Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#6741
Posted 2007. July 20. - 15:08
A sebesség mindent megold.
#6742
Posted 2007. July 20. - 14:56
#6743
Posted 2007. July 20. - 12:28
A georól meg annyit, h egyik pillanatról a másikra nem változik szvsz, és ami 10 perc alatt történt, az kemény sima mozgás -> puhább akadozó.
#6744
Posted 2007. July 20. - 12:06
#6745
Posted 2007. July 20. - 11:49
Durung forever!
#6746
Posted 2007. July 20. - 11:18
Üdvözlet újra!
Egyre égetõbb problémával, és egyben titokzatos, bosszantó megoldást keresõ rejtéllyel fordulok hozzátok ismét. Nagyon fontos lenne a megoldás, kérlek ha tudtok segítsetek.
A probléma kezdõdött egy újonnan csontszárazon megkapott J3-mal (akkor még nem tudtam, h nincs kenése). Miután meguntam azt, hogy nem mozog -addig mûködését egyáltalán nem értve, és botor módon- a becsúszókra csepegtettem mûszerolajat, mivel a régi RST-m attól életre kelt. Nagyon megörültem a hirtelen jó mozgásnak, viszont 10 perc használat után teljesen bedarabosodott, gyakorlatilag tapad valami, és megindulni is csak nehezen akar emiatt (ha lassan engedem kifelé a telót szándékosan, akkor ilyen d-d-d fílingben jön). Felküldtem gariban az ebike-nak, mondanom sem kell, hogy azt mondták, nekik tökéletes volt. Aztán elvittem egy helyi szervízbe, ahol kapott új kenést (port húzott le a szerelõ a becsúszókról). Ezután már kezdett mozogni a teló, viszont még mindig darabos volt. Visszavittem, darabokra szét lett szedve, olajcsere (retek volt). Szerelõm észrevette a tolórúdon akadozva mozgó gumigyûrût. Azt is cserélte. Külön külön betéve a becsúszókat nem észlel semmi problémát, sima a mozgás. Együtt viszont megvan a probléma. Innentõl megáll a tudomány, azt mondta, elvileg minden alkatrész jó benne.
Namármost mi lehet a probléma, kérdem én. Felvetett olyat, hogy lehet nem párhuzamosak a becsúszók. Szerény véleményem szerint az tök más problémát eredményezve, valamint ellentmond a mûszerolajas kezdetnek, mivel kétlem, h attól sérülne/hajlana a becsúszó.
Várok okos válaszokat, köszi.
bár ez csak egy tipp:lehet,hogy minden alkatrésze tökéletes és jó,de összerakva pedig akadozik,akkor szerintem szorul benne valami...átmenetileg jo volt a mûszerolaj,mert valami kenést adott annak a résznek ahol a gubanc van....(rst-mnél is ilyen gondok voltak)
#6747
Posted 2007. July 20. - 10:45
Egyre égetõbb problémával, és egyben titokzatos, bosszantó megoldást keresõ rejtéllyel fordulok hozzátok ismét. Nagyon fontos lenne a megoldás, kérlek ha tudtok segítsetek.
A probléma kezdõdött egy újonnan csontszárazon megkapott J3-mal (akkor még nem tudtam, h nincs kenése). Miután meguntam azt, hogy nem mozog -addig mûködését egyáltalán nem értve, és botor módon- a becsúszókra csepegtettem mûszerolajat, mivel a régi RST-m attól életre kelt. Nagyon megörültem a hirtelen jó mozgásnak, viszont 10 perc használat után teljesen bedarabosodott, gyakorlatilag tapad valami, és megindulni is csak nehezen akar emiatt (ha lassan engedem kifelé a telót szándékosan, akkor ilyen d-d-d fílingben jön). Felküldtem gariban az ebike-nak, mondanom sem kell, hogy azt mondták, nekik tökéletes volt. Aztán elvittem egy helyi szervízbe, ahol kapott új kenést (port húzott le a szerelõ a becsúszókról). Ezután már kezdett mozogni a teló, viszont még mindig darabos volt. Visszavittem, darabokra szét lett szedve, olajcsere (retek volt). Szerelõm észrevette a tolórúdon akadozva mozgó gumigyûrût. Azt is cserélte. Külön külön betéve a becsúszókat nem észlel semmi problémát, sima a mozgás. Együtt viszont megvan a probléma. Innentõl megáll a tudomány, azt mondta, elvileg minden alkatrész jó benne.
Namármost mi lehet a probléma, kérdem én. Felvetett olyat, hogy lehet nem párhuzamosak a becsúszók. Szerény véleményem szerint az tök más problémát eredményezve, valamint ellentmond a mûszerolajas kezdetnek, mivel kétlem, h attól sérülne/hajlana a becsúszó.
Várok okos válaszokat, köszi.
#6748
Posted 2007. July 20. - 10:17
#6749
Posted 2007. July 20. - 07:22
A sebesség mindent megold.
