Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1841
Posted 2011. April 10. - 12:55
én simán megvenném, ha nem lenne már itthó egy
de ha lenne pénzem Asszony merida juliettjébe biztos vennék egy olyan szép fehéret.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1842
Posted 2011. April 10. - 12:48
Bálint ugyanígy vette a Recon SL-t, hibátlan volt és vadonat új...
Meg a Recont otthon magadnak megcsinálod kis mûszaki érzékkel....szerintem nem kérdés, hogy a Recon
Nekem két Rebám volt, egyikben sem volt baj az MCD-vel, az egyik 2005-ös a másik 2009-es volt.
Szóval nem kell ilyen összeesküvés elméleteket gyártani
ez is jó lehet, ha elég hosszú a 18,5cm-es nyak...
http://apro.bikemag....lock-l2063.html
#1843
Posted 2011. April 10. - 12:05
Most még vacilálok kicsit....Én nem értem, hogy a garancia hiánya miért ekkora visszatartó erõ egy-két embernél. Vadi új, mi baja lehet? Na jó, Sala a napokban azért erre is tudott példát mutatni, de szerintem nem ez a jellemzõ. Nem éri meg a rizikót? Nagyjából féláron adja. Azért 35-40 rugót nem ér a garancia.
Használt cuccnál más a helyzet, de szerintem, ha az ember igazán körültekintõen vásárol, ott sem szívhat olyan nagyot. Nekem egyszer sikerült, de ha jobban belegondolok, igazából az is az én hibám volt.
Félreértés ne essék, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet írtam le.
Egyrészt, ha valami új akkor szoktak rá garit adni, ha pedig nincs rá gari akkor az valószínûleg vagy kastás cucc vagy valmi másodosztályú leárazott (lehet negatívan állok a dologhoz) . De hallottam olyat hogy a motion control gyakran cserére szorul ezekben a villákban, és mivel nincs gari, ezért ez is az én zsebemet terheli.
Másrészt szemezek még egy Suntour Epicon villával, amit szintén 40-50 körül tudok beszerezni, szintén új, és van rajta V-fék tüske ami nekem nem volna rossz. Így nem kéne egyszerre villát,féket,kereket cserélni.
Viszont itthon a Suntour forgalmazó nem árulja az Epicont, ezért nem túl sok tapasztalat van róla és olajpatronos.
Szóval ez a dilemma.....
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1844
Posted 2011. April 10. - 00:02
gate be van tekerve fullra?
csak addig volt amíg kipróbáltam hogy egyáltalán mûködik-e
nem szeretném megölni hogy full betekert gate-tel megyek ... bár szerintem az 55 kilómmal akárhogy próbálkozok nehezen tudnám megcsukni a rebát
#1845
Posted 2011. April 09. - 23:59
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1846
Posted 2011. April 09. - 23:55
Nekem ugyanilyen telóba az ajánlott mennyiségû és minõségû olajat rakva tökéletesen mûködik. Biztos jól raktad össze? Össze lehet úgy is, hogy a kis szelep az MCD alján pont 180 fokkal el van fordulva, és akkor nem csinál semmit.
jól raktam össze
olajcserénél szét sem szedtem az mcd-t(olajcsere elõtt tökéletesen mûködött), csak mikor összeraktam és láttam hogy hiába kapcsolom a poplock kart nem csinál semmit
és mivel azon kívül hogy igen csak koszos volt más hibát nem találtam ezért töltöttem bele még olajat
most van benne a gyári 110-hez képest +5ml olaj(5W motorex racing fork oil) és így kb jó, de szerintem még mindig kevés van benne mert lockolt álalpotban is simán mozog kb. 2 centit és csak utána lessz beton
#1847
Posted 2011. April 09. - 23:25
Egy éve volt különben cserélve benne olaj, kb színtiszta volt, ami kijött belõle. Egyedül a porlehúzó alatt találtam egy kis szmötyit (Enduro Forks Seals). Kis gond, hogy a jobb lábban kissé vöröses színû volt az olaj, ami alighanem a csillapításból származik, de kb jelentéktelen mennyiség.
#1848
Posted 2011. April 09. - 23:19
amugy miért van az hogy a lúzer manuálban ajánlott csillapításolaj mennyiség kevés? (konkrétan egyáltalán nem mûködött a lock)
Nekem ugyanilyen telóba az ajánlott mennyiségû és minõségû olajat rakva tökéletesen mûködik. Biztos jól raktad össze? Össze lehet úgy is, hogy a kis szelep az MCD alján pont 180 fokkal el van fordulva, és akkor nem csinál semmit.
