
szép darab, gratula!
Igen olyan vázam van, ez elvileg 80-130mm között állítható, szerintem jól passzolna bele.
A kerékszettet meg nyár végén építettem és erre a Novatec agyra (D361SB asszem) elég sokat vártam, sajnálnám most áron alul eladni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Igen olyan vázam van, ez elvileg 80-130mm között állítható, szerintem jól passzolna bele.
A kerékszettet meg nyár végén építettem és erre a Novatec agyra (D361SB asszem) elég sokat vártam, sajnálnám most áron alul eladni.
Keskenyebbre lehet vágni a szivacsot.
Ha elmész egy 5 órás túrára, akkor a 4. órában feltétlenül állj meg olajat cserélni
Nekem az rémlik, hogy 50 óránként a kenést, 100 óránként a csillapítást, persze ha folyamatosan porban, sárban nyomod és esetleg a szimeringjeid is szarok, akkor sokkal sürübben.
EFS szerint nincs szükség a szivacsgyürüre. Ennek ellenére én is beraktam volna, de az enyémbe nem fért be, kb. 3mm hely maradt a szivacsgyürüm meg 10mm-es. Tudtommal 2005-2008 közötti 32mm-es RS-eknél legalább 2 fajta szimering szett volt, az egyik vékony a másik vastag szivacsgyürüvel.
A sebesség mindent megold.