Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#8461
Posted 2006. July 19. - 02:30
a felsö vállban a csavar elhelyezése már sokkal átgondoltabb , mint a régiebbekben.A kormány elforditásánál nem csapodik a csavar feje a vázba,mint a régebbi vállnál, amit használtam.
Annál sajnos csak ugy tudtam megoldani, hogy a felsö váll alá alátétet tettem.Szerencsére igy is teljesen jo volt a geometria, de ez sok esetben nem igaz.
#8462
Posted 2006. July 19. - 01:10
Rock Shox team 2006-
Eddig 2003-as race volt, de ég és föld.A mozgása rendkivül hasonlit a Marzohoz.
A Marzo 888 VF2-t több szempontbol is veri.
az egyik a bolton tengely megoldása.nincs keresztbe menö csavar, ami elnyalodjon, szerintem ez egy okos dolog.(dios megoldás, gyakorlatilag mint a PIKEoknál, csak nem gyorszáras megoldás,hanem imbuszos.
A másik a comresszio állitás,ami eléggé tág határok között állithato.
a floodgatenek egyetlen hibáját találtam,
a legjobb ugy lenne, hogy amikor lockolja az ember a villát, akkor kicsit benyomodva lehetne lockolni, jobban állna ugy a bico.mert ugye amikor ráülök, egy kicsit beül alapból a villa,de ilyenkor ezt nem teszi, a váz meg igen.de ez már szörszál hasogatás.
igazábol ami nagyon tuttii lenne az a floodgates rugostaggal valo párositás, amit a kormányrol lehetne irányitani
de ugy gondolom, ez tulzás lenne.Bár lehet ezt a problémát a propedál is megoldja.Avagy a REVOX rugostag, de annak az ára eléggé borsos, de cserébe azon mindent állithatsz.
Merevségre a villa nagyon jo.Érezhetöen merevebb a 2003-as elödjénél.
Ami érdekesség , hogy a 2003-as boxxernél az elsö munkahengert alátéteznem kellett, ennél meg nem . (nem a festés miatt,megnéztem)
a 2003ashoz képest a ugye nagyobb gumi fér bele a hid átalakitása végett. (mint már 2005-ösöknél is)
A visszaut állito csavar sokkal jobban belepattan a villába és nem esik ki,mint a régieknél.
A marzoval szemben még fontos elönye a suly és a garanciális.Az Alkatrészek beszerzése is egyszerübb,miután az elözö években gyártott villák alkatrészei többé-kevésbé kompatibilisek az ujakkal.pl:szimeringek,vállak,perselyek,villaláb..
ÉS(!!!) gyárilag elég olaj van benne...amit én alapvetö dolognak tartok egy 20.000 forintos villánál is, de sajnos a 888nál ez nem minden esetben igaz.
amiben a Marzo jobb:
kicsit merevebb, de tényleg nem sokkal és sokkal batárabb is,bár ez a két dolog erösen összefügg
vastagabb becsuszok, de véleményem szerint, aki a 32mm-est meghajlitja, az nagy valoszinüséggel azt is.
Aki e két villa között vacilál,annak mindenképpen a boxxert ajánlom.
Ezalol kivételt képez az a rider akik letörés 360akat szeretne ugrálni és duplavállasban gondolkodik, annak a 888at jobban ajánlom. (ugye itt a suly kevésbé számit mint az erösség)
Az utobbihoz hozzátüzném azt is, hogy nekem a 888 hidja felöl kétségeim vannak, de ez csak ilyen buta megérzés.Egyszerüen nekem nem szimpatikus.
#8463
Posted 2006. July 18. - 13:19
Upgrade: Over 409: External Floodgateemelem kalapom
valaki tisztázza má le bennem hogy mi is a különbség a 409-es és a 426-os pike között:S...
és hogy melyiket érdemesebb megvenni ha kb 4000ft kölünbség van köztük???
gondolom a 426-os a jobb de miben is?
a választ elõre is kösz
És a gyári honlapon - nincs eldugva.:chin:
#8464
Posted 2006. July 18. - 13:17
valaki tisztázza má le bennem hogy mi is a különbség a 409-es és a 426-os pike között:S...
és hogy melyiket érdemesebb megvenni ha kb 4000ft kölünbség van köztük???
gondolom a 426-os a jobb de miben is?
a választ elõre is kösz
#8465
Posted 2006. July 18. - 10:38
van valakinek boxxer 151-be puha és kicsivel keményebb rugó? vagy valami ami jó bele? csere is érdekel priviben megbeszéljük
elõre is kössz
#8466
Posted 2006. July 17. - 19:52
ha kell keményebb rugó, akkor venned kell.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8467
Posted 2006. July 17. - 17:27
"Néhány modellnél az összenyomás csillapítás is állítható. Nagyobb összenyomás csillapítás csökkenti a villamozgást „Nyitott” helyzetben. A beállítással segíthetünk a fékezéstõl fellépõ összenyomódás mértékén és az összetöppedést keményen döntött kanyarokban.
