Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox
#7221
Írta 2007. április 08. - 22:55

csak azért mert hallottam olyat h van a csili olajokból is szintetikus meg ásványi. csak hogy nem kavar-e be a szimmeringeknek?
azt vágom h másfajta kell a két szárba (meg azt is h milyen sûrûségû kell).
a válaszokat elõre is köszi.
#7222
Írta 2007. április 06. - 14:49

vagy ha van valakinek eladó az is megkereshet priviben
#7223
Írta 2007. április 06. - 13:53


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#7224
Írta 2007. április 05. - 20:54

Csak a kenõolaj távozik. Esetleg egy kis kosz megy a helyére...
Levegõ attól még bent marad. Nem annyira vészes a helyzet, de azért ne örülj annyira... Mert ha hosszú távon szeretnéd használni, meg kell csinálni/csináltatni. A szakmámban erre szokták azt mondani, hogy a szervízig nyugodtan elmehetsz vele...
Egyáltalán nem örülök. Ha a levegõ bent van, az oké, csak az olaj fog elfogyni idõvel. Szimering meg mint írtam az elõbb..... Így még el lehet menni 80 km-re? Merthogy épp szünet eleje van és nem bírnám ki bringa nélkül.
Köszi a választ!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#7225
Írta 2007. április 05. - 20:50

Levegõ attól még bent marad. Nem annyira vészes a helyzet, de azért ne örülj annyira... Mert ha hosszú távon szeretnéd használni, meg kell csinálni/csináltatni. A szakmámban erre szokták azt mondani, hogy a szervízig nyugodtan elmehetsz vele...

Durung forever!
#7226
Írta 2007. április 05. - 20:23

Attól, hogy mostmár a jobb láb után a bal is ereszti az olajat a Dukeban, ugye nem tud elszisszenni a luft?
(gondolom nem

Kicsit értelmesebb:
És így még használható, ha már a láb oldalán is folydogál, ha lemegyek 8 lépcsõfokon, amíg van benne kb elég olaj?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#7227
Írta 2007. április 05. - 20:01

Az, hogy az asszonyé nincs elõfeszítve, az azt jelenti, hogy a gyengébb rugó az 50 Kg-ja alatt a legpuhább állásben van. (Nálam is csak az enyém a standard rugesszal.) Lesz javulás... A szerviz után érezhetõ volt a javulás.(Nem gyengén...) De ha még a rugót is cseréled a súlyodhoz, meg fogsz döbbeni.

Durung forever!
#7228
Írta 2007. április 05. - 18:20

Hali! A szervíz sokat segít a mozgásán... Ha jól csinálják... Fontos, hogy mindkét lábaba megfelelõ mennyiségû olaj kell, (10-15 mL) gyárilag kifelejtik a bal lábból és ezért bénul le, de ha még rá áldozol 4000 Ft-ot és a szimmeringeket kicserélteted Sid-ére, akkor hosszútávon is jót teszel vele. Ha 80mm-es a telód, akkor 85 mL olaj kell a csilibe. (5W) A másik szervíz manualban 93 mL-t írnak és gyanítom, hogy ez már elég, hogy progresszívvá váljon. (Erre is sokan panaszkodnak.)
Rugó... Az asszony J2-ébe puhábbat rakattam bele. Õ 50 Kg és így elõfeszítés nélkül pont jó neki. Nálam a gyári rugesz van benne és a 75 Kg-om alá tökéletes. A döntés rajtad áll. Amúgy pár oladat ha vissza lapozol, elolvashatod a J széria rugó kódjait súlyadatokkal együtt.
Köszi a választ, olvastam én szorgalmasan az elõzõ postokat, már ki is kerestem a puha rugó kódját. Tulajdonképpen a gyakorlati értelmére keresem most a választ, és úgy érzem lesz is javulás, az alapján, amiket írtál. Azért minimum 13kg van köztünk, és az nem kevés. Lehet, hogy hülye kérdés, de ha elõfeszítés nélkül használja, az azt jelenti, hogy a legpuhább beállítással?
Szimmering meg még várat magára, pénzszûkében vagyok, és egyébként is megvárom, hogy mit varázsolnak vele.
#7229
Írta 2007. április 05. - 16:23

Stagnáló 56-58kg-om alá érdemes puhára cserélni a standard rugómat a j3-asomban? Lesz szembetûnõ változás? Ami azt illeti, most megy szervízbe, mert sehogyse akar úgy mozogni, ahogy a nagykönyvben meg van írva (egyéb j3 tapasztalatok)...
Fontos lenne a gyors válasz, köszi!
Hali! A szervíz sokat segít a mozgásán... Ha jól csinálják... Fontos, hogy mindkét lábaba megfelelõ mennyiségû olaj kell, (10-15 mL) gyárilag kifelejtik a bal lábból és ezért bénul le, de ha még rá áldozol 4000 Ft-ot és a szimmeringeket kicserélteted Sid-ére, akkor hosszútávon is jót teszel vele. Ha 80mm-es a telód, akkor 85 mL olaj kell a csilibe. (5W) A másik szervíz manualban 93 mL-t írnak és gyanítom, hogy ez már elég, hogy progresszívvá váljon. (Erre is sokan panaszkodnak.)
Rugó... Az asszony J2-ébe puhábbat rakattam bele. Õ 50 Kg és így elõfeszítés nélkül pont jó neki. Nálam a gyári rugesz van benne és a 75 Kg-om alá tökéletes. A döntés rajtad áll. Amúgy pár oladat ha vissza lapozol, elolvashatod a J széria rugó kódjait súlyadatokkal együtt.
Durung forever!
#7230
Írta 2007. április 05. - 13:19

