)
B+ All Terrain MTB hatso kerék (tengelyt kicsereltem menetesre)
Ritchey Tom Slick 26x1.4 gumik
ACOR lancfeszito
J-tech 3mm 13t lanckerek
YBN lánc, Shadows utánzat, félláncszemes
B+ Town 610mm/30mm/25,4mm fekete kormany
Shimano Deore (BR-M530) fekek
Shimano Deore (BL-M510) fekkarok
BBB BHG-04 RaceLine pepita kormanymarkolat
Ritchey Scuzzy Logic A-Head kormánycsapágy 1,1/8"
BBB BBE-08 Three-D Forged kormanyszarv
BBB BHS-24 HighRise 90mm stucni
Selle Italia nyereg
B+ sarvedo
lampa, villogok, csengo
remelem, nem hagytam ki semmit :-)
2StUpId2ShIfT
#259
Írta 2007. február 13. - 23:07

Ez disznóság, az enyém is fehér lesz.
Egy [non * one] matrica legyártásaán még gondolkodok.
Egy alkatrész listát írhatnál!

Egy alkatrész listát írhatnál!
#260
Írta 2007. február 13. - 22:36

téli setup
merev villa, mer' az jó,
sárvédõ, mer az meg kell ;o)

merev villa, mer' az jó,
sárvédõ, mer az meg kell ;o)


2StUpId2ShIfT