A villakoronáról mûködtetett villáknál az összenyomás csillapítás növekszik a „Zárt” helyzet felé, ha a szabályzót az óramutató járásával megegyezõen forgatjuk. Állítsuk be a „Nyitott” és „Zárt” helyzet között a számunkra megfelelõ összenyomás csillapítás mértékét.
A PopLoc –kal ellátott villák összenyomás csillapításának állítása „Nyitott” helyzetben lehetséges. A PopLoc állítón lévõ kék beállító óramutató járásával megegyezõ irányba történõ forgatása növeli az összenyomás csillapítását „Nyitott” helyzetben. A PopLoc karon jelleggörbe található, mely mutatja az összenyomás pillanatnyi szintjét. A beállítás mértéke nyolc teljes körbeforgatás.
TANÁCS: A PopLoc-kal felszerelt villák összenyomásának állítását legjobban „ZÁRT” helyzetben végezhetjük.
FIGYELEM: Az összenyomás állítása a villa mûködését erõteljes ütésekre nem befolyásolja kedvezõtlenül."
Tehát ez azt jelenti, h a kompressziót használhatom arra, h progresszívabb legyen és ez nem tesz rosszat a villának?
#8468
Posted 2006. July 17. - 15:46
#8469
Posted 2006. July 17. - 15:38
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8470
Posted 2006. July 17. - 13:40
Ja, és egy boxxernek mennyi a beépítési magassága? Elõre is kössz!!!!
#8471
Posted 2006. July 17. - 12:50
-1 felkeményedhetet kicsit a telóm, és ha igen, mitõl? (Judy TT, asszem J2 az új nevén/utódja, szétszedve, kitakrítva, zsírozva volt, egyedüla szimeringet nem tudtam kikapni, ott Duna Marci óta még van egy kis sár )
-2 kapok bele puhább rugót? Míg másoknak 2-2,5 centit mozog már, az enyém még meg se moccan
Köszönöm válaszaitokat! :respect:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8472
Posted 2006. July 17. - 11:58
Mostanában használgatom a Duke XC-met, és szerintem a csilivel valami nem stimmel, mivel nem érzem a különbséget az állítógomb elforgatása után. Aki ismeri a csillapítások lelkivilágát, tud nekem javasolni valamit? Esetleg valami viszkozusabb olajra cs, vagy szerviz? Melyikbe?
kb 6-800km van benne,és abból is sok volt aszfalt. Ugrálni sem ugrálok.
Sp
#8473
Posted 2006. July 15. - 22:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8474
Posted 2006. July 15. - 21:59
egy ideig csak 3 állásban (80/100/125) aztán u-turnosban.
hogy ezt a szokást mér nem bírták +tartani ?.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8475
Posted 2006. July 15. - 20:45
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8476
vendég_nhunor_*
Posted 2006. July 15. - 20:38
#8477
Posted 2006. July 15. - 20:26
elvileg belsore minden SL ugyanaz, de a regebbiek meg made in usa, a Sram korszak ota meg taiwan. meg dizajn kulonbseg is volt. De asszem ilyen arany szinben csak a Race-t lehetett kapni.
nyilvan az arany szinu az egy ilyen imadom vagy utalom kategoria, nekem bejon nagyon is, de vannak akik egy snassz feketenek sokkal jobban orulnenek.
lenyeg a lenyeg, sztem minden SL ugyanazt tudja, max egy picit maskepp neznek ki.
edit lassulok, rob beelozott
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8478
Posted 2006. July 15. - 20:26
2001-ben dobbantott vele a rockshox, azóta sokféle psylo látott napvilágot.
legbutább az xc, egy ideig hydracoil, aztán hydracoil2, egy ideig csak 3 állásban (80/100/125) aztán u-turnosban.
arany psylo race egy ideig (azt hiszem elsõ két év) csak levegõs csúcsmodell. azóta nem volt levegõs psylo.
legjobbak a 2004-es vagy késõbbi fekete tullios sl-ek, azoban nem hc2 van, hanem pure damping.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8479
vendég_nhunor_*
Posted 2006. July 15. - 20:03
ez a villa 2004-es? vagy több évben is "kihozták"?
ez és ez http://i.mall.cz/2255435/140/200/1
ugyanaz a villa, csak más színben? vagy évjáratban, csill-ban akármiben van különbség?
egy ilyen "arany" színût általában nehezebb eladni, mint egy szolidabbat?
#8480
Posted 2006. July 13. - 21:14
Hellosztok!
Elszált a 2004-es Psylomba az U-turn és most 85-ön van és nem monzdul onnan és a keterõ csak forog körbe, kerestem róla valami rajzot vagy valamit ,de nem találtam sehol.
Szerintetek mit csináljak vele?
Volt már ilyen valakinek?
Egy haverom psylojában is volt mi gond az U-Turn-el... Úgy emlékszem hgy neki is forgott, de lehet hopgy csak néha forgott egy kicsit, aztán "visszaakadt"...
Van a tekerõgomb tetején vmi imbusz ha jól emlékszem... Esetleg nem lehetséges hogy kilazult?
De majd megkérdezem tõle hogy sikerült-e megreparálnia...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!