Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7541
Írta 2007. január 31. - 17:51
Na, talaltam kepet a regi-rol is.
- meg egy kerdes : erdemes lenne inkabb a TEAM -ra beruhazni a RACE helyett hosszutav-ra ?? Van benne annyival tobb elony mint amennyivel dragabb ? ? ?
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203
#7542
Írta 2007. január 31. - 16:21
másik kettõ meg ua. max színben lehet eltérés
#7543
Írta 2007. január 31. - 16:02
marmint ugyanazon a tipuson belul ?? (RACE - RACE)
Hogy tudom felismerni hogy melyik milyen evjaratu ?? (ha az uzletben nem tudjak megmondani.)
Van rajtuk valami jelzes ??:confused:
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203
#7544
Írta 2007. január 31. - 14:23
A 2005-ös és a 2006-os Reba teleszkópok között van valami különbség? Mármint a külsõn kívül.A 2005-ös modellekrõl nem találok leírásokat sehol sem.
Akinek van tapasztalata a 2005-ös modellekkel kapcsolatban kérem írja meg!Minden infó érdekel. Használtan akarom venni.Mire kell odafigyelni?
Elõre is köszi a válaszokat!
#7545
Írta 2007. január 29. - 09:35
Teló cserén agyalok, jelenleg egy Marzocchi '05 MZ Comp-ot használok, de nem igazán vagyok megelégedve vele, jó ha 50-60 mm-t mozog...
Egy RS Recon 327 Solo Air, Tora 318 Solo Air, Tora 318 U-Turn, Tora 302 U-Turn érdekelne.
(kb. 90 kg terhelés, 70%város+30%terep)
Kérdéseim:
-melyik lenne ideális választás?
-mi az alapvetõ különbség a tekercsrugós és a levegõs rendszer közt?(menettulajdonság, szerviz, felhasználási terület)
-a jelenlegin csak elõfeszítést tudok állítani -bár nem igazán érzékelem a változást-, mit jelent a (külsõ)visszaút csillapítás, + és - légkamra?
Köszi!
#7546
Írta 2007. január 27. - 23:54
az en reconom is behalt egy het utan, az egesz belsoseget ki kellett cserelni, azota tokeletesen muxik. Amit en tapasztaltam, hogy az oldalara ragasztott tablazat az kicsit tullo a celon, szal en nem nyomtam bele annyi levegot, mint amit az a sulyomhoz ajanl. igy tok szepen kimozogja a teljes utjat, es nagyon hamar megindul. ha egyenes terepen vagyok, vagy aszfalton, akkor adok neki egy kis kompressziot, vagy lockolom, es nem bologat tulzottan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7547
Írta 2007. január 27. - 23:05
Lenne egy kérdésem a hozzáértõkhöz:
Adott egy Tora 318 Solo air (Pop lockos) 200 Psi-s nyomáson (+90 kg hoz beállítva)
A levegõt nem ereszti de mégis van olyan hogy egykézzel szép lassan össze tudom nyomni a rugóutat... :-( Mi lehet a gáz? A torában is van negatív légkamra nem? Csak ezt nem tudom külön állítani...
Kipróbáltuk hogy rákötve egy teló pumpát ha megindítom a telót akkor a psi felugrik 250 felé... Viszont ha összenyomom lassan kézzel akkor a psi marad 200-n... Ha van benne negatív kamra akkor arra gondolok hogy a levegõ "átszökik" oda majd vissza... :-( létezik ez? Ha igen lehet ez rosszul összerakástól? a teló alapban 100-t mozog ,de a boltban megkértem õket hogy rakják át 80-ra...
Elöre is köszönöm az ötleteket.
