Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1281
Írta 2011. december 26. - 17:18
szép darab, gratula!
#1282
Írta 2011. december 26. - 15:37
#1283
Írta 2011. december 25. - 19:12
#1284
Írta 2011. december 25. - 19:00
Igen olyan vázam van, ez elvileg 80-130mm között állítható, szerintem jól passzolna bele.
A kerékszettet meg nyár végén építettem és erre a Novatec agyra (D361SB asszem) elég sokat vártam, sajnálnám most áron alul eladni.
a villa, amirõl beszélsz, hivatalosan 115/130 belülrõl állítható úttal. biztosan le lehet "kókányolni" 80mm-ig, de pár éve volt itt arról szó, hogy a csillapítás ilyenkor nem mûködik teljesen 100 százalékosan. volt egyébként ilyen 426-os revelation villám, teljesen jó volt, a szokásos floodgate szivárgáson kívül nem volt gond vele. 115mm-en használtam, a merevség tekintetében (bár csak 75 kiló vagyok ) inkább a kerék volt a szûk keresztmetszet.
pár hete beszéltem a hirdetõvel, elég fura volt, adta a "fél napja tettem fel, már legalább tízen hívtak, mindjárt el is viszik, ha akarod a villát rohanj érte" dumát. a garanciára és számlára vonatkozó kérdésre homályos dolgokat mondott, hogy ennyit-meg-annyit ír a számlára, de legjobb volna ha nem is kellene. szal a villa jó, de azért óvatosan!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1285
Írta 2011. december 25. - 18:14
Igen olyan vázam van, ez elvileg 80-130mm között állítható, szerintem jól passzolna bele.
A kerékszettet meg nyár végén építettem és erre a Novatec agyra (D361SB asszem) elég sokat vártam, sajnálnám most áron alul eladni.
ne is add el, fasza kis kerékszett az!
#1286
Írta 2011. december 25. - 15:51
A kerékszettet meg nyár végén építettem és erre a Novatec agyra (D361SB asszem) elég sokat vártam, sajnálnám most áron alul eladni.
#1287
Írta 2011. december 25. - 15:46
OneTwenty vázad van? Ha 140-es a villa, én lehet, hogy egy spacer-t betennék azért, hogy a rugóút 120 legyen csak, így merevebb is lesz valamivel, nem csavarodik majd annyira fékezésnél.
#1288
Írta 2011. december 25. - 15:33
A 426-os DualAir-es verzióról beszélek U-turn nélkül 1 év garival és új.
Egyébként Novatec vastag tengelyes agy van a kerekembe.
#1289
Írta 2011. december 25. - 15:17
#1290
Írta 2011. december 25. - 13:20
Egyébként te megvagy elégedve vele, útját ki mozogja rendesen?
#1291
Írta 2011. december 25. - 13:13
#1292
Írta 2011. december 24. - 22:10
Rock Shox Revelationról tapasztalat vélemény minden érdekelne
Torát váltana le XC/AM használatra ~110 kilóval.
Köszi a segítséget!
Átütõs villát nem tudok venni, mert akkor meg kellene bontanom egy féléves kerékszettet.
#1293
Írta 2011. december 24. - 09:51
#1294
Írta 2011. december 23. - 23:45
#1295
Írta 2011. december 23. - 22:40
Valaki meg tudja mondani, hogy muszál y a levegõt leengedni a telóból, az le akarom szedni az alsó lábat róla?
Mert a manual azt írja, de én nem akarom szétszedni, csak megpróbálnék egy olajcserét, hátha az megment az új szimmering vásárlástól, és nem akarom plusz egyszer bike shopba bevinni, mert elég távol van.
Ha meg szimmering csere lesz, akkor ugyis leengedem, meg tavasszal amúgy is rá kellesz picit fújni, de hátha addíg kibírná
#1296
Írta 2011. december 09. - 17:01
2stap air rc2dh lyriket szedtünk szét. azért, h megnézzük gyárilag elegendõ mennyiségû olajat töltöttek e bele (egyébként nem). összeraktuk, de a rugóút állítás azóta nem mûködik. én csak bringából kiszedve próbáltam, gondoltam majd ha a gazdája berakja a vázba és megy vele pár métert, akkor jó lesz (kiszedve nem tudom kellõképpen benyomva). de nem így lett, és azt mondja, h rugózni sem nagyon akar, pedig kiszedve ezzel nem volt gond...
nem tudjátok mi lehet a gond? az elõírt olajmennyiséget töltöttük bele mindenhova és úgy raktuk össze, ahogy volt. nem is hiszem, h össze lehetne rakni többféleképpen...
#1297
Írta 2011. november 23. - 20:06
Amúgy azt írták az rwc-sek mtbr-en, hogy kompatibilis az RS-sel a fox kit is, amihez gyárilag van szivacs, és tuti be is fér.
Ugyhogy lehet olyat rendelek inkább majd
#1298
Írta 2011. november 22. - 19:02
Keskenyebbre lehet vágni a szivacsot.
Ez, igaz, de ha keskeny is meg vágva is van (remegõ kézzel ), meg már használt is, akkor van némi esély, hogy összegyûrõdik, ezért inkább kívülröl néha kenegetem a becsúszót, mint ahogy EFS is ajánlja:
"The RockShox® OE system uses a foam ring between the wiper
and the oil seal. (Note that this is different than the Fox® system,
which places a foam ring beneath the oil seal to assist with lubricating
the bushings.) RockShox® recommends periodically prying
up the wipers and re-lubing the foam rings. We find this to be
an unnecessary hassle and recommend treating the fork from the
OUTSIDE, by using Stanchion Lube® by Finish Line. For this reason,
you will NOT be using a foam ring with the Enduro® system."
#1299
Írta 2011. november 22. - 18:51
Ha elmész egy 5 órás túrára, akkor a 4. órában feltétlenül állj meg olajat cserélni
Nekem az rémlik, hogy 50 óránként a kenést, 100 óránként a csillapítást, persze ha folyamatosan porban, sárban nyomod és esetleg a szimeringjeid is szarok, akkor sokkal sürübben.
EFS szerint nincs szükség a szivacsgyürüre. Ennek ellenére én is beraktam volna, de az enyémbe nem fért be, kb. 3mm hely maradt a szivacsgyürüm meg 10mm-es. Tudtommal 2005-2008 közötti 32mm-es RS-eknél legalább 2 fajta szimering szett volt, az egyik vékony a másik vastag szivacsgyürüvel.
Keskenyebbre lehet vágni a szivacsot.
A sebesség mindent megold.
#1300
Írta 2011. november 22. - 18:48
Szerencsére 2005-s évjáratú mindkét nálam megfordult RS villa, EFS mindkettõben a gyári szivaccsal. Legközelebb rendelek egy 20-s szett szivacsot, probléma letudva, a felesleget meg elboltolom.