Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Egysebességes bringa építese házilag

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
304 hozzászólás a témában

#301
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Ha nem csúszópapucsos a vázad akkor kell még egy láncfeszítõ.


A sebesség mindent megold.

 


#302
N_Vitya

N_Vitya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 519 hozzászólás
Egy abszolút tapasztalatlan embertõl kérdés: ha nem akarok szenvedni a régi bringám f0s váltóival, inkább leszedném õket. És fog menni, ha ráteszem a rövidített láncot a kiszemelt fogaskerékre. Ez így helytálló? Nem téma, h hátul fut a 6os :) sor. Elõl meg kezdek majd vmit.

edit: Ez tényleg egyértelmû,h így van, de mégis van vmi rossz megérzésem :chin:

#303
Exile

Exile

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 888 hozzászólás
Sz'asztok!

Asszem, én is inkább ide tartozom...
Emlékeztetõül:
Függõleges papucsos vázra épített SS-em van, láncfeszítõvel (Point).
(Tapasztalat: különösen szerencsétlen áttétel-és láncvillahossz kombinációkat a feszítõ sem tud kompenzálni, itt is mókolni kellett az áttétellel.)
"Valódi" SS agyhoz viszont ragaszkodtam, ez egy menetes B+, nem tárcsás, 7500Ft volt. A rátekert racsnival fixen meghatározza a láncvonalat, hézagolásra nem igazán van lehetõség. Ez a láncvonal viszont egybeesik egy "szokásos" CC hajtómû középsõ lánckerekével.
Az is van rajta, egy akciósan vett, majd szétszedett CC hajtómû. (Bordástengelyes, mert szvsz SS-nél ez az alkatrész idõnként nagyobb terhelésnek van kitéve, mint ahol van hová visszaváltani.) A nagytányér vastagságát pótló alátétek elkészítésénél lépett be a flex, azokat egy régi, kopott lánckerékbõl vágtam ki. Ezzel együtt nem tartom magamat igénytelennek, jóval 140e fölöt állt meg a bringa (Avid fékek, stb...), de hát tényleg nem egy gyári Bianchi Bass, szégyellem is magamat...

Remélem, ezen összefoglalóm hasznára válik majd az utánam jövõknek.

#304
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Bementem a kerékpárboltba és kértem az ismerõs eladótól hézagolót és adott (ingyen), a sram 7.0 sort meg szét lehetett szedni egy inbuszkulccsal, ennyi volt a hátsóagy hézagolás.


A sebesség mindent megold.

 


#305
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
na hogy lecsillapodjanak a kedelyek, akkor ide lehet irni ki hogy hezagolta ki a tobsebesseges hatsoagyat.

es tarsai

a masik topik marad a Phil Wood vonalnak.

remelem mindenki boldog
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F