Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#581
Posted 2013. February 10. - 12:19
#582
Posted 2013. February 10. - 10:59
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#583
Posted 2013. February 10. - 10:42
Ha valakinek van ideje , legyen kedves elmondani néhány mondatban miben más egy Dual air egy Solo airtól ? Természetesen azt tudom, hogy a dual airban a lekoppanást ( amikor a teló hirtelen teljes méretében ki tud "nyújtózkodni") rugó helyett egy külön állítható légkamrával lehet állítani, de arra lennék kíváncsi mennyiben jobb ez, illetve hogy érdemes beállítani, hogy az elérhetõ plusz amit a dual air nyújt , ki legyen használva ( már ha van és nem parasztvakítás az egész ). És bocs a nagyon pongyola fogalmazásért .
köszi
#584
Posted 2013. February 05. - 22:33
amikor csúsztattam vissza a becsúszót az alsó szárba a motion controll felõli oldalon felugrott a szimering gyûrû, de visszanyomkodtam-ütögettem. Rányomkodtam a telóra miután felfújtam, akkor a helyén maradt...
az normális hogy ha lockolt állapotban van a gate is maxra tekerve, és ha akkor nyomkodom a gate tekereõ fel-fel mozog (kb 0,5-1,5 mm-t) ? Egyébként kézbõl jól mûködik, sajnos bringában csak pár hét múlva tudom kipróbálni.
#585
Posted 2013. February 04. - 20:25
Köszi a gyors választ!
Van benn távtartó, ez biztos (100-nál), a lényege a kérdésemnek hogy a 2009-es típusnál is elég mélyen van e benn a vezetõperselyben a becsúszó ha 120-ra van állítva?
Szerinted konstrukcióban akkor ugyan az a 2009-es mint a 10-es? Ránézésre én sem látok különbséget, átböngésztem már mindent de ez nem jelent semmit!
Leírnád nekem a jól bejáratott Sala-féle olajmennyiségeket, hova mennyit, milyen viszkozitásút?
Köszi!
12 ml/ láb
#586
Posted 2013. February 03. - 21:30
az elsõ 3 évben 85-100-115 tudtak
aztán 80-100-120
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#587
Posted 2013. February 03. - 21:07
Szia
Józan paraszti ésszel, úgy is szétszeded, hogy karbantartsd. Akkor meg látni fogod van e távtartó vagy nincs. Nem de ? A Szivacs gyûrû meg ha totyog az olajban az milyen gondot okozhat, ellenben ha száraz nem ken. Szóval szerintem totyogjon. Aztán a zsírozás-olajzásról meg annyit, ha megnézed 2008 óta hányféle mennyiséget ír olajból a lábba, akkor eldobod magad. Én Salának hiszek. És ha a zsír mellé teszel olajat mi baj lehet ? Én teszek és eddig nem bántam meg, de biztos van aki nem tesz.
Amire érdemes figyelni az az,hogy ne legyen sok olaj a lábban , és ne legyen sok olaj a csillapításban, a szivacs gyûrû meg kenjen .
Szerintem
Köszi a gyors választ!
Van benn távtartó, ez biztos (100-nál), a lényege a kérdésemnek hogy a 2009-es típusnál is elég mélyen van e benn a vezetõperselyben a becsúszó ha 120-ra van állítva?
Szerinted konstrukcióban akkor ugyan az a 2009-es mint a 10-es? Ránézésre én sem látok különbséget, átböngésztem már mindent de ez nem jelent semmit!
Leírnád nekem a jól bejáratott Sala-féle olajmennyiségeket, hova mennyit, milyen viszkozitásút?
Köszi!
#588
Posted 2013. February 03. - 20:50
Józan paraszti ésszel, úgy is szétszeded, hogy karbantartsd. Akkor meg látni fogod van e távtartó vagy nincs. Nem de ? A Szivacs gyûrû meg ha totyog az olajban az milyen gondot okozhat, ellenben ha száraz nem ken. Szóval szerintem totyogjon. Aztán a zsírozás-olajzásról meg annyit, ha megnézed 2008 óta hányféle mennyiséget ír olajból a lábba, akkor eldobod magad. Én Salának hiszek. És ha a zsír mellé teszel olajat mi baj lehet ? Én teszek és eddig nem bántam meg, de biztos van aki nem tesz.
Amire érdemes figyelni az az,hogy ne legyen sok olaj a lábban , és ne legyen sok olaj a csillapításban, a szivacs gyûrû meg kenjen .
Szerintem
#589
Posted 2013. February 03. - 12:12
Õsszel vettem egy Rock Shox Reba Race telót (szürke) ami jelenleg 100mm-re van állítva. Az eladó azt mondta hogy ez egy 2010-es modell de nem vok teljesen biztos benn lehet h 2009-es. Miben különbözik a kettõ külsõre?
