Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#581
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Kocát keresd, neki van talán egy SID-je amit nem használ.

#582
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Régi SID-hez keresek (28mm) bal oldali becsúszót ha van valakinek ötlete emberi árú beszerzési lehetõségrõl kérem ossza meg velem.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#583
Kisrozi

Kisrozi

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás
Sziasztok

Ha valakinek van ideje , legyen kedves elmondani néhány mondatban miben más egy Dual air egy Solo airtól ? Természetesen azt tudom, hogy a dual airban a lekoppanást ( amikor a teló hirtelen teljes méretében ki tud "nyújtózkodni") rugó helyett egy külön állítható légkamrával lehet állítani, de arra lennék kíváncsi mennyiben jobb ez, illetve hogy érdemes beállítani, hogy az elérhetõ plusz amit a dual air nyújt , ki legyen használva ( már ha van és nem parasztvakítás az egész ). És bocs a nagyon pongyola fogalmazásért .

köszi

#584
citystar

citystar

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás
Túl vagyok a szervizen, minden ment gördülékenyen, 1 baki volt talán:
amikor csúsztattam vissza a becsúszót az alsó szárba a motion controll felõli oldalon felugrott a szimering gyûrû, de visszanyomkodtam-ütögettem. Rányomkodtam a telóra miután felfújtam, akkor a helyén maradt...
az normális hogy ha lockolt állapotban van a gate is maxra tekerve, és ha akkor nyomkodom a gate tekereõ fel-fel mozog (kb 0,5-1,5 mm-t) ? Egyébként kézbõl jól mûködik, sajnos bringában csak pár hét múlva tudom kipróbálni.

#585
Kisrozi

Kisrozi

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás

Köszi a gyors választ!

Van benn távtartó, ez biztos (100-nál), a lényege a kérdésemnek hogy a 2009-es típusnál is elég mélyen van e benn a vezetõperselyben a becsúszó ha 120-ra van állítva?
Szerinted konstrukcióban akkor ugyan az a 2009-es mint a 10-es? Ránézésre én sem látok különbséget, átböngésztem már mindent de ez nem jelent semmit!

Leírnád nekem a jól bejáratott Sala-féle olajmennyiségeket, hova mennyit, milyen viszkozitásút?
Köszi!


12 ml/ láb

#586
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.268 hozzászólás
elviekben mindenek tudni kéne a 120-at

az elsõ 3 évben 85-100-115 tudtak

aztán 80-100-120
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#587
citystar

citystar

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás

Szia

Józan paraszti ésszel, úgy is szétszeded, hogy karbantartsd. Akkor meg látni fogod van e távtartó vagy nincs. Nem de ? A Szivacs gyûrû meg ha totyog az olajban az milyen gondot okozhat, ellenben ha száraz nem ken. Szóval szerintem totyogjon. Aztán a zsírozás-olajzásról meg annyit, ha megnézed 2008 óta hányféle mennyiséget ír olajból a lábba, akkor eldobod magad. Én Salának hiszek. És ha a zsír mellé teszel olajat mi baj lehet ? Én teszek és eddig nem bántam meg, de biztos van aki nem tesz.

Amire érdemes figyelni az az,hogy ne legyen sok olaj a lábban , és ne legyen sok olaj a csillapításban, a szivacs gyûrû meg kenjen .

Szerintem


Köszi a gyors választ!

Van benn távtartó, ez biztos (100-nál), a lényege a kérdésemnek hogy a 2009-es típusnál is elég mélyen van e benn a vezetõperselyben a becsúszó ha 120-ra van állítva?
Szerinted konstrukcióban akkor ugyan az a 2009-es mint a 10-es? Ránézésre én sem látok különbséget, átböngésztem már mindent de ez nem jelent semmit!

Leírnád nekem a jól bejáratott Sala-féle olajmennyiségeket, hova mennyit, milyen viszkozitásút?
Köszi!

#588
Kisrozi

Kisrozi

    vendég

  • fórumtag
  • 95 hozzászólás
Szia

Józan paraszti ésszel, úgy is szétszeded, hogy karbantartsd. Akkor meg látni fogod van e távtartó vagy nincs. Nem de ? A Szivacs gyûrû meg ha totyog az olajban az milyen gondot okozhat, ellenben ha száraz nem ken. Szóval szerintem totyogjon. Aztán a zsírozás-olajzásról meg annyit, ha megnézed 2008 óta hányféle mennyiséget ír olajból a lábba, akkor eldobod magad. Én Salának hiszek. És ha a zsír mellé teszel olajat mi baj lehet ? Én teszek és eddig nem bántam meg, de biztos van aki nem tesz.

