Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#961
Írta 2012. május 24. - 09:00
A Dart 2 elbírja a 203-as tárcsát?
u.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#962
Írta 2012. május 23. - 14:28
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#963
Írta 2012. május 23. - 10:50
Nekem ennyi tippem van, de várd meg hátha jön még valaki aki jobban ért hozzá.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#964
Írta 2012. május 23. - 10:23
Mire kell odafigyelni? sajnos nincs beépítve, úgyhogy nem tudom kipróbálni
nekem eddig csak egy Tora volt és egy Manitou Skareb....
#965
Írta 2012. május 23. - 10:06
De azt azért hozzátenném, hogy ha ez a baja és ezt 2005 óta nem sikerült soha megjavítania, akkor mást se szervizelt, ami gáz. Jól nézd meg mit veszel!
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#966
Írta 2012. május 23. - 09:51
Készülök venni egy SID teleszkópot, ki is néztem egy 2005-öst, ami lockoutos, van hozzá poplock is, viszont a tulaj azt mondja, hogy "valamiért" nem lockolható a teleszkóp.
Mennyibe fájna kb a lockoutot helyre hozni? Milyen hibája lehet? Tudom, sok a "Ha..." de kicsit szeretnék képbe lenni, mielõtt megveszem. Persze lockout nélkül is van élet...
Elõre is köszi...
#967
Írta 2012. május 22. - 17:48
Hello nekem egy levegõs recon sl van én 81kg vagyok jelenleg és 75-80 psi van bele fújva . A vissza út állítás nekem a nyúl állástól 4*360fokra van állítva a teknõs fele. Nekem így jó jelenleg.Sziasztok!
Van egy ilyen biciklim: https://picasaweb.go...215130012820498
amelyben a következõ teleszkóp van:
Rock Shox Relevation Dual Air 140 mm, így néz ki: https://picasaweb.go...214945816988402
Nem tudom pontosan melyik fajta, remélem a képrõl kiderül.
Az a bajom vele, hogy sehogy sem bírom belõni a beállításokat, hogy jó legyen nekem. Tudnátok nekem segíteni? 70 kg vagyok, a levegõt nagyjából beállítottam, ha jól emlékszem 90psi-t raktam az elsõ teleszkóp mindkettõ kamrájába.
Próbálkoztam beállítani, de az a baj vele, hogy keménynek érzem néha. A legjobb példa az, ha például egy patkába megyek bele, tehát egy élesebb letörésû gödörbe, nem homokbuckákon megyek át, akkor nagyon keményen csillapít, tehát akkor keménynek érzem a telót.
A levegõállításon kívül a többi tekerentyûhöz nem nagyon nyúltam még, mert nem tudom nagyon tudom mi lenne a megfelelõ állsuk, a kompresszió teljesen ki van engedve és a visszaút állítás is "nyúl" állásban van.
A válaszokat elõre is köszönöm!
Vasinger!
#968
Írta 2012. május 21. - 12:35
Ide is beszúrom, hogy megnyugtassatok, nem õrültem meg.
(a legutolsó képre rajzoltam egy a nyakcsõvel párhuzamos vonalat, annak egybe kellene esnie az alul, a villalábak felezõpontjában található jellel.)
#969
Írta 2012. május 20. - 19:53
Van egy ilyen biciklim: https://picasaweb.go...215130012820498
amelyben a következõ teleszkóp van:
Rock Shox Relevation Dual Air 140 mm, így néz ki: https://picasaweb.go...214945816988402
Nem tudom pontosan melyik fajta, remélem a képrõl kiderül.
Az a bajom vele, hogy sehogy sem bírom belõni a beállításokat, hogy jó legyen nekem. Tudnátok nekem segíteni? 70 kg vagyok, a levegõt nagyjából beállítottam, ha jól emlékszem 90psi-t raktam az elsõ teleszkóp mindkettõ kamrájába.
Próbálkoztam beállítani, de az a baj vele, hogy keménynek érzem néha. A legjobb példa az, ha például egy patkába megyek bele, tehát egy élesebb letörésû gödörbe, nem homokbuckákon megyek át, akkor nagyon keményen csillapít, tehát akkor keménynek érzem a telót.
A levegõállításon kívül a többi tekerentyûhöz nem nagyon nyúltam még, mert nem tudom nagyon tudom mi lenne a megfelelõ állsuk, a kompresszió teljesen ki van engedve és a visszaút állítás is "nyúl" állásban van.
A válaszokat elõre is köszönöm!
Vasinger!
#970
Írta 2012. május 18. - 22:08
#971
Írta 2012. május 18. - 20:58
Egyébként szerintem nagyon nem gyakori egyik gyártónál, a RS-nál sem, hogy ilyen hibás lenne egy új teló.
#972
Írta 2012. május 18. - 19:32
Úgy tûnik kaptál egy selejtet nézd meg hogy a teló nyaka és a lábak párhuzamosak-e ha nem akkor már eleve selejt.
Nah, összefoglaltad, amit én szövevényesen leírtam. Szóval nem párhuzamos a nyak a lábakkal.
+ szívás, hogy péntek van, az emailemre legkorábban hétfõn reagálhatnak. :/
Mennyire gyakori az ilyesmi a Rock Shoxnál? Az elõzõ telóm egy Dart 3 volt, az tökéletes volt a maga nemében.
#973
Írta 2012. május 18. - 19:25
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#974
Írta 2012. május 18. - 18:37
Egészen el vagyok keseredve. Tegnap elõtt megjött az új villám külföldrõl (recon silver TK), és beszerelés után a próbaút során egészen különös jelenséget tapasztaltam.
Furcsa érzés volt fogni a kormányt, majd azt elengedve meg is gyõzõdtem róla, hogy balra akar kanyarodni állandóan. Elõször arra gyanakodtam, hogy nincs egyenesen beállítva a stucni, majd észrevettem, hogy ha lenézek, és a váz csövei egy síkba esnek, magyarán pont fentrõl nézve a kerék jobb oldalát látom. Hazaértem, kiszereltem, és a villa nyaka a vállba nincs egyenesen besajtolva (vagy bárhogy is rögzítik a gyárban). Most írtam emailt a boltnak, hogy mi is a teendõ, hogy orvosoljuk a problémát.
Találkoztatok már ilyesmivel?
(mielõtt megkérdezitek: a váz egyenes, sérülésmentes, és két napja a régi villával, ami szintén egyenes nem produkált hasonlókat)
#975
Írta 2012. május 17. - 20:23
Semennyire.Üdv mindenkinek!
Egy 2009-es Recon SL mennyire bírja a 203-as féktárcsát?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#976
Írta 2012. május 17. - 18:18
Tudja valaki mekkora O gyûrû kell egy Recon-nál a motion control gomb alá? Leszedem a gombot, hát erre nem 8 darabra esik a kis mûanyag gyûrû??