Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#1121
Posted 2012. March 23. - 18:30
Az axiális terheléskor fellépõ problémákról írtakkal egyetértek.
#1122
Posted 2012. March 23. - 18:19
A porvédõkrõl: Léteznek fémházas és Ecopur porlehúzók, ezek közül az Ecopur-t ha ezen akartok spórolni, javaslom gyártassátok le 1db kb 800-2600 Ft között jön ki a Profil DC Bt.-nél ( X. Gergely u. 1. ). És ha már lehúzóról beszélünk: Porlehúzó alá az iparban karmantyút szoktak rakni, ami viszont kerékpárnál azért nem jó, mert az ugyan axiális mozgásra lett tervezve, de a tömítõ élek 200-600 bar hidraulikus nyomást fognak meg, tehát teleszkópban nincs akkora nyomás, hogy a hengerfalaknak feszüljenek az élek. Várom a reakciókat. Üdv: Oki
#1123
Posted 2012. March 23. - 16:32
Na, ma nekem is sikerült venni, pontosan ugyanolyat, mint ami TaaTnak van, igaz hogy brutális, 500Ft-os árban.
De ha beválik, akkor még így is bõven megérte a gyári szetthez képest.
Amugy ugye olyan nincs, hogy maga az olajzáró koptatja el a telót?
Elméletileg az is koptatja.
Gyakorlatilag meg elhanyagolható. Hiszen sokkal puhább anyagból van mint a becsúszó.
Inkább a kosz + kenés hiánya a ludas a kopásban.
#1124
Posted 2012. March 23. - 16:17
De ha beválik, akkor még így is bõven megérte a gyári szetthez képest.
Amugy ugye olyan nincs, hogy maga az olajzáró koptatja el a telót?
#1125
Posted 2012. March 22. - 20:59
#1126
Posted 2012. March 22. - 20:53
hát, empirikus módszerek alapján a láb jobban tágul mint a szimmering. 3 csavarhúzót hajlítottam bele, 4.-re felmelegítettem, szó nélkül kifordult. mikor rakod bele akár hûtheted is pluszba. mindenesetre meleg lábból könnyebben jön ki és megy be.
Nem kötözködni akarok, de milyen csavarhúzó volt az amit elgörbítettél egy szimering kiszedéstõl?
Hûteni a szimeringet nem ajánlom, mert h vmi értelme is legyen a hûtésnek nagyon le kéne hûteni, akkor meg rideg lesz az anyaga ,sé könnyebben megsérül!
#1127
Posted 2012. March 22. - 20:49
#1128
Posted 2012. March 22. - 20:30
#1129
Posted 2012. March 22. - 20:21
#1130
Posted 2012. March 22. - 20:16
Arra van valakinek ötlete, hogy a porvédõt hogyan lehetne kiszedni úgy, hogy ne sérüljön?
Nekem ilyen egybeintegrált van az olajzáróval, az nem lenne baj, ha az olajzáró része sérülne, csak a porlehúzó maradjon ép
a rugós gyûrût vedd le elõtte, maga a gumi gyûrû ki fogja bírni az akciót (legalábbis ezt mondják az ilyen service videókban a neten)
Érdemes megnézni: Tech Tuesday - Change the Seals and Fluid of Your Marzocchi 44 Fork - Pinkbike.com
#1131
Posted 2012. March 22. - 19:26
Arra van valakinek ötlete, hogy a porvédõt hogyan lehetne kiszedni úgy, hogy ne sérüljön?
Nekem ilyen egybeintegrált van az olajzáróval, az nem lenne baj, ha az olajzáró része sérülne, csak a porlehúzó maradjon ép
http://www.sram.com/...al-manual_0.pdf
10. oldal
#1132
Posted 2012. March 22. - 19:10
Nekem ilyen egybeintegrált van az olajzáróval, az nem lenne baj, ha az olajzáró része sérülne, csak a porlehúzó maradjon ép
#1133
Posted 2012. March 22. - 09:32
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A Wheeler 8880 retro-mban van 1 Rock Shox Judy SL Long Travel piros teló ezen a telón 2 állítási lehetõség van az egyik a bal villaszár tetején, a másik a jobb villaszár alján. Kérdésem: a bal oldali a rugóút hosszát állítja, a jobb oldali a csillapítás gyorsaságát, vagy fordítva? A másik kérdés: mind a két tekerentyûnél ha + illetve - irányba csavarok mit milyen mértékben állítok. Bocs ezekért az egyszerû kérdésekért, de mikor Én aktívan bringáztam akkor 1 Marzo XC-1 autópumpás (olaj/levegõ) telóm volt és a legjobb RS amit lehetett kapni az a MAG 21 volt, és még csak akkor jöttek be az elsõ Judy-k
Esetleg mi lenne ha kipróbálnád?
Egyszerre csak egyet kis lépésekben "tekergetni", állítani, közben nyomkodni. És azonnal ki fog derülni h ki miért felelõs.
http://www.birota.ru.../99judyslxl.pdf ebben megtalálod a válaszokat.
#1134
Posted 2012. March 22. - 09:20
#1135
Posted 2012. March 21. - 01:09
ergo ez el lett baszva
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1136
Posted 2012. March 20. - 22:55
#1137
Posted 2012. March 19. - 20:58
Csak szerintem kicsi az árrés, és inkább olyat használnak.
Amúgy szerintem nem rossz az se, amit TaaT mutatott, duplaajkas, igaz, hogy elvileg forgó mozgásra van, nem?
#1138
Posted 2012. March 19. - 20:08
haver ételfutár, az õ autójában egy évet sem bírnak a teleszkópok...
bár sztem nem érdemes összehasonlítani a kettõt...
Ott a pont.
Sokan az autójukkal sem törõdnek, megy oszt kész. Illetve nem értenek hozzá. Nem ismerik fel h pl kopog a futómû ,rég csapágyas az agy......
Majd mikor meg jön a mûszaki derül ki h fék, lengéscsillapító alváz.......
#1139
Posted 2012. March 19. - 19:52
Azért,amiért a 300ezres Lyrik bírja másfél évig,a 15ezres autó lengéscsillapító amelyik 500kilót cipel az meg ötig.
haver ételfutár, az õ autójában egy évet sem bírnak a teleszkópok...
bár sztem nem érdemes összehasonlítani a kettõt...
#1140
Posted 2012. March 19. - 19:41
Azért,amiért a 300ezres Lyrik bírja másfél évig,a 15ezres autó lengéscsillapító amelyik 500kilót cipel az meg ötig.és miért van az,