#1849
Posted 2011. April 09. - 22:56
persze ez egy erõs kiindulási alap, mivel erõsen befolyásolja a vill amozgását az olaj magassága, szóval csak okosan az öntögetéssel
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1850
Posted 2011. April 09. - 22:28
és az olajban is megjelent ez a trutyi ami késõbb leülepedett(most jöttem rá hogy került bele)
amugy miért van az hogy a lúzer manuálban ajánlott csillapításolaj mennyiség kevés? (konkrétan egyáltalán nem mûködött a lock)
#1851
Posted 2011. April 09. - 22:06
gyanitom évek óta nem volt hozzányulva....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1852
Posted 2011. April 09. - 21:53
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
szerintetek melyik alkatrész "fogyott el"?
gyanítom hogy ez a trutyi nem a külvilágból vándorolt bele
vagy ez normális?
#1853
Posted 2011. April 08. - 23:41
Köszi a véleményeket!
Valószínûleg nem veszem meg, mert mind a kettõ amit kinéztem "új, de gari nincs rá"...szal annyira nem olcsó hogy megérje a rizikót.
Én nem értem, hogy a garancia hiánya miért ekkora visszatartó erõ egy-két embernél. Vadi új, mi baja lehet? Na jó, Sala a napokban azért erre is tudott példát mutatni, de szerintem nem ez a jellemzõ. Nem éri meg a rizikót? Nagyjából féláron adja. Azért 35-40 rugót nem ér a garancia.
Használt cuccnál más a helyzet, de szerintem, ha az ember igazán körültekintõen vásárol, ott sem szívhat olyan nagyot. Nekem egyszer sikerült, de ha jobban belegondolok, igazából az is az én hibám volt.
Félreértés ne essék, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet írtam le.
#1854
Posted 2011. April 08. - 22:03
#1855
Posted 2011. April 08. - 21:58
A kérdésem az lenne, hogy ezt én házilag meg tudom csinálni? Sala mondta, hogy valami 30-as rugós alátét hiányzik belõle. Esetleg tudna valaki linkelni egy videót a javítás folyamatáról?
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#1856
Posted 2011. April 08. - 20:08
Olajcsere meg tisztítás miatt volt már nálam villa, meg persze a sajátom is, de belsõ útállítást még nem csináltam. Mindenképpen leszedem a manual-t. Köszi a segítséget. A villáról amúgy tudsz valami bíztatót mondani, vagy bárki, mert nem nagyon ismerem az új recon-okat, még a kezembe se volt.
Elméletem mondjuk van. A Gold széria lett kb a 351-es solo air-es recon, a Silver pedig az acél becsúszókkal lehet a régi SL verzió megfelelõje. Bár ott volt még a race-is, szóval lehet tévedek. Ahogy látom az olajozó szivacsgyûrû megtalálható benne. Remélem finom lesz a mozgása/megindulása.
kell egy seeger fogó, meg egy jobb minõségû 24es dugókulcs
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1857
Posted 2011. April 08. - 19:42
Valószínûleg nem veszem meg, mert mind a kettõ amit kinéztem "új, de gari nincs rá"...szal annyira nem olcsó hogy megérje a rizikót.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1858
Posted 2011. April 08. - 11:06
120-nál az összes távtartót ki kell szedni. Olajon meg szerszámokon kívül semmi más nem kell hozzá. A honlapról azért töltsd le a service manualt, ha még nem csnáltál ilyent.
Olajcsere meg tisztítás miatt volt már nálam villa, meg persze a sajátom is, de belsõ útállítást még nem csináltam. Mindenképpen leszedem a manual-t. Köszi a segítséget. A villáról amúgy tudsz valami bíztatót mondani, vagy bárki, mert nem nagyon ismerem az új recon-okat, még a kezembe se volt.
Elméletem mondjuk van. A Gold széria lett kb a 351-es solo air-es recon, a Silver pedig az acél becsúszókkal lehet a régi SL verzió megfelelõje. Bár ott volt még a race-is, szóval lehet tévedek. Ahogy látom az olajozó szivacsgyûrû megtalálható benne. Remélem finom lesz a mozgása/megindulása.
#1859
Posted 2011. April 08. - 10:05
Bakker, már nem volt idõm módosítani, de kihagytam azt, hogy a villa ha jól látom 80, vagy 100mm-en van jelenleg, a Sram honlapja szerint az összes Recon Gold tudja a 120mm-ert, belülrõl állítás esetén. Viszont az állításhoz kell e nekem valami szétszedéskor motorex olajon kívül? Mármint az all travel állításhoz =gondolom) csak ki kell kapni a távtartókat, vagy betenni? Ezért érdekes, hogy azt kell e külön venni. Motion controll ebben nincs, szerintem nem oszt nem szoroz, viszont gondolom a jól ismert szivacsgyõrõ benne van gondolom. Remélem jókat mondtok majd errõl a villáról. Olvasni sajna jót-rosszat is Recon-okról.
Errõl lenne szó:
teleszkóp « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
120-nál az összes távtartót ki kell szedni. Olajon meg szerszámokon kívül semmi más nem kell hozzá. A honlapról azért töltsd le a service manualt, ha még nem csnáltál ilyent.
#1860
Posted 2011. April 08. - 09:36
Errõl lenne szó:
teleszkóp « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása