Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7101
Írta 2007. április 23. - 08:29
#7102
Írta 2007. április 23. - 08:20
a zsírral kent kis szivacskorong?
#7103
Írta 2007. április 23. - 08:06
tam: okés, akkor éljen a zsírkenés meg a fakerék
#7104
Írta 2007. április 23. - 00:23
Itt van egy kis izelito azoknak akik mostanaban akarnak az RS termekpalettajarol valasztani
http://www.nsmb.com/...hox07_06_06.php
#7105
Írta 2007. április 23. - 00:19
#7106
Írta 2007. április 23. - 00:10
#7107
Írta 2007. április 22. - 23:47
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7108
Írta 2007. április 22. - 23:45
mit értesz fr alatt ?
mindenesetre a domain valamelyik 66-tal lehet partiban erõsségben, az all mountain jóval csirkébb cucc......
En is igy tippeltem, koszi. Van szemellyes tapasztalatod, esetleg lattad mar valamelyiket eloben ,vagy tudsz valakit aki tesztelte es hasonloan latja?
Nekem szemely szerint az RS jobban bejon foleg ha tenyleg az RV66 szintjen van. Mit lehet tudni az integralt PM-rol, mi kellhet 200-as tarcsa mountolasahoz?
#7109
Írta 2007. április 22. - 22:41
ja. de akkor meg nyílt
ilyen egy nyílt patron? hogy alul felül zárt, mindentõl elzárva? akkor jó
#7110
Írta 2007. április 22. - 21:17
Én is ilyen egészen light-os zsírkenésre gondoltam,következõ szervíznél ki is próbálom.mentem vele hoesesben, es rakni kellett ra egy kis kompressziocsillit az egyenes/aszfaltos szakaszokon, mert ugy pogozott mint az allat. ennyit a hidegben belassulasrol.
amugy judybuttert es redrumot osszekevertunk, ami adott egy ilyen kis pudingszeru masszat, amivel osszemancsoltuk a belsosegeket, es ugy tettuk ossze. tehat nem ugy kell elkepzelni, hogy telenyomtuk a villat zsiiiiirral mint anno a manitou sx-et kellett. erti? :wtf:
#7111
Írta 2007. április 22. - 19:24
de miért tennél zsírt egy olyan telóba aminek a tömítései megengedik az olaj használatát? egészen pontosan milyen hasznod származna belõle? azon kívül, hogy hidegben lassabb lesz a mozgása?
tam: légkamrába is pár csepp olajat kell rakni szvsz.
de aki akar, nyugodtan rakjon zsírt az olajfüris telójába.
mentem vele hoesesben, es rakni kellett ra egy kis kompressziocsillit az egyenes/aszfaltos szakaszokon, mert ugy pogozott mint az allat. ennyit a hidegben belassulasrol.
amugy judybuttert es redrumot osszekevertunk, ami adott egy ilyen kis pudingszeru masszat, amivel osszemancsoltuk a belsosegeket, es ugy tettuk ossze. tehat nem ugy kell elkepzelni, hogy telenyomtuk a villat zsiiiiirral mint anno a manitou sx-et kellett. erti? :wtf:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7112
Írta 2007. április 22. - 18:30
mit értesz fr alatt ?Jo persze AM az AM de mivel 160-asban nincs a marzonak FR kategoriaju teloja (A Z1 az 150-es az RV meg 180-as) ezert csak ez jon szamitasba, de szerinted akkor ez labdaba se rug light FR-re?
Azert koszi a hozzaszolast sokat tudtam meg a ket telorol
mindenesetre a domain valamelyik 66-tal lehet partiban erõsségben, az all mountain jóval csirkébb cucc......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7113
Írta 2007. április 22. - 15:26
#7114
Írta 2007. április 22. - 11:51
Azert koszi a hozzaszolast sokat tudtam meg a ket telorol
#7115
Írta 2007. április 21. - 22:34
a domain meg a marzo am kurvára nem egy kategória....utóbbi abszolút nem fr teló,Rock Shox Domain 302 U-Turn -rol tud valaki valamit. (Jobb)
http://www.sram.com/...de/domain/#tab2
Fr felhasznalasi celbol melyik lenne jobb (cel a szep (ki)mozgas es lehetoleg eros legyen azert) Mi a helyzet az integralt PM-el 200-as tarcsa eseten, mit kell tenni? Kona fejcsovel kompatibilis ez a cucc?
Alternativa Marzo 07 AM2 ` (mindket teleszkop 160mm-es) Bar ahogy korabban irtam a marzo topikban, szvsz nem jon be a levegoelofeszites akarhogy ugyeskednek a gyartok ,az biza rontja a megindulast, hiaba konnyebb.
Otlet?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7116
Írta 2007. április 21. - 22:30
http://www.sram.com/...de/domain/#tab2
Fr felhasznalasi celbol melyik lenne jobb (cel a szep (ki)mozgas es lehetoleg eros legyen azert) Mi a helyzet az integralt PM-el 200-as tarcsa eseten, mit kell tenni? Kona fejcsovel kompatibilis ez a cucc?
Alternativa Marzo 07 AM2 ` (mindket teleszkop 160mm-es) Bar ahogy korabban irtam a marzo topikban, szvsz nem jon be a levegoelofeszites akarhogy ugyeskednek a gyartok ,az biza rontja a megindulast, hiaba konnyebb.
Otlet?
#7117
Írta 2007. április 21. - 21:18
...sala travisa), akkor lenne nyílt olajfürdõs.
mimimi? saláé TPC+ -os nem? az egy zárt olajpatron.
#7118
Írta 2007. április 21. - 11:42
a manitou történetében 1816 óta elõszöraz enyémben olaj van
attól hogy a csillapítást egy nyilt patron végzi, még olajfürdõs a teló. ha a csilit is ugyanaz az olaj intézné (marzo, vagy sala travisa), akkor lenne nyílt olajfürdõs. azért van benne szivacsgyûrû, hogy fent is kenjen. de továbbra is azt mondom, hogy nyugodtan rakj bele zsírt csak elöbb furkáld ki
#7119
Írta 2007. április 21. - 10:49
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#7120
Írta 2007. április 21. - 10:16
Adok a Niztous hoz kis toatkenyeret és már lehet is kenni rá a zsírot
Sala,mennyire vegyem szentírásnak a lábon lévõ adatokat az SL-nél? tapasztalat útján tudom meg a helyes utat ,igaz?
tapasztalatom szerint kiindulási alapnak jó bár szerintem egy 5-10%al kevesebbel tökéletesebb.
meghát ha puhább jobban mozog ha meg felfelé mész ugyis lockolsz
csillapitás meg érzés szerint csak ne legyen tul lassu kb 1/3 ig.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->