Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1261
Írta 2012. január 17. - 21:22
Tudtok valahol egy boltot, ahol lehet még gyári szimeringet kapni, Recon villába? Probikeban, Bikernél nincs. Köszönöm a segítségeteket.
'19 Trek DS vs. '09 Trek 8500 vs. '03 Opel Astra H Caravan 'Njoy+ 1.7CDTI
#1262
Írta 2012. január 16. - 22:07
Neten találsz sok infót, sok szerencsét
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1263
Írta 2012. január 16. - 21:56
Jó a 15w Castrol olaj egy Rock shox J2-es
villába?
És letudnátok írni a szétszedés és összerakás menetét. Van már róla valamennyi fogalmam de azért szeretném még jobban megtudni.
És mennyi olaj kell bele?
#1264
Írta 2012. január 16. - 21:40
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1265
Írta 2012. január 16. - 08:24
#1266
Írta 2012. január 15. - 22:40
A hajtányban 79.990-94.990, hol nézted?
az idei (dobozos) ott sem annyi lesz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1267
Írta 2012. január 15. - 21:46
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1268
Írta 2012. január 15. - 21:39
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Domaint. A gyári szimeringek elég szépen eresztették az olajat, így vettem EFS szettet, de még mindig ereszt. Többször szétszedtem, összeraktam, tuti jól vannak betéve a szimeringek és minden a helyén van. A becsúszók nem túl párhuzamosak, 1.5mm különbség van a teteje és az alja között. Ereszthet emiatt? Valami ötlet esetleg?
üdv
Hali
a becsúszok gyárilag nem párhuzamosak. nem az okozza a problémádat.
látni kéne a további tippek/lépésekhez.
#1269
Írta 2012. január 15. - 21:35
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1270
Írta 2012. január 15. - 20:37
#1271
Írta 2012. január 15. - 20:36
A hajtányban 79.990-94.990, hol nézted?Most nézem az árakat,komolyan 125e ft egy Recon??
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1272
Írta 2012. január 15. - 20:24
Nemrég vettem egy Domaint. A gyári szimeringek elég szépen eresztették az olajat, így vettem EFS szettet, de még mindig ereszt. Többször szétszedtem, összeraktam, tuti jól vannak betéve a szimeringek és minden a helyén van. A becsúszók nem túl párhuzamosak, 1.5mm különbség van a teteje és az alja között. Ereszthet emiatt? Valami ötlet esetleg?
üdv
#1273
Írta 2012. január 11. - 14:48
#1274
Írta 2012. január 10. - 23:14
Látatlanba azt mondanám h ott vmi más lesz a hiba, mert 24 es kulcsnál már egy ilyen méretû O gyûrût nem érzel meg, hanem egyszerûen széttrancsírozza az ember.
De ha még is, én a te helyedben akkor egy 2,25 meg egy 2,1 es O gyûrût vennék, és kipróbálnám.
Az a meghúzás azért "érzéssel" történt.
Ha ütközésig simán bemenne, akkor lehet nem lenne kellõ nyomás alatt a gyûrû és nem szigetelné a 120 psi-t.
Igazából most csak egyszer szeretném szétszedni, amikor megvan az egzakt gyári adat.
Azért köszönöm!
#1275
Írta 2012. január 10. - 18:42
REBA O-RING MÉRET HELP
2009. Reba Team pozitív kamra külsõ zárókupak o-gyûrû méretére lenne szükségem.
Már kicseréltem egy 2.5 mm "vastagságúra", nem is ereszt. De a 24-es kulccsal teljesen meghúzva a kupak kb 1 mm-rel kijjebb van.
Az eredeti o-gyûrû össze volt nyomódva, kb ez a méret volt belõhetõ.
Látatlanba azt mondanám h ott vmi más lesz a hiba, mert 24 es kulcsnál már egy ilyen méretû O gyûrût nem érzel meg, hanem egyszerûen széttrancsírozza az ember.
De ha még is, én a te helyedben akkor egy 2,25 meg egy 2,1 es O gyûrût vennék, és kipróbálnám.
#1276
Írta 2012. január 10. - 13:50
2009. Reba Team pozitív kamra külsõ zárókupak o-gyûrû méretére lenne szükségem.
Már kicseréltem egy 2.5 mm "vastagságúra", nem is ereszt. De a 24-es kulccsal teljesen meghúzva a kupak kb 1 mm-rel kijjebb van.
Az eredeti o-gyûrû össze volt nyomódva, kb ez a méret volt belõhetõ.
#1277
Írta 2011. december 28. - 19:19
Jó vétel, nem jó, én 45 ért vettem u-turnosat, annyi hogy pár karc van a lábán
Meg lehet kellene egy szimering bele, de egyébként tiptop, szinte uj perselyek(semmi használati nyom nincs rajta)
ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Régebben mondtátok, hogy sokféle szimmering variáció létezik a 2005-2008 körüli rs-eknél.
Ma szedtem szét a revelem, abban kombinált (olajzáró és porlehúzó) ???van, és kb 1cm vastag szivacs.
Az lenne a kérdésem, hogy létezik kombinált, vagy csak az enyémben simán nincs olajzáró, és amiatt ereszthet picit?
Mert most próbálok egy olajcserét, és ha nem segít efs-t veszek(de lagalább tudom, hogy nem baj ha abban nincs szivacsgyûrû, mert az eredetiben sem kenik a porlehúzót)
#1278
Írta 2011. december 27. - 19:24
Egyébként ha a pozitívba/negatívba nem ugyanannyit fújok akkor mi fog változni? Eddig egy Torám volt aztán rá kell majd jönni a beállításokra.
#1279
Írta 2011. december 27. - 01:58
Köszi
Az útja most még 110en van de majd ki kell belõle szedni a spacert és akkor lesz hátul 120 elõl 130 jó lesz az.
grat
én abba a vázba 115-ön hagynám
rs-ok elég magasak, lehet kicsit "csopperes" lenne tõle
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1280
Írta 2011. december 26. - 17:29
Az útja most még 110en van de majd ki kell belõle szedni a spacert és akkor lesz hátul 120 elõl 130 jó lesz az.