Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#6501
Posted 2007. August 24. - 21:11
Ha igen, akkor ne!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#6502
Posted 2007. August 24. - 20:39
Nekem Team-em volt 3hónapig és úgy éreztem h. csavarodik és hajlik össze-vissza. Öcsémnek Race van, szintén 70kg, és nincs rá panasza. Ki kell próbálni igazából.
igen, tényleg nagyon egyénfüggõ, kinek mi számít hajlékonynak. haver 80+ és nem panaszkodik, lefelé is nagyon gyors.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6503
Posted 2007. August 24. - 20:22
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6504
Posted 2007. August 24. - 19:49
Hali
Új teló vásárlásán gondolkodom és érdeklõdnék, hogy mik a tapasztalatok vélemények a 06 SID Race-rõl.
Visszakerestem már de nem sok mindent találtam.
CC-re kellene a teló kb 70kg vagyok.
Mennyire szerviz karbantartás igényes esetleg mi a gyenge pontja, amire oda kell figyelni.
Nekem Team-em volt 3hónapig és úgy éreztem h. csavarodik és hajlik össze-vissza. Öcsémnek Race van, szintén 70kg, és nincs rá panasza. Ki kell próbálni igazából.
#6505
Posted 2007. August 24. - 19:29
Hali
Új teló vásárlásán gondolkodom és érdeklõdnék, hogy mik a tapasztalatok vélemények a 06 SID Race-rõl.
Visszakerestem már de nem sok mindent találtam.
CC-re kellene a teló kb 70kg vagyok.
Mennyire szerviz karbantartás igényes esetleg mi a gyenge pontja, amire oda kell figyelni.
70 kg-hoz (felülrõl 70?) nem biztos, hogy erõltetni kéne.
Visszakeresve meg annyi minden van ám róla
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#6506
Posted 2007. August 24. - 19:28
Új teló vásárlásán gondolkodom és érdeklõdnék, hogy mik a tapasztalatok vélemények a 06 SID Race-rõl.
Visszakerestem már de nem sok mindent találtam.
CC-re kellene a teló kb 70kg vagyok.
Mennyire szerviz karbantartás igényes esetleg mi a gyenge pontja, amire oda kell figyelni.
#6507
Posted 2007. August 24. - 12:17
Sziasztok
Az lenne a kérdésem , hogy REVELATION 426 DualAir 115,130mm PopLock és a
REVELATION 426 Air U-Turn PopLock telóknál a dualair és u-turn milyen különbséget jelent. Az elsõ csak 10 ezerrel ólcsóbb a másiknál , de nem tudom , hogy funkcióban mi a különbség.
Meg azért érdekelnének tapasztalatok is ha van valakinek ilyen típus.
Elõre is köszi...
A Dual Air-es útját csak szétszedéssel tudod állítani adott lépésenként, a U-turnöst fokozatmentesen, és kívülrõl.
#6508
Posted 2007. August 24. - 12:15
Az lenne a kérdésem , hogy REVELATION 426 DualAir 115,130mm PopLock és a
REVELATION 426 Air U-Turn PopLock telóknál a dualair és u-turn milyen különbséget jelent. Az elsõ csak 10 ezerrel ólcsóbb a másiknál , de nem tudom , hogy funkcióban mi a különbség.
Meg azért érdekelnének tapasztalatok is ha van valakinek ilyen típus.
Elõre is köszi...
#6509
Posted 2007. August 23. - 21:19
ez is 100-ra van állítva. a csillapítás szvsz elég, mert érezhetõen mûködik benne, ha kicsit jobban lenyomom, vagy tekerés közben "rárugózok", vagy felrántom, akkor nem koppan.
arra gondoltam, esetleg kevés lehet az olaj (bár nem folyik) esetleg szutykos? :chin:
meg ami még vicces, hogy menet közben nem érzõdik. és ha terepezek vele annyit, hogy ne üljön a láb alján az olaj, akkor gyakorlatilag megszûnik a jelenség. na, majd beadom olajcsere/pucolásra.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6510
Posted 2007. August 22. - 16:22
arra gondoltam, esetleg kevés lehet az olaj (bár nem folyik) esetleg szutykos? :chin:
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6511
Posted 2007. August 22. - 16:17
A koppanást nemtom mi okozza, biztos elég a csillapítás?
#6512
Posted 2007. August 22. - 16:17
#6513
Posted 2007. August 22. - 15:44
mitõl lehet ez?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6514
Posted 2007. August 21. - 20:16
Mer kipróbáltam, de úgy volt ahogy mondtad.miért tettél bele 120 psi-t? neked az már merevvillát csinál belõle. 90-100 psi bõven elég lesz.
#6515
Posted 2007. August 21. - 16:04
Elvittem a telót és lám csak a szelep gumi alkatrésze ment szét valamijen okból, de a lényeg nincs semmi baja a telónak.
Csak azér írom le hogy hátha segítek ezzel valakinek.
miért tettél bele 120 psi-t? neked az már merevvillát csinál belõle. 90-100 psi bõven elég lesz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#6516
Posted 2007. August 21. - 15:51
Csak azér írom le hogy hátha segítek ezzel valakinek.
#6517
Posted 2007. August 19. - 21:55
Érdeklõdnék hogy volt e másnak is hasonló telóval ilyen problémája:
A probléma hogy a negatív kamra teljesen kiereszti a levegõt amint leveszem róla a pumpát s úgy láttam hogy a szelepen keresztûl ereszti a levegõt.
Elõzmény:
Nemrég hoztam vissza telót szervízbõl (a teló útját 130 -ról 110 re átállították)
S közben voltam vele jót tekerni, de ma állítani akartam a levegõ nyomáson 2-szer 3-szor sikerült eresztés nélkül, de nem tom hogy jelent e valamit, hogy mielõtt észrevettem volna a leeresztést a + kamrát felfújtam 120 PSI-re majd utána a - kamrát 140 PSI, majd mentem egy kört a bringával s alig mozdult vagyis már akkor kieresztette a levegõt.
#6518
Posted 2007. August 19. - 20:56
#6519
Posted 2007. August 19. - 20:55
ugye irtam korabban,h a nemreg vett TORA szepen beadta a kulcsot, megkinzott a bukk-marcsan, visszavittem, kicsereltek a komplett belsejet es ma vegre elhoztam es tekertem vele egyet HHH-Normafa kozott, huh egy alom -biztos van jobb villla is - ezt ahhoz kepest mondom, amilyen volt! Szepen szuszog, csillapít, hmm, ha lenyomom,nagyokat lehet ugrani vele...
nem akar valaki holnap tekerni egyet?????
#6520
Posted 2007. August 17. - 17:43
Van lockout (RL - L a lockoutot jelenti).
SID? Nem Reba Team?
naaa az!