#6750
Posted 2007. July 20. - 00:30
dee az olajos megfejtésrõl tudsz ezt azt?
hálás köszönet
#6751
Posted 2007. July 19. - 23:56
#6752
Posted 2007. July 19. - 23:42
RS Tora 318 u-turn-be milyen olaj a legoptimálisabb ?
illetve ezt beszerezve megtudom csinálni énis? vagy el lehet barmolni valamit?
köszi a válaszokat!
üdvv!!
#6753
Posted 2007. July 19. - 23:00
#6754
Posted 2007. July 19. - 21:43
Én egy 16.5"-os Polarist használok J3-assa, 80 mm-en. Mivel a Dart a Judy utódja, ezért gondolom hasonlóak a paraméterek. (Majdnem ugyanaz.)Nekem egy Magellan Polaris vázhoz XC-re fõként aszfalt és hegyes használatra ajánlották a Dart3-t. Szerintetek megfelelõ választás lenne ilyen használatra?
Geometriailag: Enyhén agilis, de stabil. Azaz, éreztetni kell a bringával, hogy ki az úr a pályán, de egy zsebkendõn meg lehet vele fordulni. Szerintem pont jó így. (72 Km/h-nál csak a szemüvegre kenõdött bogarak zavartak.)
Telóról: Alapvetõen jó, ha nem zavar a súlya. Miután kiküszöbölöd a gyermekbetegségeit egésszen fenomenális. A gondokat és annak megoldását már felvázoltam lentebb. Ha mákod ven, a Dartnál már nincsennek meg azok a hiányosságok, de ha mégis nem kell megilyedni, megoldható. Én nem bántam meg a megvásárlását.
De nem akarlak befolyásolni, ez csak a véleményem. (Az én anyámat ne szidják!) Gondolkozz el, aztán döntsd el mit akarsz.
Durung forever!
#6756
Posted 2007. July 19. - 21:14
Es akkor sirnak az emberek hogy szar a fizetes (tenyleg az )
Mellesleg nem ertem a gyartokat ,most vagy ok szalltak el, vagy a forint lett megrosszabb mert az rs telok ara is az egbe szokott (katalogusar)
200 felett egy totem? Nanee akkor mar tenyleg egy fox inkabb megha kisebb is.
de hogy pelda is legyen:
http://www.x-gamezbi...ermekek&kid=266
#6757
Posted 2007. July 19. - 20:55
ugye ?Pedig ma szépen kapta az ívet a talas a Mátrában ...bár ez itt :offtopic:
Nem is értem, eddig hogy tudtam e nélkül élni (tekerni)......sima tekerészéskor 120, aszfalton 100, lefelé 140...zseniális...:love1:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6758
Posted 2007. July 19. - 19:22
Magell, elenyészõ az am bringák és a rendeltetésszerûen használt am telók aránya itthon -ne a fórumos bringaösszetételébõl indulj ki, az nem átlagos-
Pedig ma szépen kapta az ívet a talas a Mátrában ...bár ez itt :offtopic:
Nem is értem, eddig hogy tudtam e nélkül élni (tekerni)......sima tekerészéskor 120, aszfalton 100, lefelé 140...zseniális...:love1:
#6759
Posted 2007. July 19. - 17:23
hát a forged hollow az sztem üregesre kovácsoltat jelentHááát... Biztos csak a halál meg az adók... (Régen voltak már a metallográfia elõadásaim)
Lehet hogy nem jól emléxem és hülyeségeket irkálok... A 7000-es sorozatú alumínium (az összes 7xxx) fõ ötvözõi cink és magnézium, emellett réz, cirkon, mangán és króm is lehet benne. Hõkezelhetõ, kovácsolható (mindkét eljárás a szövetszerkezetet változtatja, nem az összetételt). "Sima" öntéssel (majd öregítéssel, kovácsolással) lehet belõle baromi teherbíró cuccokat készíteni, vszleg ez lehet az eljárás itt is. Szóval hülye vagyok
A koronát biztos hogy kovácsolják is? Nekem oda kicsit túlzásnak tûnik.
nem az ötvözõ anyagokban kételkedtem, hanem a porkohászatban, sztem az máshol alkalmazott tecnológia
Magell, elenyészõ az am bringák és a rendeltetésszerûen használt am telók aránya itthon -ne a fórumos bringaösszetételébõl indulj ki, az nem átlagos-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6760
Posted 2007. July 19. - 17:09
Nemrég valaki írta, hogy az AM telók szinte eladhatatlanok Mo-on, nálunk az XC telókmennek. Ha felépítésükben hasonló a Recon, Reba, Revel, akkor mi az oka ennek, a V-féktüske hiánya, vagy az, hogy feleslegesen nagy a rugóút ?
olyan telómerevség mellett amit ezek a villák nyújtanak többek között a 32mm-es becsúszók miatt, ott már a v-fék erõtlen.....
Am telók igenis mennek Mo-n rendsen