Sziasztok
#7548
Írta 2007. január 27. - 23:03
#7549
Írta 2007. január 27. - 20:43
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7550
Írta 2007. január 27. - 11:21
lockoutolva erõltetéstõl elõbb-utóbb minden tönkremegy. egészen egyszerûen nem arra való, azt hittem ez mindenkinek logikus. mindent meg lehet csináltatni, más kérdés, hogy megéri-e (mert olcsóbban uj villát veszel) és hogy a biker egyáltalán tart-e alkatrészt hozzá. ez szintén válasz a rugós kérdésedre: nagy eséllyel a bikernek nincs rugója hozzá semmiféle.A j3-nak mennyire árt, ha lockoutban erõltetem? Hallottam olyat, h nem, mert az odautat csillapítja, de olyat is, h egyre többet fog bemozogni. Ha így elcseszõdik, akkor meg lehet utána csinálni? És ha a 2 végállás között hagyom?
Belevaló rugókról hol találok információt? (ár, adottságok, beszerezhetõség)
Ez nem biztos, hogy idevaló, de: mikor van értelme full teknõsre állítani a csillapítást? Egy élet, mire onnan visszajön.
bemész egy kerékpárboltba, és megkérdezed. biztos segítenek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7551
Írta 2007. január 26. - 19:28
#7552
Írta 2007. január 26. - 17:18
#7553
Írta 2007. január 26. - 16:26
Hehe, próbáljak ki egy boltot aghol vna bontott. Vidéki vagyok...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7554
Írta 2007. január 26. - 16:18
nem egy egeszseges hang. a visszaut csillapitas egy szukseges dolog, persze vannak telok anelkul is, de azokat nem nagyon lehet a komoly villak kategoriajaba sorolni. mar szerintem.
5 es 2.5 kozt pedig van kulonbseg. probalj ki egy boltot, hatha van nekik bontott uvegben, es akkor nem kell megvenned egy litert az 5ml-dhez. marmint ha adnak. ha van nalad 2 sor, akkor fognak
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7555
Írta 2007. január 26. - 12:30
5 és 2,5 között gondolom nincs sok különbség, úgyhogy majd ha már kell cserélni akkor olyat rakok bele.
Mindegy, visszaút úgyse oszt/szoroz sokat...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7556
Írta 2007. január 26. - 12:22
#7557
Írta 2007. január 26. - 12:19
A sebesség mindent megold.
#7558
Írta 2007. január 26. - 12:12
Töltsd le a rock shox honlapról a szerelési útmutatót! 5ml változás is sokat számít a csillapításnál, -1 decinél már nem lesz visszaútcsilid.
"OI L T U N I N G ( J 2 )
Changing the HydraCoil oil in your fork will alter its rebound characteristics. Rebound is the return
stroke of the fork in opposition to compression. To slow the rebound of your fork (greater damping) ,
replace the stock 5 wt. oil with a heavier weight suspension oil. For faster rebound (less damping),
replace the stock oil with a lighter weight suspension oil. For further information on oil volumes and
adding oil to your fork, visit our website at www.rockshox.com or contact your local dealer or
distributor."
Szal 5ös van benne alapból. Faca, ki se bontom az 5öst .
Akkor gyk nem is érdemes hozzányúlnom?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7559
Írta 2007. január 26. - 11:45
A sebesség mindent megold.
#7560
Írta 2007. január 26. - 09:49
Egyébként a visszacsillinek azon kívûl hogy ne üssön visszaérkezéskor a becsúszó van egyéb fontosabb jelentõsége? [2](Mert szvsz nem nagyon rúgna vissza akár csillapítás nélkül sem, nem? Nem csak ez, akármelyik. Vagy azoknál amik elég érzékenyek és gyorsan mozognak azoknál igen? Mondjuk egy 5-6 centis bukkanó után ha van egy kis mélyedés még képes lenne teljesen kimenni koppig mert egy pillanatig a súlyom nem hat rá? Ezt jólmegaszontam de remélem értitek mire gondoltam .)
Bónuszkérdés: Akár fél deci olajjal is elmenne, ami jelképes mennyiség, de kenés, ill picike csillapítást még csinál? [3]Lenne értelme?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám