Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7241
Posted 2007. March 29. - 22:13
#7242
Posted 2007. March 29. - 22:12
A sebesség mindent megold.
#7243
Posted 2007. March 29. - 22:03
melyik boxxer?
amúgy szürke sárga közt nem olyan nagy a különbség, hogy feltétlenül kellene változtatni.
de ha kell azt megérzed elvileg.
03as wc gumizva
õõ van iotthon egy sárga is,megnézem,mert igy koppant párat már..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#7244
Posted 2007. March 29. - 21:37
majd kikeresem nekem holnapra megfelel?
a j3 meg a dart3 színen meg matricázáson kívül mibe különbözik 1mástól?nem veszek tora-t jó nekem a j3 vagy a dart 3 attól függ melyiket ajánljátok...
Pár oldallal lentebb elemeztem ki a J3-asomat annak összes tapasztalt hibájával együtt. Leírtam a konkrét tényeket és ez alapján már tudsz rajta rágódni.
Durung forever!
#7245
Posted 2007. March 29. - 21:18
#7246
Posted 2007. March 29. - 21:15
Kérnék hozzá egy pontos link-et és/vagy egy korrekt fordítást!:chin:
#7247
Posted 2007. March 29. - 20:42
Egyébként a Revelation-ön csak external van. Mindenhol ez is van róla írva. Egyébként most voltam lent a brinyónál, nem lehet levenni a sapkát. Annyit írt még a manual, ami egy kis reményt adott, hogy a piros rebound állítót ki lehet szedni a telóból és a vége pont olyan imbusz alakú, amivel az internal f.gate-et lehet állítani. ANNÁL AMELYIK INTERNALOS Szal kivettem, télleg imbusz vége van, de a Gate +- arany sapi nem jön le. Nem merem erõltetni. Ha le kéne jönnie már lejött volna.
Külföldi fórumon is volt ugyanilyen problémája egy srácnak, ott azt írták, hogy lesse a manualt...
Azért egy 150ezres telónak (az egy dolog, hogy nem annyiért vettem, hehe)csak nem kéne így viselkednie...ezért gondolom hogy gáz van.
Tudomány megáll....
#7248
Posted 2007. March 29. - 20:28
boxxermágusok,kéne egy kis segitség
ha az egyik szárban cserélek sürkérõl sárgára rugót,akkor a beállitásokon is kell változtatni?
illetve hogy nem emlékszik vk hogy mikori bikkmakkban volt boxxer öszehasonlitás?
majd kikeresem nekem holnapra megfelel?
a j3 meg a dart3 színen meg matricázáson kívül mibe különbözik 1mástól?nem veszek tora-t jó nekem a j3 vagy a dart 3 attól függ melyiket ajánljátok...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7249
Posted 2007. March 29. - 20:06
De itt úgy van írva, hogy a külsõ meg a belsõ f.gate álítás teló függõ. Tehát van amelyik ilyen, meg van amelyik olyan.
A Tiédben lehet csavarni mindkettõt? Mennyire kell megtépni a külsõ arany gombot, hogy lejöjjön?
THX
Hany kilos vagy, ha szabad kerdeznem? az internes floodgade nehezsulyu "pilotaknak" van opcionalis, nem minden telonal van. Az enyemet sikerült beallitani ezert nem vetten le rola a "sapkat" (lehet nem is lehet).
Szova szerintem, ha nem vagy valami nagy darab akkor meni kell a dolognak. Lockolt allapotban allist a gatet. (teljesen csavard be).
Megtepni nemtudom, ott van egy olyan drotszerü vekony lapocska aszt kell lehuzni a csavar alol es utanna kiderül lehet e belürül az internes gatet allitani (ha van).
Nekem ugy tünt amikor allitgatam, hogy nemtörtenik semmi. Amikor a terepen kiprobaltam akkor meg müködött. Szovan mozogni is kell vele nem csak tekergetni :)
#7250
Posted 2007. March 29. - 19:38
A Tiédben lehet csavarni mindkettõt? Mennyire kell megtépni a külsõ arany gombot, hogy lejöjjön?
THX
#7251
Posted 2007. March 29. - 19:18
Itt egy hasznalati utasitas nemetül. Legyegtelen a kepet nezd.
A 14. oldalra meny( a jobb abrazat). A link:
http://www.sram.com/...omainArgyle.pdf
Üdv
Reb
#7252
Posted 2007. March 29. - 18:30
Ma mindent kipróbáltam manual szerint. Max. Uturn-ön fújtam fel, lock állapotban állítottam floodgate-et, minimum nyomás, maximum nyomás mindkét légkamrában felváltva, saját súlyra beállítottam, annyit pumpáltam, mint tavaly nyáron összesen...DE LOCK NEM VOLT.
Semmi változás nem volt érezhetõ, mikor rázártam. Mitõl krepálhatott be?
Meg lehet javítani? Sokba fog fájni? Használtan vettem, szal nincs garanciafüzet, de nem is érdekel...
THX
#7253
Posted 2007. March 29. - 13:57
#7254
Posted 2007. March 29. - 11:01
Lehet hogy rossz sorrendben csinálom a dolgokat, ugyanis a manual írja -ugye, én okos csak tegnap éjjel néztem meg részletesen- hogy a floodgate-et lock állásban kell állítani, a légkamrákat max.ra kihúzva a uturn-t...szal lehet én csesztem el idáig, azon imádkozok, ugyan károsítottam e a telómat...
Kösz a segítséget így sokadszorra!!! :spoko:
#7255
Posted 2007. March 29. - 07:44
#7256
Posted 2007. March 28. - 23:37
elvileg a floodgate-tel tudod állítgatni hogy mennyit mozogjon, és azért érezhetõ különbségnek kéne lennie lokolva....többek közt elvileg a teló védelme lenne a célja, hogy nem kökemény a lockSzasztok!
Már írtam 2-3oldallal régebben RS Revelation Lock ügyben. Pontosan RS Revelation 426 U-TurnAir 100-130mm.
Kiderült ugye, hogy ezek nem olyan lock-ok, mint Manituéknál, hogy merev, hanem hogy mozognak 2-3cm-t.
Szal, szerintetek így mi értelme a lock-nak? Mert én még nem jöttem rá. Mit lockol, ha a villa így is bemozdul elég szépen.
Fölfújtam a súlyomra +/- kamrákat, reboundot nyuszira (nem teknõcre vagy mire) állítottam, és max/min floodgate mellett lock on/off állapotban sem érzek, csak LEHELETNYI különbségeket.
Ennek van értelme?
Nem az lenne, hogy érezhetõen a lock hatására megváltozik a teló viselkedése? Mondjuk úgy hogy ha eddig mozdult 4-5cm-t akkor most nem fog, csak pár milit?
Mert akkor vehettem volna a 20ezerrel olcsóbb Rockshoxot lock nélkül.
Gondolom nem az a baj, hogy még nem vettem hozzá olyan kormányról vezérelhetõ bizbaszt és csak tekergetem kézzel a kék kupakot. Vagy nem is a merevség lenne a célja ennek a rendszernek, hanem a suspension control? De akkor miért Lock / Zár nak hívjáK?
Még annyit észrevettem, hogy a lock kupakot és rajta a floodgate bigyót is be tudom nyomni a föld felé kb fél-egy milimétert. Ez természetes?
Üdv!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7257
Posted 2007. March 28. - 23:30
Már írtam 2-3oldallal régebben RS Revelation Lock ügyben. Pontosan RS Revelation 426 U-TurnAir 100-130mm.
Kiderült ugye, hogy ezek nem olyan lock-ok, mint Manituéknál, hogy merev, hanem hogy mozognak 2-3cm-t.
Szal, szerintetek így mi értelme a lock-nak? Mert én még nem jöttem rá. Mit lockol, ha a villa így is bemozdul elég szépen.
Fölfújtam a súlyomra +/- kamrákat, reboundot nyuszira (nem teknõcre vagy mire) állítottam, és max/min floodgate mellett lock on/off állapotban sem érzek, csak LEHELETNYI különbségeket.
Ennek van értelme?
Nem az lenne, hogy érezhetõen a lock hatására megváltozik a teló viselkedése? Mondjuk úgy hogy ha eddig mozdult 4-5cm-t akkor most nem fog, csak pár milit?
Mert akkor vehettem volna a 20ezerrel olcsóbb Rockshoxot lock nélkül.
Gondolom nem az a baj, hogy még nem vettem hozzá olyan kormányról vezérelhetõ bizbaszt és csak tekergetem kézzel a kék kupakot. Vagy nem is a merevség lenne a célja ennek a rendszernek, hanem a suspension control? De akkor miért Lock / Zár nak hívjáK?
Még annyit észrevettem, hogy a lock kupakot és rajta a floodgate bigyót is be tudom nyomni a föld felé kb fél-egy milimétert. Ez természetes?
Üdv!
#7258
Posted 2007. March 28. - 22:37
amúgy szürke sárga közt nem olyan nagy a különbség, hogy feltétlenül kellene változtatni.
de ha kell azt megérzed elvileg.
#7259
Posted 2007. March 28. - 20:18
ha az egyik szárban cserélek sürkérõl sárgára rugót,akkor a beállitásokon is kell változtatni?
illetve hogy nem emlékszik vk hogy mikori bikkmakkban volt boxxer öszehasonlitás?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#7260
Posted 2007. March 26. - 23:20
Azt hittem a ozgásával/szelepekkel kapcsolatosan is van difi, azért kérdeztem... mert egybõl feltünt hogy csak itt kezelik külön a 2 telót...
Köszi, remélem mihamarabb birtokba vehetm, most itt van egyelõre a szobában és gyönyörködöm benne, mire kerékre áll az még hetek kérdése...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám