Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Please log in to reply
10883 replies to this topic

#8461
David007

David007

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 970 posts
ami kimaradt:
a felsö vállban a csavar elhelyezése már sokkal átgondoltabb , mint a régiebbekben.A kormány elforditásánál nem csapodik a csavar feje a vázba,mint a régebbi vállnál, amit használtam.
Annál sajnos csak ugy tudtam megoldani, hogy a felsö váll alá alátétet tettem.Szerencsére igy is teljesen jo volt a geometria, de ez sok esetben nem igaz.

#8462
David007

David007

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 970 posts
van villám!! :)
Rock Shox team 2006-
Eddig 2003-as race volt, de ég és föld.A mozgása rendkivül hasonlit a Marzohoz.
A Marzo 888 VF2-t több szempontbol is veri.
az egyik a bolton tengely megoldása.nincs keresztbe menö csavar, ami elnyalodjon, szerintem ez egy okos dolog.(dios megoldás, gyakorlatilag mint a PIKEoknál, csak nem gyorszáras megoldás,hanem imbuszos.
A másik a comresszio állitás,ami eléggé tág határok között állithato.
a floodgatenek egyetlen hibáját találtam,
a legjobb ugy lenne, hogy amikor lockolja az ember a villát, akkor kicsit benyomodva lehetne lockolni, jobban állna ugy a bico.mert ugye amikor ráülök, egy kicsit beül alapból a villa,de ilyenkor ezt nem teszi, a váz meg igen.de ez már szörszál hasogatás.
igazábol ami nagyon tuttii lenne az a floodgates rugostaggal valo párositás, amit a kormányrol lehetne irányitani :)
de ugy gondolom, ez tulzás lenne.Bár lehet ezt a problémát a propedál is megoldja.Avagy a REVOX rugostag, de annak az ára eléggé borsos, de cserébe azon mindent állithatsz.
Merevségre a villa nagyon jo.Érezhetöen merevebb a 2003-as elödjénél.
Ami érdekesség , hogy a 2003-as boxxernél az elsö munkahengert alátéteznem kellett, ennél meg nem . (nem a festés miatt,megnéztem)
a 2003ashoz képest a ugye nagyobb gumi fér bele a hid átalakitása végett. (mint már 2005-ösöknél is)
A visszaut állito csavar sokkal jobban belepattan a villába és nem esik ki,mint a régieknél.
A marzoval szemben még fontos elönye a suly és a garanciális.Az Alkatrészek beszerzése is egyszerübb,miután az elözö években gyártott villák alkatrészei többé-kevésbé kompatibilisek az ujakkal.pl:szimeringek,vállak,perselyek,villaláb..
ÉS(!!!) gyárilag elég olaj van benne...amit én alapvetö dolognak tartok egy 20.000 forintos villánál is, de sajnos a 888nál ez nem minden esetben igaz.
amiben a Marzo jobb:
kicsit merevebb, de tényleg nem sokkal és sokkal batárabb is,bár ez a két dolog erösen összefügg :)
vastagabb becsuszok, de véleményem szerint, aki a 32mm-est meghajlitja, az nagy valoszinüséggel azt is.
Aki e két villa között vacilál,annak mindenképpen a boxxert ajánlom.
Ezalol kivételt képez az a rider akik letörés 360akat szeretne ugrálni és duplavállasban gondolkodik, annak a 888at jobban ajánlom. (ugye itt a suly kevésbé számit mint az erösség)
Az utobbihoz hozzátüzném azt is, hogy nekem a 888 hidja felöl kétségeim vannak, de ez csak ilyen buta megérzés.Egyszerüen nekem nem szimpatikus.

#8463
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

emelem kalapom
valaki tisztázza má le bennem hogy mi is a különbség a 409-es és a 426-os pike között:S...
és hogy melyiket érdemesebb megvenni ha kb 4000ft kölünbség van köztük???
gondolom a 426-os a jobb de miben is?:)
a választ elõre is kösz

Upgrade: Over 409: External Floodgate
És a gyári honlapon - nincs eldugva.:chin:


#8464
yeti/007

yeti/007

    újonc

  • fórumtag
  • 2 posts
emelem kalapom
valaki tisztázza má le bennem hogy mi is a különbség a 409-es és a 426-os pike között:S...
és hogy melyiket érdemesebb megvenni ha kb 4000ft kölünbség van köztük???
gondolom a 426-os a jobb de miben is?:)
a választ elõre is kösz

#8465
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,505 posts
üdv!
van valakinek boxxer 151-be puha és kicsivel keményebb rugó? vagy valami ami jó bele? csere is érdekel priviben megbeszéljük
elõre is kössz

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#8466
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
a kompresszió nem ara való, hogy kompenzáld azt, hogy puha a rugó. egy határon belül lehet állítgatni, de ne várj tõle csodát. fõleg ne az ut végén, inkább az elején.
ha kell keményebb rugó, akkor venned kell.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8467
-Danee-

-Danee-

    vendég

  • fórumtag
  • 74 posts
ezt találtam a neten:
"Néhány modellnél az összenyomás csillapítás is állítható. Nagyobb összenyomás csillapítás csökkenti a villamozgást „Nyitott” helyzetben. A beállítással segíthetünk a fékezéstõl fellépõ összenyomódás mértékén és az összetöppedést keményen döntött kanyarokban.

A villakoronáról mûködtetett villáknál az összenyomás csillapítás növekszik a „Zárt” helyzet felé, ha a szabályzót az óramutató járásával megegyezõen forgatjuk. Állítsuk be a „Nyitott” és „Zárt” helyzet között a számunkra megfelelõ összenyomás csillapítás mértékét.

A PopLoc –kal ellátott villák összenyomás csillapításának állítása „Nyitott” helyzetben lehetséges. A PopLoc állítón lévõ kék beállító óramutató járásával megegyezõ irányba történõ forgatása növeli az összenyomás csillapítását „Nyitott” helyzetben. A PopLoc karon jelleggörbe található, mely mutatja az összenyomás pillanatnyi szintjét. A beállítás mértéke nyolc teljes körbeforgatás.

TANÁCS: A PopLoc-kal felszerelt villák összenyomásának állítását legjobban „ZÁRT” helyzetben végezhetjük.

FIGYELEM: Az összenyomás állítása a villa mûködését erõteljes ütésekre nem befolyásolja kedvezõtlenül."

Tehát ez azt jelenti, h a kompressziót használhatom arra, h progresszívabb legyen és ez nem tesz rosszat a villának?

#8468
-Danee-

-Danee-

    vendég

  • fórumtag
  • 74 posts
Kössz a választ, az elsõ gondomra nem tudodsz vlmt mondani? Már 3-as lépcsõnél elfogy az út, nem tudom mitõl, talán keményebb rugó kellene, vagy tekerjem beljebb a compressiot, az nem hat a villának rosszul, ha úgy ugrok?(eddig nem haszáltam) PLS HELP!!!

#8469
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a 178as boxxer asszem 540 magas. de ez csak tipp
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8470
-Danee-

-Danee-

    vendég

  • fórumtag
  • 74 posts
Hello! Vettem egy Pike Teamet U-turn (használtan) és a rugóút ha kicsit jobban ütõdik a villa (pl.: egy 3-as lépcsõnél is) akkor szépen elkezd visszaállítódni! Ez igen bosszantó, de nem tudom, hogy mitõl csinálja ezt. PLS aki tud segítsen!!!
Ja, és egy boxxernek mennyi a beépítési magassága? Elõre is kössz!!!!

#8471
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,388 posts
Olyan kérdésem lenne, hogy:
-1 felkeményedhetet kicsit a telóm, és ha igen, mitõl? (Judy TT, asszem J2 az új nevén/utódja, szétszedve, kitakrítva, zsírozva volt, egyedüla szimeringet nem tudtam kikapni, ott Duna Marci óta még van egy kis sár :( )
-2 kapok bele puhább rugót? Míg másoknak 2-2,5 centit mozog már, az enyém még meg se moccan :(

Köszönöm válaszaitokat! :respect:

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#8472
sajtosp

sajtosp

    vendég

  • fórumtag
  • 200 posts
Sziasztok!

Mostanában használgatom a Duke XC-met, és szerintem a csilivel valami nem stimmel, mivel nem érzem a különbséget az állítógomb elforgatása után. Aki ismeri a csillapítások lelkivilágát, tud nekem javasolni valamit? Esetleg valami viszkozusabb olajra cs, vagy szerviz? Melyikbe?

kb 6-800km van benne,és abból is sok volt aszfalt. Ugrálni sem ugrálok.

Sp

#8473
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem az volt az az all travel adjust, amire Gyapi azt mondta, hogy egyszer megcsinalta, es soha tobbet nem akarja?


YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8474
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

egy ideig csak 3 állásban (80/100/125) aztán u-turnosban.


hogy ezt a szokást mér nem bírták +tartani ?.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8475
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
mindbõl volt átütõs, talán az elsõ éves xc-kbõl nem. de a többibõl volt folyamatosan minden évben.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8476
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
ok, köszi.
akkor ha jól értem, race-ben létezik átütõs is...

#8477
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a psylo 2001ben jott ki ha jol emlekszem, es volt belole eleg sok fajta. eloszor csak xc - sl - race volt a rangsor, aztan jott egy butabb verzio, a c. [ez lehet hogy csak OEM volt]

elvileg belsore minden SL ugyanaz, de a regebbiek meg made in usa, a Sram korszak ota meg taiwan. meg dizajn kulonbseg is volt. De asszem ilyen arany szinben csak a Race-t lehetett kapni.

nyilvan az arany szinu az egy ilyen imadom vagy utalom kategoria, nekem bejon nagyon is, de vannak akik egy snassz feketenek sokkal jobban orulnenek.

lenyeg a lenyeg, sztem minden SL ugyanazt tudja, max egy picit maskepp neznek ki.

edit lassulok, rob beelozott

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8478
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
race, sl, xc
2001-ben dobbantott vele a rockshox, azóta sokféle psylo látott napvilágot.
legbutább az xc, egy ideig hydracoil, aztán hydracoil2, egy ideig csak 3 állásban (80/100/125) aztán u-turnosban.
arany psylo race egy ideig (azt hiszem elsõ két év) csak levegõs csúcsmodell. azóta nem volt levegõs psylo.
legjobbak a 2004-es vagy késõbbi fekete tullios sl-ek, azoban nem hc2 van, hanem pure damping.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8479
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
RS Psylo SL Tullio:

ez a villa 2004-es? vagy több évben is "kihozták"?

ez Feltöltött kép és ez http://i.mall.cz/2255435/140/200/1

ugyanaz a villa, csak más színben? vagy évjáratban, csill-ban akármiben van különbség?

egy ilyen "arany" színût általában nehezebb eladni, mint egy szolidabbat?

#8480
_rihi_

_rihi_

    vendég

  • fórumtag
  • 202 posts

Hellosztok!
Elszált a 2004-es Psylomba az U-turn és most 85-ön van és nem monzdul onnan és a keterõ csak forog körbe, kerestem róla valami rajzot vagy valamit ,de nem találtam sehol.
Szerintetek mit csináljak vele?
Volt már ilyen valakinek?


Egy haverom psylojában is volt mi gond az U-Turn-el... Úgy emlékszem hgy neki is forgott, de lehet hopgy csak néha forgott egy kicsit, aztán "visszaakadt"...
Van a tekerõgomb tetején vmi imbusz ha jól emlékszem... Esetleg nem lehetséges hogy kilazult?
De majd megkérdezem tõle hogy sikerült-e megreparálnia...
Az Akadályok Azért Születtek Hogy Legyõzzék Õket!
__________________HoNLaPoM______________________

Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!