Az évjárat azért lenne nekem még érdekes mert a 2009-es szerviz leírásában ezt a telót 100 és 80 mm közül valamelyikre lehet állítani, a 2010-esben viszont már ott szerepel a 120 mm is ami az én célom lenne! (a 2009-es illusztrációján is ott szerepel még 1 távtartó 100 mm-nél.) Lehet a 2009-est is 120 mm-re állítani, vagy nem bírja?
Valamint felfedeztem hogy a 2009-es dual air felsõ szárba kell 6 ml 15W-s olaj, 2010-tõl viszon csak zsírozni kell! Gyakorlatban melyik a jobb megoldás?
Persze ennyivel nem merültem ki a kérdésekbõl:
ha mindent letisztítottam isopropyl alkohollal utána mindent át kell kenni olajjal, vagy zsírral?
a szivacsgyûrûket mennyire kell olajjal átitatni? tocsogjon, vagy csak ne legyen száraz?
A többi részlet talán tiszta, úgyis jelentkezek ha nem
Bármilyen szervizeléssel kapcsolatos tippet, tanácsot szívesen fogadok!
Köszi elõre is!
Üdv. Robi
#590
Posted 2013. January 30. - 00:42
Helló!
Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.
Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?
Kösz
Volt ugyanilyen problémám, én beraktam a helyére egy O-gyürüt addig amig elkészült az utángyártott karmantyu. Minimálisan szivárgott és szorult is a lock (segíteni kellett neki, hogy visszamemjen a kar), de használható volt.
Lemértem, én 17x11x3,5-nek látom, de ugye gumi....
Amúgy itt van a kezemben, kettõt csináltattam
#591
Posted 2013. January 29. - 22:18
Sziasztok!
Gyorsan tudnátok segíteni hogy Argyle-bõl hogyan lehet kiszedni a visszautat?
rock shox argyle 409 dichtungswechsel - YouTube 1:49-nél látszódik hogy olyan fém kupak szerûség van a becsúszó alján és nem tudom hogyan kell leszedni.
Választ elõre is köszönöm!
sehogy, sajtolva van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#592
Posted 2013. January 29. - 21:54
Nem 1000 % de talán 12x18x3,5 NBR a méret
O Ring-nél csinálnak pár nap alatt.
Köszi, akkor ezen a nyomon elindulok.
#593
Posted 2013. January 28. - 18:17
Gyorsan tudnátok segíteni hogy Argyle-bõl hogyan lehet kiszedni a visszautat?
rock shox argyle 409 dichtungswechsel - YouTube 1:49-nél látszódik hogy olyan fém kupak szerûség van a becsúszó alján és nem tudom hogyan kell leszedni.
Választ elõre is köszönöm!
#594
Posted 2013. January 28. - 16:42
Helló!
Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.
Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?
Kösz
Nem 1000 % de talán 12x18x3,5 NBR a méret
O Ring-nél csinálnak pár nap alatt.
#595
Posted 2013. January 28. - 14:51
ma vettem egy rock shox tora 302-t.
teljesen új teleszkóp, még sosem volt használva.
hallottam olyan rémhírt, hogy érdemes rögtön némi olajat tölteni bele, mert gyárilag kevés van benne.
ez mennyire igaz? tényleg szedjem is szét rögtön?
IGEN!
Sajnos a 302 -szemben a komolyabb pl 318 tora-val- müanyag perselyes, szóval sosem fog szépen mozogni
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#596
Posted 2013. January 28. - 14:08
teljesen új teleszkóp, még sosem volt használva.
hallottam olyan rémhírt, hogy érdemes rögtön némi olajat tölteni bele, mert gyárilag kevés van benne.
ez mennyire igaz? tényleg szedjem is szét rögtön?
#597
Posted 2013. January 28. - 10:23
Enduro külön gyárt 32es Boxxerhez HD néven, magasabb az olajzáró
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#598
Posted 2013. January 28. - 10:03
#599
Posted 2013. January 28. - 09:50
Helló!
Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.
Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?
Kösz
ha ezt elõbb látom, tegnap csináltam épp egyet...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#600
Posted 2013. January 27. - 22:30
Van egy 2010-es Reba SL villám. Pár hónapja voltam szervizben vele, mert a poplock kar benyomva maradt. Akkor ki lett tisztítva a MCD, és egy darabig jó is volt. Aztán megint beragadt. A szerviz szerint az MCD karmantyúja adta meg magát, amit viszont hivatalosan nem lehet külön kapni, csak legyártatni. Ez viszont egy jó darabig kivonná a telót a forgalomból, mert el kellene vinni a mostani karmantyút is mintának. Ezt szeretném valahogy elkerülni, mert a teló napi használatú bringában van.
Tudna valaki segíteni, hogyan lehetne mégis ilyen karmantyút szerezni? Esetleg tudja valaki a méreteket, ami alapján ezt le lehet gyártatni?
Kösz