Amire érdemes figyelni az az,hogy ne legyen sok olaj a lábban , és ne legyen sok olaj a csillapításban, a szivacs gyûrû meg kenjen .

Szerintem

#589
citystar

citystar

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás
Sziasztok!

Õsszel vettem egy Rock Shox Reba Race telót (szürke) ami jelenleg 100mm-re van állítva. Az eladó azt mondta hogy ez egy 2010-es modell de nem vok teljesen biztos benn lehet h 2009-es. Miben különbözik a kettõ külsõre?
Az évjárat azért lenne nekem még érdekes mert a 2009-es szerviz leírásában ezt a telót 100 és 80 mm közül valamelyikre lehet állítani, a 2010-esben viszont már ott szerepel a 120 mm is ami az én célom lenne! (a 2009-es illusztrációján is ott szerepel még 1 távtartó 100 mm-nél.) Lehet a 2009-est is 120 mm-re állítani, vagy nem bírja?
Valamint felfedeztem hogy a 2009-es dual air felsõ szárba kell 6 ml 15W-s olaj, 2010-tõl viszon csak zsírozni kell! Gyakorlatban melyik a jobb megoldás?

Persze ennyivel nem merültem ki a kérdésekbõl:
ha mindent letisztítottam isopropyl alkohollal utána mindent át kell kenni olajjal, vagy zsírral?
a szivacsgyûrûket mennyire kell olajjal átitatni? tocsogjon, vagy csak ne legyen száraz?

A többi részlet talán tiszta, úgyis jelentkezek ha nem :D
Bármilyen szervizeléssel kapcsolatos tippet, tanácsot szívesen fogadok!

Köszi elõre is!
Üdv. Robi

#590
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

Helló!

Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.

Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?

Kösz


Volt ugyanilyen problémám, én beraktam a helyére egy O-gyürüt addig amig elkészült az utángyártott karmantyu. Minimálisan szivárgott és szorult is a lock (segíteni kellett neki, hogy visszamemjen a kar), de használható volt.
Lemértem, én 17x11x3,5-nek látom, de ugye gumi....
Amúgy itt van a kezemben, kettõt csináltattam :)
Failure is always an option.

#591
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Sziasztok!

Gyorsan tudnátok segíteni hogy Argyle-bõl hogyan lehet kiszedni a visszautat?
rock shox argyle 409 dichtungswechsel - YouTube 1:49-nél látszódik hogy olyan fém kupak szerûség van a becsúszó alján és nem tudom hogyan kell leszedni.
Választ elõre is köszönöm!


sehogy, sajtolva van

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#592
trek8k

trek8k

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás

Nem 1000 % de talán 12x18x3,5 NBR a méret
O Ring-nél csinálnak pár nap alatt.


Köszi, akkor ezen a nyomon elindulok.

#593
STP srác

STP srác

    új vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
Sziasztok!

Gyorsan tudnátok segíteni hogy Argyle-bõl hogyan lehet kiszedni a visszautat?
rock shox argyle 409 dichtungswechsel - YouTube 1:49-nél látszódik hogy olyan fém kupak szerûség van a becsúszó alján és nem tudom hogyan kell leszedni.
Választ elõre is köszönöm!
Ride your way!

#594
speedline

speedline

    vendég

  • fórumtag
  • 43 hozzászólás

Helló!

Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.

Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?

Kösz


Nem 1000 % de talán 12x18x3,5 NBR a méret
O Ring-nél csinálnak pár nap alatt.

#595
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

ma vettem egy rock shox tora 302-t.
teljesen új teleszkóp, még sosem volt használva.
hallottam olyan rémhírt, hogy érdemes rögtön némi olajat tölteni bele, mert gyárilag kevés van benne.
ez mennyire igaz? tényleg szedjem is szét rögtön?


IGEN!

Sajnos a 302 -szemben a komolyabb pl 318 tora-val- müanyag perselyes, szóval sosem fog szépen mozogni :(

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#596
hetton

hetton

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás
ma vettem egy rock shox tora 302-t.
teljesen új teleszkóp, még sosem volt használva.
hallottam olyan rémhírt, hogy érdemes rögtön némi olajat tölteni bele, mert gyárilag kevés van benne.
ez mennyire igaz? tényleg szedjem is szét rögtön?

#597
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
minden 32-es ugyanaz

Enduro külön gyárt 32es Boxxerhez HD néven, magasabb az olajzáró

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#598
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás
Reba-SID 32mm szimeringek megegyeznek?konkrétan:11.4308.850.000

#599
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

Helló!

Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.

Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?

Kösz


ha ezt elõbb látom, tegnap csináltam épp egyet...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#600
trek8k

trek8k

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás
Helló!

Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.

Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?

Kösz