Egyik sem.
Mert? :scared:
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Egyik sem.Segitsen vki!
Két teló választása elõtt állok...
03-as Boxxer WC vagy 05-ös Boxxer Ride?
nincs benne az árbanKöszi .
A poplock kar jár hozzá, mert nem egyértelmû számomra ?
A rugós teló 1,5-2 cm-ert beül induláskor, a levegõs is, vagy ott a negatív kamra ellentart ?
+ a 426-os isKözben odakukkantva, a probikében nem a 426-os, hanem a 409-es kapható
59900 ft-ért.
Valszeg marad az ebikés recon 351 U-turn, 63000 ft-ért, mert még v-fékes a gép, így várhatok a tárcsafék beszerzésével. Remélem lesz nekik v.fékes kivitelû, poplok kart meg venni kell hozzzá, osz jónapot.
Esetleg egy címet tudtok, ahová a recont lehet vinni ( jó szívvel ) garis szervízbe és ahol meg is nézhetõ a szét- és összeszerelés ?
Red Rum kell
Hát... Ha a tényleges üzemidõt nézed, lehet, nem is olyan kevés.
Pl.: Km órán megnézed, hogy az egy napos túrán mennyi idõt töltöttél tekeréssel. Bár... Ha nem állsz meg minden szembejövõ kocsmánál egy sörre...:matahara:
Állítólag Red Rum kell , majd X idõ után, az lesz elég horror áron..
A sebesség mindent megold.
50 óra :chin: régebben én is ezt hallottam de belegondolva az ku*va kevés!
havonta lazán kéne akkor.
Hát... Saját tapasztalat: Ha van a becsúszón kívûl egy kevés olaj, a sár nem tud rászáradni és így nem kell a szimmeringnek annyit kûzdenie vele. :chin: Ha nincs kedved bringázás elõtt azt az egy percet ráfordítani, nem csodálkozz, ha egyszer a sár nyer a szimmeringel szemben... Aztán jöhet a pucolás, meg a szimmering csere..!:scared::cry:Köszi a tanácsot.
A szivacsgyürû olajozása más tészta, de ha bekened a becsúszót, akkor csak a por ragad rá.
Nem azt mondom, hogy nem kell kenés a telóknak, de nem mindegy, hogyan...
nem kell ezt ilyen véresen komolyan venniOK. minden, de mibe fáj ez a beavatkozás havonta, lagalább, amíg él a gari ?
A sebesség mindent megold.