Az a helyzet, hogy a rebam ereszti egy kicsit az olajat felul, a floodgate-nel (kb 2 honapja volt olajcseren), nem nagyon, epp hogy mindig nedves egy kicsit, de nem folyik. A bringat helyhiany miatt hatso kerekre allitva tarolom, a telot meg lockolni szoktam, hogy ne masszon el az olaj a helyerol, igy vizszintes helyzetben. Vigyem szervizbe, vagy valahogy orvosolhato a dolog szerintetek?
#7231
Írta 2007. április 04. - 23:09

Fontos lenne a gyors válasz, köszi!
#7232
Írta 2007. március 31. - 08:36

a felét végigjártam/hívtam
de még sehol nem sikerült, max csak autós szimmeringre akadni :-/

#7233
Írta 2007. március 31. - 08:27

Srácok,
elég új vagyok itt és tanácsra lenne szükségem -meg persze idõre, h végigolvassam ezt a topicot- telóvásárlás ügyében.
Szal van egy Merida Matts 500-asom V fékes, túrázgatok itt a hhh-normafa-budaörs aranyháromszögben, meg a bükkben -eger-bánkút és úgy érzem hogy ez a suntour teló (XCM-H remote lockout) nem éppen a legjobb része a biriglinek, kicsit kemény, nagyon rázza a kezemet.
Szóval szerintetek mire lenne érdemes cserélni?
A régi bringámban volt egy RS Judy SL U-turn, imádtam, de hamar ellopták és ezért van most a merida, szal arra gondoltam visszatérek a RockShox-hoz.
Néztem a Tora 318 Solo Air U turn és a Recon 351 Solo Air U turn-t.
Kicsit drágák. EZ alatt érdemes más RS-t venni?
Ja 73 kg vagyok, asszem ez is fontos adat.
elõre is köszi
Flacsi
igazából ahogy kiderült korábban a fórumon a mostani judik már nem a régiek, és gyári állapotban nem valami jó mozgásúak...az egyik srác írta, hogy õ a j3asát szédszette, meg megszervízelte alaposan, meg új szimeringet vet, és utána sokkal jobban mozgott a telója...de mondjuk egy torának jóval jobb mozgása van, és az nem rázza szét a kezet, mint a j3(tapasztalat), meg a tárcsát is bírja, ha esetleg arra "vetemedsz", hogy tárcsát veszel rá.a j3 azért nem bírja annyira a tárcsát, legalább is az enyém nem:(
igaz drágább a tora, de jobb is, erõsebb is, jobban is mozog....
úgyhogy szerintem a torát válaszd...
#7234
Írta 2007. március 30. - 23:22

Néztem a Tora 318 Solo Air U turn és a Recon 351 Solo Air U turn-t.
Kicsit drágák. EZ alatt érdemes más RS-t venni?
Tora 302 U-Turn?
#7235
Írta 2007. március 30. - 19:13

Valaki meg tudná mondani, hogy milyen méretû O-gyûrû kell egy 2004es, levegõs Duke XC-be?
A manualokban nincs pontos adat, ha valaki tudna segíteni pár számmal, nagyon megköszönném.
#7236
Írta 2007. március 30. - 16:26

elég új vagyok itt és tanácsra lenne szükségem -meg persze idõre, h végigolvassam ezt a topicot

Szal van egy Merida Matts 500-asom V fékes, túrázgatok itt a hhh-normafa-budaörs aranyháromszögben, meg a bükkben -eger-bánkút és úgy érzem hogy ez a suntour teló (XCM-H remote lockout) nem éppen a legjobb része a biriglinek, kicsit kemény, nagyon rázza a kezemet.
Szóval szerintetek mire lenne érdemes cserélni?
A régi bringámban volt egy RS Judy SL U-turn, imádtam, de hamar ellopták és ezért van most a merida, szal arra gondoltam visszatérek a RockShox-hoz.
Néztem a Tora 318 Solo Air U turn és a Recon 351 Solo Air U turn-t.
Kicsit drágák. EZ alatt érdemes más RS-t venni?
Ja 73 kg vagyok, asszem ez is fontos adat.
elõre is köszi
Flacsi
#7237
Írta 2007. március 29. - 22:35

internal=szerszámmal állítható (imbusz/Allen)
external=szerszám nélkül állítható (kupak)
#7238
Írta 2007. március 29. - 22:30


A sebesség mindent megold.
#7239
Írta 2007. március 29. - 22:21

ez alapján a pike sl-ben is internal van.
#7240
Írta 2007. március 29. - 22:19

A sebesség mindent megold.